Love Girl ❤️
להמשיך? (;

First Love

Love Girl ❤️ 08/10/2014 724 צפיות 10 תגובות
להמשיך? (;

אני זוכרת את הפעם הראשונה שנפגשנו… הוא ישב עם חברים שלו, ואני עם חברות שלי. בלי לחשוב שאלתי את חברה ״מי זה??״ הבלורית החומה שלו עם הגוונים השטניים שלו, העיניים הכחולות-ירוקות שלו שהסתכלו עליי בחושניות והרגשתי איך אני נמסה בשניה. השפתיים הבשרניות שלו האף הסולד הידיים השריריות שלו כל פרט ופרט בו היה פשוט שלמות. שלמות שצעקה שהוא יהיה שלי! בעודי בוהה בו חברה שלי, שיראל, אומרת לי ״סגרי את הפה שלא ייכנס לך זבוב״ וצחקה וחברתי השניה ,אדל, אמרה: ״ תראי איזה שלולית של ריר עשית על הריצפה״ ושתיהם צחקו עליי השפלתי את ראשי וחייכתי ״וואו, שיראל, אני חושבת שמישהי פה נדלקה קצת, טוב קצת הרבהה!!״ אדל שתמיד קוראת אותי כמו ספר ישר עלתה עליי ״אני לא מאוהבת!!\" שיקרתי. \"נועה נועה נועה נועה עוד לא למדת שעלינו אי אפשר לשקר?!?״ שיראל אמרה לי בציניות ״שיראל? למה ככה להעליל עלילות על נועה שלנו?? נועה לא שקרנית… וזה גם לא מעניין אותה שאני מכירה אותו ואני יכולה להכיר בניהם..נכון נועוש?!״ אדל שוב פעם יודעת באיזה נקודות לגעת כדי לגרות אותי ״את מכירה אותוווו?!?!?״ צעקתי בהתרגשות ואדל ושיראל צחקו בקולניות ״קודם כל תודי שנדלקת עליו״ אמרה אדל ״טוב נו… נדלקתי עליו.. אבל רק קצת.. אבל איך לאא?! תראו איזה חתיך הוא!! ״ שיראל ואדל שוב פעם צחקו עלי ״יופי זה היה כל כך קשה? אז ככה, קוראים לו דניאל והוא למזלך בן 16 את המספר שלו אין לי אבל הוא מכיר אותי״ אדל זרקה את כל המידע האפשרי שהיא יודעת כמו איזה סוכנת חשאי "אוקיי ״ אמרתי והינהנתי ״ טוב אז יש לנו את המידע יש לנו את המטרה אז למה אנחניו מחכות? בואו נלך אליהם!״ שיראל אמרה וקמה מהספסל שישבנו עליו ״ מ… מה. ל…לא פדיחות הוא לא ישים עליי בכלל״ גימגמתי זה תמיד חוזר אליי שאני מתאהבת ״את אפילו מגמגמת!! וואו נתפסת חזק על הבחור! ובדיוק בגלל זה את מסדרת מהר את השיער ואנחנו הולכים נכיר בניכם!״ אדל אמרה ואני ציחקקתי ״ איך את בדיוק רוצה להכיר את אהובך אם אתילו לא קמה!?!״ שיראל הדרמה קווין פתחה את פיה ״יאללה קומי כבר פרינססה״ אדל אמרה ושתיהן הקימו אותי סידרתי את בגדיי ואת שערי ״מהממת! ״ שיראל אמרה והתחלנו לפסוע לכיוונם…


תגובות (10)

כן כן כן!!!!!

08/10/2014 17:33

כןןןן ברור זה פשוט מהמם

08/10/2014 20:22

זאת התחלה לא רעה, הייתי שמחה עם תמשיכי.
ברצוני להעיר לך על המבנה של הסיפור: עליך להוסיף נקודות בסוף משפט ולהפריד משפטים מכיוון שכל הסיפור דומה למשפט ארוך ובלתי פוסק וזה פגע בערך שלו והקשה על הקריאה שלו. בנוסף אל תעשי הרבה סימני שאלה וקריאה, אחד מספיק.
חוץ מזה הוא נראה די בסדר.
^~^

08/10/2014 20:32

    תודה רבה על הביקורת הבונה, אני אקח את זה לתשומת ליבי (:

    10/10/2014 13:38

כןןןןןן, ברור תמשיכי, הסיפור יפה הוא מתאים לנו לבני נוער אני רואה יש בו קצת הומור, התאהבות של בני נוער וזה מה שהופך את הסיפור למעניין.
פליזזזזזז תמשיכייייייייייייי
+5

08/10/2014 23:03

כןן תמשיכי זה ממש יפה ומזכיר לי את עצמי ואני חושבת שאני לא היחידה

09/10/2014 08:47

תודה רבה לכולם על התגובות אני אמשיך בעוד שלושה ימים לפחות

10/10/2014 13:39

תמשיכי את זה, השארת אותי במתח.
רק חשוב לרשום עם פסיקים ונקודות במקומות הנכונים כי התקשיתי מעט לקרוא אבל חוץ מזה, זה לגמרי חמוד.
כל הכבוד.

10/10/2014 18:15

העליתי פרק 2 (:

14/10/2014 18:29

אני ממש אוהבת את זה את מתארת יפה מאוווד זה הטעם שלי בסיפורים קלעת בוול!
אשמח אם תיכנסי אליי אני העלתי סיפור ראשון בחיי זה גם רק פרק ראשון העלתי אשמח אם תיכנסי לראות ואפילו תתני לי הצעות לשיפור או הערות בונות

08/10/2015 18:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך