מעניין מה התוכנית..
למישהו יש רעיון? כי לי אין מושג...
מה דעתכם?
גרסת מעריצים חמדמדה?

glee עונה 3 גרסת חלי =] -פרק 2

30/09/2011 798 צפיות 2 תגובות
מעניין מה התוכנית..
למישהו יש רעיון? כי לי אין מושג...
מה דעתכם?
גרסת מעריצים חמדמדה?

קורט המסכן עמד בלי לזוז, אוחז בחוזקה ברצועת תיק העור שלו ועיניו פעורות לרווחה.
"קורט? אתה בסדר?" שאל בליין.
"האימה" מלמל קורט והמשיך לעמוד בפריז ולא למצמץ.
"קורט?" שאל בליין שוב פעם.
ואז קורט ההמום נפל לידיו של בליין שעמד מאחוריו.
מעולף.

"קורט!" צעק בליין בעודו גורר אותו בעזרתו של פין אל הכיסאות שבמרכז החדר.
כל החבורה התאספה סביב קורט המעולף.
בליין סטר מעט על פניו ורייצ'ל המבוהלת התיזה מים מבקבוקה על פרצופו.
לפתע קורט ירק מעט מים, השתעל ופקח באיטיות את עיניו.
"קורט אתה בסדר?" שאל בליין בדאגה.
"כן.. כן.. מה קרה?" שאל קורט בבלבול.
"אין לי מושג" אמר בליין בכנות.
'אולי קרה לו משהו מבחינה בריאותית?' תהה בליין בפחד.
"כל מה שאני זוכר הוא שפתחנו את הדלת" אמר קורט ונשען על הכיסא "ואז ראיתי" הוסיף והרים את מבטו למעלה וראה את קווין מיישרת אליו מבט דואג ומסוקרן "אעאע!" צרח קורט וקפץ מכיסא "מי את ומה עשית לקווין פבריי ולטעם המצויין שלה בבגדים?!"
קווין הביטה בו בזעם "חה חה מאוד מצחיק… אז כן! השתניתי! אבל זה רק כי פתאום מצאתי את ה-אני הפנימי האמיתי שלי! נמאס לי להיות ילדה טובה! הבנתי פתאום שלא סתם בגדתי פעמיים… הבנתי שיש בי ילדה רעה והיקום שולח לי מסרים שהוא רוצה שאני אשחרר אותה! אז ככה עשיתי… תתמודדו" אמרה בקול משועמם שלא המתאים לה.
כל הנוכחים הביטו בקווין בהלם.
"אתם לא מתמודדים" אמרה בזעף קל.
הם התנערו והתיישבו באי נוחות קלה במקומות שלהם.
"אתם מאמינים שזאת השנה האחרונה שלנו?" שאלה רייצ'ל את החבריה לשכבה הבוגרת שהיו חצי ממועדון ה-glee.
"לא אני לא" אמר קולו של ווילאם שוסטר, המורה הכי נחמד בבית הספר וגם המאמן של מועדן ה-glee.
"נדמה לי שרק אתמול נבחנו למועדון הזה 5 ילדים שאם לומר את האמת, לא היה לי מושג איך אני אמור להקים איתם נבחרת מנצחת … בלי להעליב" הוסיף מר שו בעודו שם את תיקו על הפסנתר,"כדי שלא יקצצו לנו את התקציב, ותראו אותנו היום! זאת כבר השנה השלישית שלנו!"
"כן… לי נדמה שרק אתמול מר שו מצא אצלי 'חומר' שלא היה שלי ואין לי מושג איך הוא הגיע לשם ואמר לי שאני צריך להצטרף ל-glee כדי שזה לא ירשם לי בתיק האישי" אמר פין וחייך בנוסטלגיה.
כולם הביטו בו, המומים מהטמטום שלו, ואז הביטו במר שוסטר שחייך וגירד מאחורי העורף שלו "אהה.. כן.. בקשר זה… אמ.. פין תוכל לגשת למשרד שלי אחר כך? ו.. אממ… אוקי!" אמר ומחא כף "בואו נתחיל לעבוד! אז ככה. בגלל שסאם נמצא בחו"ל, ולורן החליטה שגליק זה לא שיק," חייך מר שו, מרוצה מהחרוז ה'מגניב' שיצא לו " אנחנו שוב צריכים ילדים חדשים. עכשיו. אני אישית חושב שצריך להתרכז בתלמידים חדשים."
"כי הם לא שמעו שום דבר רע על מועדון ה-glee שיכול למנוע מהם למצות את הכישרון שחבוי בהם?" שאלה טינה.
"בדיוק" אמר מר שו "אז ממחר אנחנו מתחילים בתוכנית!"
"איזו תוכנית מר שו?" שאל ארטי
"אוו" אמר מר שו וחייך ערמומי ריצד על פניו.
"תתקרבו… אז ככה…"


תגובות (2)

lilach LC

מקסים ביותר :)

03/10/2011 10:36

הוו תודה =]

04/10/2011 14:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך