L-O-V-E
אני מזה מצטערת שלא המשכתי... מבטיחה לפצות. חמש תגובות ממשיכה ;)

I hate my life ;/ פרק ארבע עשרה

L-O-V-E 08/06/2013 677 צפיות 9 תגובות
אני מזה מצטערת שלא המשכתי... מבטיחה לפצות. חמש תגובות ממשיכה ;)

אחריי הקטע שהיה עם יאיר שכבתי במיטה וניסיתי להירדם, שמעתי את יאיר מסתובב בדירה הסתובבתי מצד לצד חשבתי על המון דברים בסופו של דבר נרדמתי, קמתי מרעש ששמעתי מחוץ לחדר יצאתי החוצה והכל היה חשוך חשבתי שיאיר בטח ישן, ראיתי השעה שלוש בלילה חיפשתי בדירה מי השמיע את הרעש אבל לא מצאתי חשבתי לעצמי שסתם שמעתי סתם רעש, פתאום ראיתי צל מסתכל עליי כשהדלקתי את האור הוא לא היה שמה חשבתי לעצמי: בטח סתם דמיינתי… שתיתי קצת מים וחזרתי למיטה, לקחתי את הפאלפון שלי הדלקתי אותו שיחקתי קצת בפאן ראן וכנראה נרדמתי כי התעוררתי ויאיר עמד מולי ואמר לי ״כבר שבע בערב את ישנת כמעט 24 שעות אז החלטתי להעיר אותך״ ראיתי שהפלאפון שלי נשאר לי על החזה כנראה נרדמתי כששיחקתי בו, יאיר אמר לי ״טוב קומי הכנתי לך חביתה״ קמתי והלכתי למטבח ישבתי לאכול, אכלתי ביס ונגעלתי, אמרתי לו ״איכס אפילו חביתה אתה לא יודע להכין כמו שצריך?! חחח״ הוא ענה לי ״טוב סליחה באמת שבחיים לא הכנתי שום דבר״ צחקתי עליו על איך שהוא אפילו לא יודע להכין חביתה!!! החלטתי עם עצמי שאני אשאר עם יאיר מה היה לי יותר טוב לגור בבית יתומים וחצי מהבית ספר שונא אותי?! אבל גם החלטתי עם עצמי שאני הולכת לבקר את רון בפתח תקווה. שאלתי את יאיר ״תגיד לי מצב שאתה תיתן לי לצאת מהדירה הזאת בזמן הקרוב?״ הוא אמר ״סליחה אבל לא כי אני יודעת שבשנייה שאני אתן לך לצאת בלי השגחה את תברחי אז עד שאני לא סומך עליך את יוצאת רק כשאני לידך״ הייתי בשוק אמרתי לו ״אני לא יכולה לצאת לבד?! אתה יודע שאני ילדה גדולה נכון?!״ הוא אמר לי ״כן אני יודע את זה״ עזבתי את השיחה הזאת וחזרתי לחדר שלי הוא היה מלא בארגזים מיטה ושולחן עמדו שמה, יאיר נכנס לחדר ואמר לי ״אל תדאגי מחר בבוקר נצבע את החדר ונוציא את כל הארגזים״ אמרתי לו ״שיהיה״ עדיין כעסתי עליו שאלתי אותו ״תגיד יש לך במקרה את הפאלפון של אלון?״ הוא אמר לי ״כן… בשביל מה את צריכה את הפאלפון שלו?״ עניתי לו ״סתם בשביל לדבר״ הוא שאל אותי ״את לא חברה שלו נכון?״ אמרתי לו ״לא… מה אכפת לך?״ הוא לא ענה לי ויצא מהחדר כל כך כעסתי עליו!!!! מי הוא חושב שהוא?! כל הלילה הייתה ערה לא יכולתי להירדם ועשיתי מרתון סרטי דמדומים באיזה שלב יאיר הצטרף עליי אבל הוא פרש בערך בשלוש בלילה כי מישהו צלצל בדלת, הוא פתח את הדלת ודיבר אם מישהו, שמעתי אותו אומר למי שצלצל בדלת ״חכה שתי שניות אני יוצא״ אחריי זה הוא סגר את הדלת ואמר לי ״אממ… יש אוכל במקרר אני יוצא למועדון אני אחזור בבוקר״ אמרתי לו ״ביי״ הוא יצא מדלת ואני המשכתי לצפות בסרטים…..
-מנקודת המבט של יאיר-
מישהו צלצל בדלת פתחתי וזה היה החבר הכי טוב שלי, איתן אמרתי לו ״מה אתה עושה כאן?!״ הוא אמר לו ״יאו תירגע מה ישלך?! קיצר יש מועדון חדש שנפתח באלך לבוא?״ אמרתי לו ״אני לא יודע אני עושה בייביסיטר לאחותי הקטנה״ הוא אמר לי ״פחח.. לך יש אחות קטנה ממתי?!״ אמרתי לו ״מאז ומתמיד היא בת 16 אז היא לא כל כך קטנה״ הוא שאל ״היא כוסית?״ עניתי לו ״אל תחשוב על זה אפילו, טוב חכה שתי שניות אני יוצא״ הוא אמר לי ״טוב״ דיברתי קצת עם שחר והלכתי לא היה משהו מיוחד במועדון סתם אותו שיעמום, חזרתי הביתה בעשר בבוקר וראיתי את שחר על הספה היא כנראה ישנה שמה, הרמתי אותה ולקחתי אותה למיטה שלה אחריי זה עשיתי כמה פלאפונים ורשמתי אותה לתיכון באזור….


תגובות (9)

תמשיכיייייייייייי

08/06/2013 04:32

מהמםםםםםם

08/06/2013 05:15

תמשיכי

08/06/2013 05:21

תפצי אל תשכחיייייי

08/06/2013 11:40

והנה התגובה החמישית תמשיכייי!!!!!

08/06/2013 14:13

בבקקשהה .. . תמשייכיי :D

10/06/2013 04:10

נווו

10/06/2013 14:04

תמשיכי ייי

13/06/2013 13:04

תמשיכי

14/06/2013 05:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך