L-O-V-E
חמש תגובות ממשיכה ;)

I hate my life ;/ פרק חמישי

L-O-V-E 23/05/2013 712 צפיות 5 תגובות
חמש תגובות ממשיכה ;)

-מנקודת המבט של שחר-
הלכתי בלילה למועדון והשתכרתי, התעוררתי בבוקר וראיתי את שחר מולי צועקת לי להתעורר, קמתי מהר העפתי את הבחורה שהייתה איתי בחדר והסעתי את שחר לתיכון שלה אחריי שראיתי שהיא נכנסה לבית ספר, נסעתי משמה…
-מנקודת המבט של שחר-
נכנסתי לכיתה כל המבטים היו אליי, המורה הסתכלה עליי ואמרה ״את בטח התלמידה החדשה, שחר נכון?״ אמרתי לה ״כן״ ״אוקיי תשבי ליד אורן״ היא אמרה והצביע על ילד בפינה של הכיתה, הלכתי לשמה והתיישבתי לידו, אחת הילדות שבכיתה כנראה אחת מהפרחות ״אורן תיזהר שלא להשכיב את הילדה החדשה״ ואורן צעק ״סתמי ניקול״ ואז אמר לי ״עזבי אותה״ לא אמרתי שום דבר והקשבתי למורה, בהפסקה יצאתי החוצה וחיפשתי מקום שקט לשבת בו, עברתי איפה שהמקום של הפרחות, איפה שהמקום של המסוממים ואיפה המקום של כל המקובלים של התיכון ראיתי שמה את אורן ואת הילדה הזאת ניקול, בסופו של מצאתי מקום שקט לשבת בו אבל גוועתי ברעב ולא היה לי זמן להכין לי סנדוויץ ולא היה לי כסף, אז פשוט לא אכלתי ישבתי שמה וחשבתי לעצמי הרבה מחשבות פתאום מישהו בא אליי ואמר לי ״היי״ הסתובבתי וראיתי את אורן שאלתי אותו ״מה אתה עושה כאן?״ הוא אמר לי ״זה בדרך כלל הפינה השקטה שלי״ ואז אמרתי בציניות ״אוי סליחה שתפסתי לך את הפינה ביייי״ הלכתי משמה, שאר היום עבר בסדר יצאתי החוצה וחיכיתי שאלון יאסוף אותי, עברה שעה ועוד שעה וככה עברו שש שעות ואני עדיין מחכה, השעה הייתה תשע בלילה החלטתי שזהו אני הולכת לבד התחלתי ללכת ושמעתי קול מאחוריי וראיתי את אורן, הוא התקרב עליי הרחתי עליו שהוא שיכור הוא בא והתחיל לנשק אותי בכוח ניסיתי להתנגד אבל לא הצליח לי, לא הזיז לו, התחלתי לצעוק אבל הוא כל הזמן נישק אותי הוא התחיל להוריד לי את החולצה בשלב הזה כבר התחלתי לבכות ואז פתאום מישהו העיף אותו ממני ואני נפלתי על הרצפה ובכיתי, לא ראיתי מי זה היה כי הכל נהיה לי שחור…
-מנקודת המבט של אלון-
אחריי שהורדתי את שחר בתיכון הלכתי להיפגש עם כמה חברים שלי ויצאנו החוצה לשתות קפה ולהכיר בנות, כל היום הייתי איתם והתלוננו על העבודות שראש הערפדים בישראל נותן לנו זה היה טיפשי יצאנו לצייד והכרתי איזה בחורה, הייתי איתה בארוחת ערב שמתי לב שהשעה כבר תשע ונזכרתי ישר ואמרתי ״פאק אני צריך לאסוף את שחר״ ישר הלכתי משמה, נכנסתי לאוטו ונסעתי מהר ראיתי שהיא לא מחכה לי אז חיפשתי אותה בסביבה ושמעתי צעקות, הלכתי לכיוון הזה וראיתי ששחר בוכה ומישהו מנשק אותו בכוח והיא בלי חולצה,מהר העפתי אותו ממנה והיא התחילה לבכות והתעלפה….


תגובות (5)

ישששששש המשכתתת, פרק מהמםםםם אני רוצה המשךךךךךךךך

23/05/2013 13:20

תמשיכייי פרק מושלם
מחכה להמשך….
אוהבת שרית
ולילה טוב=)

23/05/2013 13:23

תמשיכייי

23/05/2013 13:28

תמשיכי..

23/05/2013 13:38

גאד המשךך

24/05/2013 00:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך