L-O-V-E
סורי שלא המשכתי אין לי כל כך זמן עכשיו... חמש תגובות ממשיכה ;)

I hate my life ;/ פרק חמש עשרה

L-O-V-E 15/06/2013 670 צפיות 6 תגובות
סורי שלא המשכתי אין לי כל כך זמן עכשיו... חמש תגובות ממשיכה ;)

רשמתי את שחר לתיכון באזור, יצאתי החוצה למרפסת לעשן ולהירגע השעה הייתה 12 אז החלטתי להעיר אותה חשבתי לעצמי: אולי אני אלך איתה לקניון היום… כמו כל בת היא בטוח תתלהב מבגדים… הערתי אותה היא קמה ואמרתי לה ״תתלבשי אנחנו הולכים לקניון״ היא אמרה לי ״טוב״ אחריי כמה דקות היא יצאה מהחדר שלה אמרתי לה ״יאללה בואי כבר״ פתחתי את הדלת, היא יצאה אחריי היה לה על הפרצוף פרצוף עצוב כזה, נכנסנו לאוטו והתחלתי לנסוע לקניון הוא שאלה אותי ״לאן נוסעים?״ עניתי לה ״אממ.. לקניון״ היא שאלה אותי ״למה?״ אמרתי לה ״סתם לקנות בגדים, רהיטים״ היא שתקה הגענו והחנתי, נכנסנו היא סחבה אותי לחנות בגדים ומדדה כמה בגדים שילמתי עליהם ויצאנו, קניתי בגדים בשבילה, צבע כדי לצבוע את הקירות וכמה רהיטים שיביאו אותם במהלך השבוע, דיברתי המון עם שחר היא לא הייתה במצב רוח הכי טוב אבל עדיין התחברתי איתה, בדרך חזרה הביתה היא שאלה אותי ״יש סיכוי שאתה מסיע אותי לפתח תקווה?״ עניתי לה ״למה את צריכה ללכת לשמה?״ הוא אמרה ״יש לי שם ידיד ממש טוב שלא ראיתי אותו כמעט חודש פליזז תסיע אותי לשמה..!״ עניתי לה ״טוב סבבה״ שיניתי כיוון לפתח תקווה והתחלתי לנסוע לשמה, אחריי חצי שעה הגענו ואמרתי לה ״טוב הגענו תתקשרי אליי כשתרצי ללכת״ אמרתי לו ״חשבתי אולי להישאר הלילה אצל חברה שלי ומחר בבוקר תאסוף אותי״ חשבתי על זה קצת ואמרתי לה ״בסדר אבל תתקשרי אליי ישר על הבוקר״ ישר היה לה חיוך על הפנים והיא אמרה לי ״בסדר ביי״ ראיתי אותה מתרחקת והתחלתי לנסוע הביתה.
-מנקודת המבט של שחר-
אחריי הקניון ביקשתי מיאיר שיסיע אותי לפתח תקווה לפגוש את רון והוא הסכים!!! התחלתי ללכת לכיוון הבית של רון עשיתי קיצור דרך, דרך הפארק ופתאום ראיתי שמה את רון מתנשק עם בחורה, אחריי שהם סיימו הוא הסתכל הצידה וראה אותי הוא התחיל להתקרב אליי ושאל אותי ״מה את עושה פה?! חזרת?!״ אמרתי לו ״לא חזרתי יש לי מלא דברים לספר לך דבר ראשון יש לי אח, דבר שני מי זאת הבחורה הזה שהתנשקת איתה?״ הוא היה מזה בשוק זה היה מרוח לו על כל הפרצוף הוא אמר ״אאה זאת שרון ממתי יש לך אח?!״ עניתי לו ״ אממ… מאז ומתמיד״ הוא שאל אותי ״ורק עכשיו הבן זונה יצר איתך קשר?!״ עניתי לו ״כן…״ תקשיב אני יכולה לישון אצלך הלילה?״ הוא אמר לי ״בטח״ התחלנו ללכת לכיוון הבית שלו והשלמנו מלא פערים אחריי שסיפרתי לו את הקטע עם יאיר שהוא התגלה כאח שלי הוא התחיל להתעצבן ואז אמר ״את לא צריכה לחיות איתו בואי תגורי איתי״ לא ידעתי מה לענות לו…


תגובות (6)

מלאאאאא זמן לא המשכת!!! תמשיכייייי אוהבתתתתתתתת

15/06/2013 05:32

תמשיכיי (:

15/06/2013 07:37

וואי לא המשכת איזה שבועיים היית חסרה:) ואםאפשר פיצוי ותעלי עוד פרק מוקדם יותר וארוך יותר??? פליזזזזז הסיפור מושלםםםםםם

15/06/2013 08:54

הבטחת פיצוייי

15/06/2013 11:55

המוןןן זמןן לא המשכת אני דורשת המשךך עכשיווו!!!!!!!!

15/06/2013 11:55

תמשיכייי

15/06/2013 12:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך