L-O-V-E
סליחה על האיחור... 5 תגובות ממשיכה ;)

I hate my life ;/ פרק עשרי

L-O-V-E 28/05/2013 714 צפיות 3 תגובות
סליחה על האיחור... 5 תגובות ממשיכה ;)

קמתי בבוקר הרגשתי כאילו דפקו לי לבנה על על הראש, חיפשתי את אלון ושאלתי אותו ״יש לך כדור נגד כאב ראש?״ הוא אמר לי ״לא אבל אני יכול ללכת לקנות״ הוצאתי אנחה מהפה שלי, התפוצץ לי הראש!!!!!!! יצאתי החוצה מהחדר של אלון ירדתי למטה אכלתי איזה יוגורט, עליתי למעלה נכנסתי למקלחת והתקלחתי, יצאתי החוצה אלון חיכה לי במסדרון ונתן לי כדור הוא אמר ״קחי זה לכאב ראש, אאה ואל תעשי מה שעשית אתמול״ אמרתי לו ״טוב ׳אבא׳״ שתיתי את הכדור ולקחתי את הפאלפון שלי, התקשרתי לתמר היא ענתה לי ואמרה ״הלו״ אמרתי לה ״היי זאת שחר הילדה מהחוף באלך להיפגש?״ היא ענתה לי ״כן בטח למה לא כולנו צריכים לצאת ככה עוד פעם, באלך בשבע לקניון?״ אמרתי לה ״סבבה למה לא נתראה ביי״ ירדתי למטה אמרתי לאלון ״אממ… אלון״ הוא אמר לי ״כן???״ עניתי לו ״אני יוצאת היום לקניון בשבע עם חברים״ הוא אמר ״אין סיכויי אחריי מה שקרה אתמול תחלמי״ אמרתי לו ״נווו בבקשה״ הוא אמר ״בסדר אבל רק אם אני יוצא איתך אני לא סומך עליך״ אמרתי לו ״אני לא צריכה בייביסיטר!!!!!!!״ אז הוא אמר ״את כן כי אני לא סומך עליך״ אמרתי לו ״טוב שיהיה אבל אתה סתם ידיד שלי ואל תציג את עצמך כחבר שלי!!!! כי יש מישהו ששמתי עליו עין״ הוא אמר ״סבבה״ עליתי למעלה השעה הייתה כבר חמש, נכנסתי למחשב ושיחקתי בו במשחקים מפגרים, ראיתי שהשעה שש אז התחלתי להתארגן נכנסתי למקלחת, אחריי שיצאתי התלבשתי והלכתי לחדר של אלון ואמרתי לו ״יאללה זזים אתה בא?״ הוא אמר ״כן״ נכנסנו למכונית ואחריי כמה זמן הגענו, נכנסנו לקניון ראיתי את תמר ואת כל השאר צעקתי לתמר ״תמר״ היא הסתובבה ונתנה לי חיבוק ככה שאר החבורה אלון עמד בצד מיובש ואז אמרתי ״אממ תכירו זה ידיד שלי אלון״ כולם אמרו לו היי ואז רועי אמר לי ״רק ידיד?״ אמרתי לו ״כן״ ואז צחקתי, הלכנו למלא חניות בגדים והבנים סחבו את הכל ראיתי איך אלון התחבר ממש עם רועי וטל וצחק איתם כל שניה, אני ורועי ממש התחברנו והיה ממש כיף נשארנו בקניון עד שתי עשרה אבל אז תמר הייתה צריכה ללכת אז כולם הלכו אחריה ואני ואלון חזרנו הביתה הוא היה מלא בשקיות בקושי זז!!!
אלון העלה הכל לחדר שלי ואמר ״וואו היה ממש כיף מתי יוצאים עוד פעם?״ אמרתי לו ״לא יודעת אני צריכה לדבר עם תמר, טוב לילה טוב נתראה מחר אל תשכח להעיר אותי בכל זאת ישלי לימודים…״ הוא יצא מהחדר שלי ואני נכנסתי למיטה שלי וישר נרדמתי…


תגובות (3)

אבל אחרת אז רק ארבע

28/05/2013 12:35

הנההה תגובהה תמשיכיייי <3

28/05/2013 12:37

מההמםםםםן

28/05/2013 21:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך