L-O-V-E
ארבע תגובות ממשיכה! ;)

I hate my life ;/ פרק רביעי

L-O-V-E 23/05/2013 737 צפיות 5 תגובות
ארבע תגובות ממשיכה! ;)

הקאתי ואחר כך יצאתי מהשירותים, חזרתי לחדר לקחתי בגדים והלכתי להתקלח הייתי שמה איזה שעה ויצאתי החוצה, במסדרון פגשתי את אלון הוא אמר לי ״וואו את אוהבת להתקלח״ לא עניתי לו ופשוט עברתי אותו, פתאום הוא נעמד מולי ואמרתי לו ״אתה יכול לא להופיע מלפניי פתאום זה מעצבן״ הוא אמר לי ״אוי נוו את תישארי פה במשך כמה זמן את חייבת להסתדר איתי״ ״אוקיי בסדר עכשיו לנושא האמיתי איפה אני הולכת ללמוד?״ אמרתי לו והוא ענה לי ״חשבתי שגמרת כבר תיכון״ אמרתי לו ״אז טעית אני בת 16.5 בכיתה י״א״ הוא אמר ״אאה אוקיי אל תדאגי תשאירי לי את זה, אכלת משהו?״ אמרתי לו ״לא כי כשרציתי לאכול מצאתי דם במקרר והקאתי זה דיי הגעיל אותי והרס לי את התאבון״ ״זה בגלל שפתחת את המקרר הלא נכון עכשיו בואי איתי למטבח ותאכלי משהו״ הוא אמר והלכתי אחריו, הגענו למטבח הוא הראה לי את המקרר של האוכל ואיזה מקרר של הדם, הוא לקח לעצמו שקית דם ואני הכנתי לי סנדוויץ אמרתי לו ״אתה מוכן לא לשתות דם מולי זה מגעיל!!!!!!!״ הוא סיים מהר את שקית שלו ואמר ״הינה סיימתי עכשיו אני הולך למצוא לך תיכון ביי״ הוא יצא מהדלת אבל נעל אותי בתוך הבית, עליתי למעלה פתחתי את המחשב ונכנסתי לפייסבוק ראיתי שיש לי הודעה מרון פתחתי את ההודעה והיה כתוב שמה:״איפה את?! לאן הלכת?! איפה את גרה?! אני מתגעגע אליך, תחזרי תגורי איתי!!!!״ עניתי לו ״אני אחזור מתישהו אבל זה לא בשליטתי…״ אני שמעתי את הדלת של החדר נפתחת, ואלון נכנס הוא אמר לי ״טוב סידרתי לך תיכון את מתחילה ללמוד מחר בשמונה בבוקר״ אמרתי לו ״בסדר״ הוא שאל אותי ״אם מי את מדברת בפייסבוק?״ אמרתי לו ״עם אף אחד״ הוא עזב אותי ויצא מחוץ לחדר, היה כבר מאוחר אז החלפתי בגדים ונכנסתי למיטה ונרדמתי…
למחרת התעוררתי וראיתי שהשעה חמישה לשמונה אמרתי ״שיט״, קמתי מהר התלבשתי והלכתי לחדר של אלון נכנסתי וראיתי אותו עם בחורה במיטה ישנים הערתי אותו וצעקתי ״תתעורר כבר אני צריכה הסעה!!!!!״ הוא ישר קם ואמר ״טוב אני בא״ הוא לחש משהו באוזן של הבחורה והיא הלכה… כל החדר הסריח מאלכוהול, הוא אמר ״טוב נוו יאללה בואי״ אמרתי לו ״סליחה רק בגללך אני מאחרת״ נכנסתי למכונית ואמרתי ״חגגת אתמול… נחמד״ הוא אמר ״שכחתי שיש ילדה בבית סליחה״ וציחקק המשכנו לשתוק כל הדרך כשהגענו לבית ספר יצאתי, נכנסתי פנימה והלכתי למזכירות היא נתנה לי את המערכת והלכתי לכיתה שלי י״א 3 נכנסתי לכיתה וכל המבטים היו עליי…


תגובות (5)

תמשיכייייי

23/05/2013 06:50

מושלמיי המשך דחווווף

23/05/2013 06:58

תמשיכיי

23/05/2013 07:19

תמשיכיי…..
פרק יפה
מחכה להמשך…
אוהבת שרית

23/05/2013 07:41

מושלםם תמשיכיי בבקשה עוד היום

23/05/2013 10:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך