L-O-V-E
ארבע תגובות ממשיכה :)

I hate my life ;/ פרק שביעי

L-O-V-E 25/05/2013 651 צפיות 6 תגובות
ארבע תגובות ממשיכה :)

והלכתי משמה, כשהלכתי לכיתה נתקלתי במישהו ונפלתי הוא הושיט לי יד ואמר ״אני מצטער״ קמתי אבל הרגשתי סחרחורת קלה והחזקתי לו ביד, הוא שאל אותי ״את בסדר?״ אמרתי לו ״כן אני חושבת שכן דרך אגב אני שחר״ הוא אמר ״אני לירון באיזה כיתה את לומדת? ״ י׳א 3 ואתה?״ אמרתי לו והוא ענה ״אני בי״ב 4 טוב נתראה מתישהו ביי״ אמרתי לו ״ביי״
-מנקודת המבט של אלון-
אחריי שהורדתי את שחר התקשרתי לחבר שלי לירון וביקשתי ממנו טובה, אמרתי לו ״היי יש סיכוי שאתה עושה לי טובה?״ הוא אמר לי ״כן בטח מה?״ ״קיבלתי איזה משימה מיאיר (ראש הערפדים בישראל) אני צריך לעשות בייביסיטר על איזה ילדה שקוראים לה שחר עכשיו היא לא נותנת לי להתקרב אליה אז אני צריך שאתה תעזור לי, תירשם לתיכון שהיא לומדת בו ותתקרב אליה ותשמור עליה״ אמרתי לו והוא ענה לי ״טוב אחי אני בדרך אל התיכון שלה אתה חייב לי״ אמרתי לו ״אין בעיה ביי״.
-מנקודת המבט של שחר-
היום עבר מהר אורן לא התקרב אליי, חיכיתי בחוץ לאלון המעצבן הזה שממש אוהב לאחר, אז עוד פעם מצאתי את עצמי מחכה לו שעתיים פתאום אני מרגישה מישהו נוגע לי בכתף, הסתובבתי וראיתי את לירון הוא שאל אותי ״מה את עושה פה?״ אמרתי לו ״מחכה למישהו שממש אוהב לאחר שיאסוף אותי״ הוא אמר ״אאה טוב״ הוא המשיך לדבר איתי עד שאלון בא לאסוף אותי, הלכתי ממנו ואמרתי לו ״נתראה מחר תודה שחיכית איתי״ הוא אמר ״אין בעד מה נתראה מחר״ נכנסתי לאוטו ואלון התחיל להגיד ״מצטער שאיחרתי״ אמרתי לו ״אני כבר רגילה״ הגענו הביתה, הלכתי למטבח ואכלתי ארוחת ערב אלון הלך לאנשיהו עוד פעם אבל לא היה לי אכפת הלכתי לסלון הסתכלתי קצת טלוויזיה הייתי ממש עייפה, ונרדמתי בסלון…
-מנקודת המבט של אלון-
יצאתי למועדון ושתיתי קצת, איזה בחורה נמרחה עליי התחלנו להתנשק, זרמתי איתה הגענו לבית שלי אחריי שסיימנו העפתי אותה מהבית וירדתי למטה לסלון ראיתי את שחר ישנה שמה ואת הטלוויזיה פתוחה, סגרתי את הטלוויזיה וראיתי ששחר רועדת מהקור הבאתי כמה שמיכות וכיסיתי אותה, עליתי למעלה לחדר שלי ונרדמתי…


תגובות (6)

זאת מין הרגשה כזאת..
יש מצב שלירון ושחר יהיו ביחד?!
חחח

25/05/2013 08:19

אני מתחילה להרגיש שאני צפויה חחח אבל אולי נראה….

25/05/2013 08:33

תמשיכי…..

25/05/2013 08:35

תמשיכייייייייייי, הלוואי שהם יהיו ביחג, ככה הסיפור יהיה מעניין יותר

25/05/2013 09:16

תמשיכיי

25/05/2013 11:35

תמשיכייייי

25/05/2013 14:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך