L-O-V-E
סורי שלא המשכתי הייתי ממש עסוקה מבטיחה פיצוי אז 3 תגובות ואני ממשיכה ;)

I hate my life ;/ פרק שבע עשרה

L-O-V-E 27/06/2013 678 צפיות תגובה אחת
סורי שלא המשכתי הייתי ממש עסוקה מבטיחה פיצוי אז 3 תגובות ואני ממשיכה ;)

התעוררתי בחדר של רון על מיטה ושמיכה מכסה אותי ושמעתי את הדלת נפתחתי בכזאת חוזקה ענקית ואז צרחה ״איפה היא??״ ניחשתי שזה יאיר, רון ענה לו ״החדר שבסוף המסדרון״ יאיר אמר לו ״כשאני אמצא את מי שעשה את זה הוא מת!!!״ אחריי כמה שניות הדלת של החדר שבו אני הייתי נפתחה ויאיר עמד שמה ושאל אותי ״את בסדר?״ עניתי לו ״ככה ככה לא כל יום אונסים אותי״ ניסיתי לצחוק קצת אבל לא הצלחתי, ראיתי שיש שמיכה עליי ואני עירומה התחלתי להסמיק שאלתי את יאיר ״איפה הבגדים שלי?״ הוא הסתכל הצידה והצביע על הספה ואמר ״הבאתי לך מהבית בגדים הינה קחי אני מחכה בחוץ תתלבשי ובואי איתי״ עניתי לו ״טוב בסדר אממ… ויאיר אל תכעס על רון״ הוא אמר ״פשוט בואי״ התלבשתי ויצאתי החוצה אמרתי לרון ״ביי״ ויצאתי מהדלת פתאום הוא אמר ״רגע״ והחזיק לי את היד ואז הוא אמר ״אני מצטער..״ אמרתי לו ״זה בסדר ויצאתי החוצה״ יאיר חיכה לי באוטו, נכנסתי פנימה והתחלנו לנסוע הנסיעה עברה בשקט וכשיצאתי מהאוטו אמרתי ליאיר ״אני לא רוצה לדבר על מה שקרה אצל רון אני יכולה לטייל קצת באזור אני אחזור לפניי שיחשיך בבקשה אני צריכה להתרענן קצת״ הוא חשב קצת ואמר ״טוב בסדר״ התחלתי ללכת ברחוב ונכנסתי לאיזה פארק, שמתי אוזניות על האוזניים שלי והפעלתי את המוזיקה התחלתי ללכת והסתכלתי על הרצפה לא חשבתי אפילו קצת על מה שקרה אצל רון, פתאום נתקלתי באיזה בחור הוא היה לבוש בבגדי כדורסל והיה לו כדורסל בידיים הוא היה כזה חתיך!!! נפלתי על הרצפה הוא הושיט לי את היד ושאל אותי ״את בסדר?״ עניתי לו ״כן אני חושבת שכן״ הוא עזר לי לקום ואז שאל אותי ״היי אני רוי״ אמרתי לו ״היי אני שחר״ הוא אמר לי ״אז שחר באיזה תיכון את לומדת?״ עניתי לו ״אני לא יודעת״ הוא צחק קצת ואז שמעתי את חברים שלו קוראים לו, הוא אמר לי ״טוב אני כבר אראה אותך מתישהו ביי״ עניתי לו ״ביי״ המשכתי ללכת ראיתי שכבר שמונה בערב אז התחלתי ללכת חזרה, היה חשוך כי היה חורף ראיתי כבר את הבניין הגבוה ואת הקומה האחרונה שגר בה יאיר, עליתי במעלית ודפקתי על הדלת, יאיר פתח לי ואמר ״אנחנו חייבים לשכפל לך מפתח אאה ודרך אגב דיברתי עם כמה אנשים ורשמתי אותך לתיכון שתי דקות מהבית מחר אני אקפיץ אותך״ אמרתי לו ״טוב סבבה תקשיב אני בחדר הולכת לישון״ התחלתי ללכת אבל הוא אמר לי ״קודם תאכלי יש קציצות במקרר״ אמרתי לו ״בסדר״ הלכתי למטבח חיממתי את הקציצות וספגטי ואכלתי, אחריי שסיימתי הלכתי לסלון אמרתי ליאיר ״לילה טוב״ הוא ענה לי ״לילה טוב״ הלכתי לחדר שלי החלפתי בגדים וישר נרדמתי….


תגובות (1)

תמשיכיייייי

27/06/2013 09:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך