L-O-V-E
3 תגובות ממשיכה

I hate my life ;/ פרק שמונה עשרה

L-O-V-E 29/06/2013 642 צפיות 5 תגובות
3 תגובות ממשיכה

קמתי בבוקר יאיר העיר אותי ואמר לי ״יאללה שחר קומי יש לך היום בית ספר״ עניתי לו ״טוב סבבה״ הוא יצא מהחדר, קמתי התארגנתי מהר ויצאתי החוצה אמרתי ליאיר ״נוו יאללה אני צריכה הסעה!!!״ הוא אמר לי ״טוב טוב נו בואי״ ירדנו למטה, נכנסנו לאוטו ותוך שתי דקות הייתי מול בניין ענקי, כל מה שיכולתי להוציא מהפה שלי זה ״ואוו״ ואז יאיר אמר ״כן, אה. טוב תקשיבי תתקשרי אליי כשאת מסיימת ובמזכירות מחכים לך כבר אז תלכי לשמה לקחת את המערכת שעות טוב אני צריך לזוז יאללה ביי״ אמרתי לו ״סבבה ביי״ יצאתי מהאוטו וסגרתי את הדלת של האוטו יאיר נסע ורק אז נכנסתי לבית ספר, הוא היה ענקי לא הצלחתי למצוא את המזכירות פתאום הרגשתי שמישהו נוגע לי בכתף ראיתי את הילד הזה שנתקל בי אתמול נוו איך קוראים לו אאה נזכרתי רוי הוא אמר לי ״נאבדת?״ אמרתי לו ״אממ… כן אתה יודע איפה המזכירות?״ הוא אמר לי ״כן בואי איתי״ עניתי לו ״אוקיי״ התחלתי ללכת אחריו הלכנו חמש דקות הבית ספר הזה ענקי!!!!!! הוא אמר לי ״אז.. את חדשה פה?״ עניתי לו ״כן״ הוא אמר ״טוב הינה המזכערות אני צריך ללכת לשיעור ביי נתראה כבר״ נכנסתי למזכירות הלכתי לאחת המזכירות וביקשתי את המערכת שעות שלי, היא נתנה לי ואמרה לי שאני בכיתה י״א 3 התחלתי לחפש את הכיתה אבל לא מצאתי היה כל כך הרבה בניינים!!!! בסופו של דבר מצאתי את הכיתה, נכנסתי פנימה וכל העיניים היו עליי אמרתי למורה ״היי אני שחר אני חדשה פה״ המורה אמרה לי ״כן אמרו לי שתבואי שבי ליד אדם״ היא הצביע על אחד מהבנים בכיתה הוא היה מזה חתיך!!! התיישבתי לידו המורה התחילה לדבר על איזה עבודה לא ממש הקשבתי, הרגשתי שמישהו נוגע לי בכתף ראיתי את אדם הוא אמר לי ״אז איפה עושים את העבודה במדעים אצלי או אצלך?״ שאלתי אותו ״מה?״ הוא אמר לי ״את הקשבת בכלל?״ עניתי לו ״לא…״ הוא אמר ״טוב אנחנו צריכים לעשות עבודה במדעים להגשה לעוד חודש שלם יש מלא מה לעשות ואנחנו צריכים להתחיל לעבוד, העבודה היא בזוגות לפי מקומות הישיבה אז נתקעת איתי צריך להתחיל להיום אז אצלי אחריי הבית ספר נוסעים לבית שלי״ אמרתי לו ״טוב בסדר״ הודעתי ליאיר שאני נוסעת לילד מהכיתה לעשות עבודה והוא אמר שזה בסדר, שאר היום עבר כרגיל לא היה משהו מיוחד התכוונתי לצאת החוצה לכיוון מגרש החניה שם קבעתי להיפגש עם אדם עברתי דרך מגרש הכדורסל וראיתי את רוי זורק כדור, הכדור עף באוויר ופגע בי בראש הייתה לי סחרחורת ונפלתי אבל מישהו תפס אותי מאחורה וזה היה אדם, הוא עזר לי לקום אבל הייתה לי סחרחורת אז הוא החזיק אותי אמרתי לו ״תודה״ ראיתי שרוי רץ אליי ואומר לי ״יאו סליחה את בסדר?״ אמרתי לו ״כן״ ורוי חייך פתאום אדם התערב ואמר ״כן הכבוד מפגר״ רוי ישר אמר ״מה אתה מתערב תמצא חיים״ הם התחילו ללכת מכות לא הבנתי מה הקטע שלהם!!! אמרתי להם ״תפסיקו מה יש לכם!!!״ והייתה לי סחרחורת נוראית ויותר מזה אני לא זוכרת….


תגובות (5)

תמשיכיי!!!
ואוו איזה פרק יפה מתח….
מחכה להמשך….
אוהבת שרית =)

29/06/2013 14:10

צמשיכי

29/06/2013 14:42

מושלםם

29/06/2013 14:47

יש לך 3 תגובות תמשיכיייי

29/06/2013 15:13

תמשיכייי

30/06/2013 04:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך