L-O-V-E
חמש תגובות ממשיכה ;)

I hate my life ;/ פרק שמיני

L-O-V-E 26/05/2013 709 צפיות 6 תגובות
חמש תגובות ממשיכה ;)

-מנקודת המבט של אלון-
קמתי בבוקר וירדתי למטה, שמתי לב ששחר עדיין ישנה בסלון והשעה הייתה 11 בבוקר ואז אמרתי בלחש ״טוב היום היא תפספס בית ספר״ עליתי למעלה נתתי לה להמשיך לישון ויצאתי לצוד, חזרתי אחריי שעתים וראיתי שהיא עדיין ישנה חשבתי לעצמי: יאו כמה היא ישנה!! הייתי בחדר שלי שיחקתי בפאן ראן עד ששחר נכנסה לי לחדר ושאלה אותי ״מה השעה״ אמרתי לה ״שלוש אחר הצהרים״ היא אמרה ״אאה… למה לא הערת אותי?״ אמרתי ״כי אני לבד קמתי רק באחת עשרה אז החלטתי לתת לך לישון״ ״אאה טוב אני למטה רואה טלוויזיה, דרך אגב למה אתה משחק בפאן ראן?״ היא שאלה אותי ועניתי לה ״כי אני הכי טוב בזה״ היא אמרה לי ״אאה כן?! אז לא פגשת אותי יאללה תביא לשחק״ היא לא צחקה היא באמת כיסחה לי תצורה ואז אמרתי לה ״פשש את טובה״ היא אמרה ״תודה תודה אני יודעת חחחחח טוב אני יורדת למטה לאכול ביי״ היא יצאה מהחדר ירדה למטה….
-מנקודת המבט של שחר-
קמתי הייתי על הספה חיפשתי את אלון ומצאתי אותו בחדר שלו משחק בפאן ראן, דיברתי איתו קצת ואז ירדתי למטה לאכול, בזמן שאכלתי שמעתי צלצול בדלת קמתי ופתחתי את הדלת ופתאום אני רואה את אורן עומד לי בדלת, הוא שאל אותי ״אני יכול להיכנס?״ אמרתי לו ״אממ… בסדר״ הוא נכנס ואמרתי לו ״מתעושה כאן?!?!?!״ הוא אמר לי ״לא באת היום לבית ספר אז באתי לבדוק מה קורה איתך ולבקש עוד פעם סליחה״ באותו רגע אלון ירד וכשראה את אורן ראיתי את הוא נהיה אדום ועוד שניה רוצה לפוצץ אותו מכות ואז הוא אמר ״שחר מי זה?!?!?״ אמרתי לו ״מישהו בכיתה שהולך עכשיו טוב יאללה ביי אורן״ דחפתי את אורן החוצה ואמרתי לו ״נתראה מחר״ וסגרתי את הדלת אלון בא אליי ושאל אותי ״זה שכמעט אנס אותך הוא ילד מהכיתה שלך?!״ אמרתי לו ״ כן הוא יושב לידי״ הוא שאל אותי ״מה הוא עשה כאן?!״ עניתי לו ״בא לבקר אותי לראות למה לא באתי ולבקש סליחה״ ״טוב בסדר שיהיה, אני יוצא עם כמה חברים ואם באלך לצאת יש ים חמש דקות הליכה מפה, פשוט תמשיכי ישר טוב יאללה ביי״ הוא אמר לי ועניתי לו ״ביי״ אחריי שהוא הלך התארגנתי לצאת לים לקחתי בגד ים תיק עם מגבת וקרם הגנה ויצאתי החוצה להשתזף, הגעתי לים החלטתי לטייל בו קצת אז מצאתי את עצמי הולכת על החוף וחושבת על כל מיני דברים מפגרים, אחריי כמה זמן התחשק לי להיכנס לים, הורדתי את הבגדים שלי ונכנסתי לים לתוך המים הקרים זאת הייתה הרגשה כל כך מרעננת, עד שמעתי מישהו קורא לי וראיתי את…


תגובות (6)

תמשיכי……

26/05/2013 08:10

תמשיכי מיד דדדד

26/05/2013 08:13

תמשיכייייייי עכשיווווו

26/05/2013 08:44

ממש יפה…תמשיכי :)!!

26/05/2013 09:16

תמשיכייייייייי

26/05/2013 09:38

תמשיכיי ואוו פרק מושלם….
ואני התגובה ה6 חחחח
מחכה להמשך….
אוהבת שרית

26/05/2013 10:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך