lovaticforever
עשיתי פרק קצר כי זה מה שיצא חח , פעם קודמת היה ארוך מאוד . למרות שלא הגיבו יש כמה צפיות .. אני ממש מקווה שהפעם תגיבו:) אווהבת (-;

I Just Want To Be HAPPY .. פרק 5

lovaticforever 21/04/2014 736 צפיות תגובה אחת
עשיתי פרק קצר כי זה מה שיצא חח , פעם קודמת היה ארוך מאוד . למרות שלא הגיבו יש כמה צפיות .. אני ממש מקווה שהפעם תגיבו:) אווהבת (-;

הנחתי את ראשי על חזהו ועצמתי את עיני . הרגשתי כלכך טוב איתו , משהו שאף פעם לא היה לי .
הצלצול העיר אותי , סער ביקש שאקום , ושהוא יידבר איתי אחר כך כי יש לו כמה דברים לסדר .
קמתי , חיבקתי אותו והלכתי לטליה שירה ולילך .
– נקודת מבט סער –
הייתי חייב להבין מה קרה שם עם אליאור , ולמה היא הגיעה לשם , ולמה היא צעקה עליו ומה הוא אמר לה .
גיל הניחה את ראשה עלי , חיבקתי אותה , הסקרנות אכלה בי ולכן החלטתי שאני חייב לגשת לאליאור . ביקשתי מגיל לקום ואמרתי לה שנדבר כבר . גיל קמה לאט ונעלמה לאט לאט .
קמתי , הלכתי לאזור של י"ב , איפה שאליאור נמצא בדרך כלל .
הגעתי , ראיתי אותו בין כמה בנים גדולים , הם הכירו אותי , הייתי מעשן איתם פעם .
ניגשתי לאליאור תוך כדי חלוקת כאפות לכל החברה .
'מה קורה גבר' אמר לי אחד מהם , "למה אתה לא מעשן איתנו יותר ?" המשיך ושאל , לא ידעתי מה לענות , שאמא שלי תפסה אותי מעשן פעם אחת בחדר ונשבעתי לה שאפסיק ? שעישנתי כדי לחפות על הכאב שבא כאשר אבי התאשפז בבית חולים בעקבות סרטן בריאות ? שהפסקתי כי לא ראיתי לראות יותר את הזבל הזה , שבגללו אבי נכנס לזה ?
"סתם אחי , לא בא לי על זה עכשיו" אמרתי והמשכתי לאליאור .
אליאור ראה שבאתי וקם לתת לי חיבוק כזה , של אחים .
סימנתי לו לבוא איתי לספסלים מאחורי אולם ספורט , הוא הבין ובא .
"אה אחי ? משהו מיוחד ? אני פשוט באמצע סיגריה" אמר ולקח עוד שאכטה מהסיגריה וזרק אותה לארץ , הוא דרך עליה , הוציא את העשן והתיישב לידי .
"מה קרה עם גיל ?" הייתי ישיר , בלי יותר מדי דרכים להוציא את זה ממנו . מבטו השתנה , מחיוך למבט קצת עצבני .
"תגיד , מה יש לך מהשרוטה הזאת ?" הוא התחיל לחקור , התעצבנתי , אני לא רוצה שיידבר עליה ככה .
"פשוט תענה לי , מה קרה , ולמה היא הייתה שם ?" אמרתי בקול עצבני , טיפה מאיים , בכל זאת חבר . אליאור צחק , "את זה תשאל אותה , לא אותי" "ובנוגע למה קרה שם , אל תדאג אחי , היא שלך" חייך והלך .
אם לא הצלחתי להוציא את זה ממנו , אולי היא תגיד לי מה קרה , בכל זאת , אני מצפה ממנה להיות כנה איתי , לצד מה שמתפתח בינינו , או מה שהייתי רוצה שיהיה בינינו .
נכון , לגיל יש קצת שריטות , אבל היא מדהימה , היא לא כמו כל הבנות שהייתי איתן , למרות שאני לא כלכך מכיר אותה .
אני לא מגן על כל אחת , ובטח לא ככה . אני לא אוהב להיות סטוציונר , למרות שיש כמה בנות , שהיו שמחות לבלות איתי איזה לילה .
אני לא אוהב בנות זולות , אני אוהב את המיוחדות , שיש להן טיפה שכל בראש .
גיל נראית לי ילדה לעניין , אני צריך לחקור עוד קצת את הילדה הזאת , היא נראית לי מורכבת מאוד , מהילדות הלא קלות האלה , כמו שאליאור אמר , קצת שרוטה .
החלטתי ללכת לדבר עם אלעד , אלעד לא מקובל משו , אבל אני יודע שבשביל גיל הוא כל העולם .
אולי ממנו אני אצליח להוציא קצת מידע על הילדה , ולהתחבר אליה .


תגובות (1)

יפה!
תמשיכייייייייייייי

21/04/2014 19:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך