lovaticforever
מקווה שתקראו , ותתעניינו , אני בינתיים חושבת על המשך שיוכל לסקרן ולמשוך . הצעות לשיפור וגם אני צריכה עוד כמה דמויות . שם , אופי ותיאור כללי . תודה !

I Just Want To Be HAPPY ..

lovaticforever 19/04/2014 1224 צפיות תגובה אחת
מקווה שתקראו , ותתעניינו , אני בינתיים חושבת על המשך שיוכל לסקרן ולמשוך . הצעות לשיפור וגם אני צריכה עוד כמה דמויות . שם , אופי ותיאור כללי . תודה !

עברה שנה .. מאז הוריי הודו בפניי כי רגשותיי כילדה לא רצויה מצד ההורים , נכונים .
מאז אני גרה אצל דודתי , עם שני בניה . בעלה נסע לשליחות מטעם המדינה לארה"ב .
אמי התכוונה לשלוח אותי לפנימייה , היא אמרה שאני יותר מדי עומס עליה , ושהיא לא מסוגלת לגדל שני בנים מופרעים ועוד ילדה כמוני " פסיכית " היא הייתה קוראת לי ..
נכון , אולי הייתי קצת שונה , לא הסכמתי ללמוד , עשיתי המון בלאגן בבית ובשכונה , כמעט הצתתי את הבניין פעם .. דודתי ידעה שכל מה שדרוש לי הוא קצת חום ואהבה ואני מיד אחזור לטיבי ..
אמי לעולם לא הביעה כלפיי כל רגש שהוא לא שנאה , כל פעם שהייתי קמה בבוקר הייתי מרגישה חסד שהיא בכלל מסכימה לי לגור שם .
דודתי שמעה על הרעיון המטורף של אמי ומיד התקשרה אליה כדי לעדכן אותי בבית מגוריי החדש , בפתח תקווה , הרצל 45 . בית דודתי ובניה .
דודתי תמיד חשקה בבת אך היא לעולם לא קיבלה אחת כזאת , היא כל כך קינאה באמי על הולדתי , שכל פעם שהייתה רואה אותי הייתה מתייחסת אליי כאל בתה .
כמו שאמרתי , לדודתי 2 בנים ;
תום – גבוה , שטני עם עיניים בצבע זית , ילד מהמם , חלום של כל אחת . הוא מאוד רגיש ותמיד מבין אותי , בגלל זה אני כלכך אוהבת אותו . תום בן 17 , יש לו חברה מדהימה שאני אוהבת אותה מאוד .
השני הוא אלעד – ממוצע , לא גבוה מדי ולא נמוך מדי , שיער חום עם עיניים ירוקות , הוא בגיל שלי , יש בינינו אהבה משפחתית מדהימה , אלעד לעולם לא ייתן שמשהו ייקרה לי , הוא מגן עליי מכל דבר בעולם אבל יודע לתת לי גם חופש .
אם לא הזכרתי , קוראים לי גיל , בת 16 וחצי , נמוכה , עיניים חומות בהירות ושיער בהיר , מעולם לא היה לי חבר , לא מצאתי אף אחד שיכול להתאים ולספק לי מה שאני צריכה . את האמת , היה קשה לי לקבל אהבה , אחרי השנאה הרבה שרכשה לי אמי .
מאז שעברתי לדודתי חיי השתנו , התחברתי עם חברות , ואני מרגישה מוגנת ואהובה , עוד יומיים תתחיל שנת הלימודים בתיכון החדש , כיתה י . ( בתי ספר מופרדים – חטיבה לבד תיכון לבד ) יש לי שלישיית חברות שאין עליהן בעולם , הן הכל בשבילי .
שירה – גבוהה , רזה , בלונדינית עם עיניים ירוקות בהירות , ילדה יפה שכולם רוצים אבל היא אוהבת את אחי אלעד , היא מוצאת חן בעיניו אבל אין ביניהם כלום .
טליה – ילדה עם לב זהב , קצת מטורפת , כמוני , ערסית טיפה . טליה נמוכה עם שיער שחור ועיניים כחולות . היה לה חבר אבל הוא טס לארה"ב והם עדיין בקשר , אך זה לא כמו פעם .
ואחרונה – לילך – ילדה שקטה ועדינה , ההפך הגמור ממני . לילך ממוצעת , עם עיניים ירוקות צהובות בוהקות ושיער חום .
יש לי את תומר – הידיד הכי טוב שלי , הוא מושלם , אבל לא ייקרה בינינו משהו , הוא אוהב את לילך ומשתדל לעזור לה לצאת מביישנותה , זה לא ממש יוצא . תומר תומך בי בהכל , הוא יודע עליי הכל ועוזר לי בכל דבר שאני צריכה .
– יום שבת –
היום יום לפני תחילת הלימודים , דודתי העירה אותי בגלל טלפוני שצלצל ללא הפסק .
" בבקשה גיל , הטלפון לא מפסיק לצלצל וזה מעיר את אלעד " לחשה . ציחקקתי . אלעד אוהב מאוד לישון .
עניתי לטלפון וזאת הייתה שירה , שהודיעה לי שהיום הולכים לקנות בגדים לקראת השנה החדשה שמתחילה מחר .
" עוד שעה אני באה לאסוף אותך , תתארגני ! " אמרה .
" טוב " אמרתי בקול ישנוני . שירה צחקה , " מעניין מה תעשי מחר שיתחיל בית ספר וצריך לקום בשש " הוסיפה .
" שש .. אל תזכירי לי , טוב תני לי לישון את היום האחרון שאפשר באמת לחיות " קראתי בקול עייף עם גיחוך קל . שירה גיחכה גם היא . " ביי , תהיי מוכנה " אמרה וניתקה .
ניסיתי לחזור לישון , אך פתאום התעוררו בי המון מחשבות לגבי מחר , האם אצליח להסתדר בבית הספר ? האם אצליח במבחני הבגרות ? האם אמצא לי חברים חדשים ? מה ייקרה לי שם ? האם אמצא לי מישהו לאהוב ?


תגובות (1)

וואו את כותבת ממש טוב.
אהבתי את הסיפור ואת הרעיון, תמשיכי כשתוכלי (:

19/04/2014 16:30
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך