עוד אחת
וואו ממש סליחה שלא המשכתי הרבה זמן, הייתה לי תקופה לא טובה. אני מקווה שתאהבו ותגיבו❤️ אין עליכן תודה על כל התגובות המדהימות מהפרק הקודם❤️

I used to be- פרק 4

עוד אחת 31/01/2015 1709 צפיות 21 תגובות
וואו ממש סליחה שלא המשכתי הרבה זמן, הייתה לי תקופה לא טובה. אני מקווה שתאהבו ותגיבו❤️ אין עליכן תודה על כל התגובות המדהימות מהפרק הקודם❤️

אני מצטערת ששכחתי בשני הפרקים האחרונים אבל תודה רבה לשלו המדהימה שנתנה לי את הרעיון לסיפור.

״איך הייתה הארוחה?״ שאלה אותי דוקטור הירש בהתעניינות ושילבה את אצבעותיה אחת בשנייה.
״מדהים,״ עניתי והיא לא הבינה אם זה היה בציניות או ברצינות.
**
לאחר שייבשתי את שערי בעזרת המגבת עמדתי מול הארון שלי כשראשי מוטה לצד בהתבוננות.
״אימא מה אני אלבש?״ צעקתי לה בזמן שהיא ניסתה להתמודד עם הטיפול בתהל הבוכה לבין התלונות שלי על הארוחה הזו.
״מה אימא?״ אימא שלי נכנסה לחדר כשהפלאפון מוצמד לאוזנה והיא מביאה לי את תהל שקצת נרגעה.
״אימא!״ רטנתי והמשכתי להחזיק אותה כשאני בהלבשה תחתונה בזמן שאימא הלכה אלוהים יודע לאן.
״תפסיקי להסתכל לי על הציצי תהל,״ אמרתי כאילו דיברתי אל אדם מבוגר וסובבתי אותה כך שגבה אליי.
שתינו בהינו במראה.
״את גם מפחדת מהארוחה הזו כמוני?״ שאלתי אותה והיא המשיכה לבהות במראה מבלי לזוז.
״אני מתה מפחד,״ התוודיתי ונאנחתי.
״הדבר האחרון שבא לי ביום שישי זה לאכול עם הילד הזבל הזה והמשפחה המקסימה שלו.״ הוספתי והיא רק דחפה את ידה לפיה ולעסה אותה כמו תמיד.
היא הייתה כל כך מתוקה שהייתי חייבת לחייך אליה, הושבתי אותה על המיטה הזוגית שלי וכל שנייה העפתי אליה מבט בכדי שלא תיפול או תתגלגל.
״אל תסתכלי עליי ככה,״ הפצרתי בה ולבשתי את החולצה הארוכה והמעט צמודה, כבר תקופה שלא לבשתי משהו שהוא שונה מסווצ׳רים ״אני יוצאת דפוקה אני יודעת,״ הוספתי ופיזרתי את שיערי.
הייתי כל כך עסוקה בלהיראות יפה כבר תקופה שלא התעניינתי במראה שלי כמו עכשיו, ידעתי שעידן הולך להיות שם ורציתי להשקיע, לא בשבילו אבל באיזשהו מקום להוכיח שאני עדיין יפה. לא הילדה שמתחבאת תחת הכובע של הסוויטשירט.
אולי גם במקום כלשהו ניסיתי להחזיר לי קצת את הביטחון העצמי.
״אני מתחמקת ממנו ומהחבר שלו כל השנה ועכשיו אני צריכה לאכול איתו באותו השולחן.״ נשכבתי לצידה והיא חייכה אליי, נישקתי אותה אין ספור פעמים, לפעמים זה נראה כאילו היא הסיבה היחידה שלא לקחתי חבל ותליתי את עצמי עם כל מה שעברתי.
״אני יודעת מה את חושבת,״ אמרתי והעברתי את אצבעי על אפה הקטן.
״שאני עושה סיפור ענק מארוחה קטנה,״ הוספתי. דיברתי כאילו היא באמת מבינה אותי, כאילו היא באמת חושבת, אבל היא היחידה שלא תשפוט אותי או תעביר עליי ביקורת, אני בטוחה שאפילו דוקטור הירש חושבת שאני איזו שרמוטה קטנה ששולחת לילדים תמונות עירום שלה בזמנה החופשי.
״שתי הבנות שלי,״ אימא נכנסה בהתרגשות וגלגלתי את עיניי.
״אימא דיי עם הדרמות, בואי נסיים עם הארוחה הזו וכל אחד יחזור לחייו,״ אמרתי בכעס והיא לקחה את תהל, קמתי על רגליי וחתכתי אותה.
כבר מהיום שהיא הכריחה אותי לבוא אני בסוג של ריב איתה, לפחות מצדי. אני לא מוכנה לדבר איתה עד שהיא לא תבין אותי, תבין שבאמת קשה לי.
כשיצאתי מהחדר ראיתי שאימא ותהל לא בבית, הנחתי שהן כבר הלכו למשפחת אדרי המקסימה אז ניצלתי את הזמן שבו אני לבד בכדי לעמוד מול המראה ולשכנע את עצמי לחשוב חיובי.
״היי,״ סימה אמרה בחיוך רחב כשנכנסתי לביתם וחיבקה אותי, עליתי על קצות אצבעותיי בכדי לחבק אותה, היא הייתה גבוהה לעומת אימא שלי שהייתה חצי ממנה.
״את יכולה להיות איתנו או לשבת בסלון,״ היא הציעה ברוך והצטרפה לאימי שהייתה עם תהל במטבח ושם הן קישקשו להן.
**

״אז איך היה בתוך הבית שלהם, זה היה כזה מפחיד? דרקולה חיכתה לך בסלון וקישקשה עם המכשפה של עמי ותמי?״ דוקטור הירש שאלה בחיוך מקניט וצחקתי צחוק משועשע. זה היה כיף שהיא לא רק מהנהנת אלא גם משתתפת איתי בשיחות.
״זה היה מוזר להיכנס לבית הזה, הפעמים היחידות שנכנסנו היו כשהייתי עם מאור כשהייתה ישיבה אצל עידן,״ סיפרתי והיא זקפה את גבותיה. משהו לא הסתדר לה.
״ישיבה? מה זאת אומרת?״ היא שאלה באי הבנה.
״את יודעת… אלכוהול, סיגריות ובנות יפות,״ עניתי והיא עשתה פרצוף מבין.
״עידן הזה הוא, ערס?״ היא שאלה בהיסוס וצמצמתי את עיניי באי הבנה.
״מה זאת אומרת?״ שאלתי.
״את לא בת הנוער היחידה אצלי,״ אמרה, ״ואני מצטטת נער, ״ישיבה זה כמה ערסים, פרחות ועשרות ליטרים של שתייה״. הבנת?״ היא שאלה וצחקתי.
״אפשר להגדיר את זה גם ככה, אבל לא,״ שללתי את דבריה, ״עידן הוא יותר הקשוח, המסקרן, זה שכולן רוצות,״ הוספתי והיא שוב תקעה לי מבט של אי הבנה.
״אבל אמרת שעידן הוא לא מתחבר לאף אחד, אז איך…?״ היא שאלה בבלבול והבנתי למה היא התכוונה.
״זה לא שעידן לא התחבר לאף אחד, למעשה הוא התחבר לכולם, לכולם חוץ ממני,״ הסברתי ותחושת תסכול הציפה אותי.
**

״אנחנו צריכים לצאת,״ עצרתי את הנשיקה הסוערת שלי ושל מאור והתיישבתי, הוא חייך והשכיב אותי בחזרה.
״הוא גר דלת מולך זה לא שאנחנו צריכים לנסוע,״ הוא שיכנע אותי וחזר לנשק את שפתיי, הוא היה משכנע בצורה מטורפת, הוא גם ידע לנשק ממש טוב אז אני בטוחה שהשילוב של שניהם הכניע אותי וחזרתי גם אני לנשק אותו.
הוא תפס בתחת שלי ונדחק בין שתי רגליי, הכל התחמם והתלהט וזה הרגיש כאילו הטמפרטורה בחדר עולה.
מאור עבר לנשק את צווארי ובטעות גנחתי, אני נשבעת שיכולתי להרגיש את חיוכו על עורי, לא רציתי שזה יתפרש בצורה לא נכונה.
״האם את, טליה, פלטת קול הנאה או שזו שמיעתי המתעתעת בי?״ הוא שאל בהתחכמות אל צווארי וגיחכתי במבוכה.
״זוהי שמיעתך המתעתעת בך,״ שיקרתי וראיתי על חיוכו שהוא לא מאמין, הוא עלה וחזר לנשק את שפתיי בתשוקה בזמן שהוא תופס בשולי הגופייה שלי ומנסה להרים אותה וכמובן אני עצרתי אותה.
״בחייך טליה,״ הוא מלמל בתחינה וניסה שוב אך אני צקצקתי בלשוני והורדתי אותה בחזרה.
״ממש לא,״ עניתי בתקיפות והוא כמו תמיד התעצבן וירד מהמיטה שלי, הוא תפס במפתחות ובפלאפון שלו שהיו על השידה שעל יד המיטה שלי ויצא מהחדר. נאנחתי ביאוש והסתדרתי מול המראה שנייה לפני שיצאתי גם אני מהבית.
הדלת של משפחת אדרי הייתה פתוחה לרווחה ונכנסתי בזמן שכולם ישבו במרפסת המרווחת.
על מאור ישבה איזו ילדה שהייתה שכבה מתחתינו וכשהבטתי בהם הוא לחש לה משהו באוזן והיא ציחקקה.
התיישבתי על הספה ליד גיא והוא חייך אליי.
״מה קורה יפה?״ הוא שאל ונישק אותי קרוב לפה, ראו עליו שהוא היה גמור מהשתייה.
השתדלתי לא להביט במאור שצחקק עם הבחורה וראו באופן מובהק שהוא ניסה לגרום לי לקנא כשכל שנייה הביט בי ואני התעלמתי ממנו, זה לא הזיז לי בשיט. דיברתי עם גיא והוא מדי פעם לחש לי דברים באוזן, למען האמת הוא אמר דברים שטותיים אבל צחקתי בהגזמה רק בשביל לעורר את קינאתו של מאור, זה עבד לי יופי והוא לא הפסיק להסתכל על גיא במבט רצחני.
קמתי ונכנסתי לבית, הייתי צריכה להתרחק מהעשן של הסיגריות ומהריח של האלכוהול.
עידן היה בפנים ושתה קולה בניגוד לשאר ששתו משקאות אלכוהוליים.
הוא צפה במשחק כדורגל של קבוצות מחו״ל כשרגליו היו על השולחן, כולם היו בחוץ וזה היה זמן טוב לנסות להתחבב עליו.
התיישבתי על ידו אך הוא היה מרוכז במשחק או שהוא פשוט התעלם ממני כפי שנהג לעשות מהיום הראשון שהוא ראה אותי.
״מי נגד מי?״ שאלתי בקול שהיה אמור להיות מפתה ולמשוך את תשומת הלב שלו אך הוא רק לגם מהקולה.
״יונייטד נגד סיטי,״ ענה בפשטות וחזר להתעלם ממני.
״ומי מוביל?״ שאלתי עוד שאלה טפשית וליטפתי את רגלו באטיות.
״יונייטד,״ ענה בחוסר סבלנות, הוא הזעז את ידי והתרחק באי נעימות.
״ו…״ מלמלתי, לא היה לי עוד מה לשאול, ״ו-״ אמרתי שוב אך הוא קטע אותי.
״אולי דיי?!״ הוא קרא בלחישה והשתתקתי, ״את לא מבינה שאני לא רוצה לדבר איתך?״ הוא שאל בגסות והלב שלי צנח לתחתונים.
״אני לא מבין את הקטע שלך, את לא תנוחי עד שכל הבנים בשכבה יעברו עלייך?״ הוא שאל בעצבנות וחזר לראות את המשחק שלו.
קמתי ממקומי וניסיתי לאסוף את טיפת הכבוד שאולי נשארה אי שם על הספה, ניסיתי להיראות כאילו זה לא הזיז לי בזמן שהרגשתי כאילו הוא ריסק אותי מבפנים.
**

״אלוהים זה היה כזה משפיל, מזל שאף אחד חוץ מאיתנו לא היה שם,״ גיחכתי בטיפשות והסתרתי את פניי כששמתי עליהן את ידיי בבושה.
״הוא מאוד ישיר העידן הזה,״ הדוקטור אמרה טיפה מבוהלת כשסיפרתי לה הכל ולא החסרתי אף פרט.
״הייתי כל כך פתטית,״ יללתי וזייפתי בכי.
״אני לא חושבת,״ היא מחתה, ״אני חושבת שבסך הכל רצית יחס,״ קבעה, ״אני טועה?״ היא שאלה בכדי לקבל את הסכמתי.
״לא, את לא טועה,״ עניתי והיא שמה לב לאי נוחות שלי.
״תמשיכי לספר על הארוחה,״ ביקשה.
**

אז הסלון של משפחת אדרי לא היה כזה מאיים ואפילו היה די נחמד, הקירות היו צבועים בלבן והספות היו שחורות ועשויות בד ובאמצע היה שולחן לבן מעץ, משהו שנראה עבודת יד ואפילו די עתיק.
כמובן הייתה טלוויזיה תלויה ומתחתיה מזנון ועל יד המזנון היה אגרטל לבן עם פרחים אדומים מפלסטיק.
התיישבתי על הספה וישבתי ישיבת לוטוס בזמן שחיטטתי בפלאפון כי לא היה לי שום דבר אחר לעשות.
״אימא אני לא מצליחה את התרגיל הזה ועידן לא עוזר לי!״ אחותו של עידן הגיחה מחדרו בכעס אל כיוון המטבח ואפילו לא שמה אליי לב.
לוטם היא אחותו הקטנה של עידן, אם אני לא טועה היא בת חמש עשרה בכיתה ט׳ לפי מה שמאור סיפר לי.
היא לא הייתה יפה במיוחד אבל היו לה פנים מתוקות והיא הייתה חיננית כזו.
״אימא שלך לא יודעת להכפיל שש בשמונה,״ סימה אמרה ברתיעה ומכך הסקתי שאלו הבעיות במתמטיקה, הייתי טובה במתמטיקה.
לוטם התהלכה בכתפיים שפופות מהמטבח וזרקה את ידה לשלום, חייכתי אליה.
״בואי אני אעזור לך,״ אמרתי בחיוך צדדי וטפחתי על הספה הריקה.
״את יודעת לעשות כפל מקוצר?״ היא שאלה במעט זלזול אך התעלמתי מהנימה המלגלגת והנהנתי בנחישות.
היא הייתה עכשיו טיפה יותר שמחה ודילגה אליי, היא התיישבה והניחה את הספר על ברכיי והצבעיה על תרגיל מסוים.
״עוד לא התחילו הלימודים וכבר מפציצים אותכם בחומר אה?״ שאלתי והצלחתי לסחוט ממנה אנחת הזדהות והנהון קל.
״אף פעם אני ומתמטיקה לא הסתדרנו, היא עושה דווקא,״ אמרה ברוגז כאילו דיברה על בחורה, צחקתי והיא גיחכה.
״זה ממש פשוט…״ אמרתי והתחלתי להסביר לה שלב אחר שלב בזמן שעיניה הגדולות מביטות בי בהתעניינות והיא מנסה להבין כל פרט שאמרתי לה.
לאחר כמה תרגילים שהיא פתרה בהצלחה הרמתי את ידי לכיף והיא נתנה לי כיף בחיוך גדול.
״תודה, תודה, תודה,״ אמרה בהערצה וחייכתי.
״זו הייתה טובה ואת תצטרכי להחזיר לי אותה,״ אמרתי לה והרמתי את אצבעי בהדגשה.
״מה?״ היא שאלה בתימהון כשלא הבינה מאיפה נפלתי עליה.
״אני צריכה שתעזרי לי להדליק את הטלוויזיה הזו כי בעוד חמש דקות מתחילה התכנית שלי ואני לא רוצה לפספס אותה,״ הוספתי ועל פניה נסוך חיוך של הקלה, והיא הדליקה לי אותה.
העברתי לערוץ המתבקש ונשנעתי לאחור. לוטם נשענה גם היא והשתתקה לרגע.
״רגע!״ היא קראה, ״את רואה זאב צעיר?״ היא שאלה והנהנתי להסכמה.
״אני כל כך אוהבת את הסדרה הזו!״ היא אמרה בהתלהבות וגם אני די התלהבתי. כשאני ולירון היינו חברות היא הייתה יורדת על התכנית הזו ואומרת שהיא מפגרת ושאני צריכה להתבגר ולכן לא היה לי בדיוק עם מי לשתף את ההתרגשות בכל פרק כשקרה משהו.
״יואו, איזה כיף שגם את רואה,״ אמרתי בשניה והיא חיבקה אותי, צחקתי וחיבקתי אותה גם. הרבה זמן לא חיבקתי אף אחד.
יכול להיות שאנחנו יכולות להיות חברות, אני צריכה חברה, אני ממש נואשת למישהו שיהיה איתי קצת, אני לבד מדי.
אפשר לומר שלא צפינו בפרק אלא רק קישקשנו ודיברנו, מצאנו דברים שהיו משותפים לשתינו ודברים שטותיים שהתווכחנו עליהם עד שהתכנית הסתיימה.
״לוטם תתפני מפה, יש משחק עכשיו,״ הוא יצא מהחדר וקטע את רצף הדיבור שלי עם לוטם. הוא כל כך העכיר את האווירה כשהוא נכנס לסלון אבל עם זאת הוא היה נראה כל כך טוב כשהוא היה רק עם מכנסי טרנינג ובלי חולצה. הוא נשכב על הספה המאונכת לספה שאני ולוטם ישבנו עליה וכל גופו נמתח. זה היה סקסי.
היא זרקה אליו את השלט בעצבנות והוא תפס אותה בקלילות.
על המסך הוקרן משחק כדורגל.
״מי נגד מי?״ שאלה אותו לוטם בסקרנות.
״יונייטד נגד סיטי.״ אני עניתי.


תגובות (21)

יאייייי המשכת!!!
פרק מושלם. . תמשיכי :-)
ומתי את מתחילה את העונה השנייה???!

31/01/2015 02:49

תמשייכיי

31/01/2015 05:55

טוב, אני לא יודעת איך תקבלי את מה שאני אכתוב עכשיו (כקטילה או כהערכה), אבל יש לי כמה דברים להגיד.
קודם כל, צורת הכתיבה שלך נפלאה, באמת. הכל במקום הנכון וזה שהיא עם פסיכולוגית במקביל לפרק, זה פשוט גאוני. אבל אני פחות מתחברת לקטע הזה של תמונות עירום, ואם אני קוראת סיפור שמילים כמו "תחת" או "סקסי" מופיעות, זה פשוט הורג לי את הרצון לקרוא.
אני יכולה להבין שזה משקף נוער מסוים שהידרדרנו אליו (ואני ממש אבל ממש לא אומרת שאת כזו!), אבל אם כתיבה כל כך איכותית כמו שלך, לא חבל?
סליחה אם פגעתי, אבל זו דעתי הכנה.

31/01/2015 10:35

אהבתי אהבתי אהבתי ואהבתי!!
כפיים לכותבת הכי טובה באתר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ואני ממש מתכוונת לזה, הצניעות כבר פסחה לה מעולמנו)
תמשיכי!
מצפה לפרק בקרוב..

31/01/2015 10:37

מדהיייים!!!מחכה להמשך:)

31/01/2015 10:41

מושלםםםםם מחכה להמשך .. והעלתי פרק נוסף אשמח שתקראי

31/01/2015 12:16

פרק מהמם!!!!
אני עדיין לא בדיוק הבנתי מה קרה בינה לבין עידן, אבל אני מניחה שאני עדיין לא אמורה להבין וזה יתגלה בהמשך.
מקורי מאוד בעיני שהיא לא חברה של כולם, ואז ביום בהיר אחד כל הקטע של התמונות נופל עליה. כאילו, שהדמות הראשית לא הייתה מושלמת לחלוטין עד שמה שקרה לה קרה. נחמד ביותר.
תמשיכי!!

31/01/2015 16:14

הסיפור הזה שונה מרוב הסיפורים שלך ובכללי שונה,הוא מקורי ובכלל לא צפוי
תמשיכי כבר!!!!!
אה ומתי בערך יהיה עוד עונה ל ill take care of you

31/01/2015 17:30

תמשיכייי

31/01/2015 18:59
Bar Bar

אין לי מה לכתוב לך כבר זה כלכך מדהים

31/01/2015 20:19

יובלה שלי פרק אחד היפים אוהבת

01/02/2015 01:02

יובייייי שליייי . קטנה שלי . מאוהבת בך יפתי . התגעגעתי המוןןן . כל כך מושלם . כותבת מוכשרת שלי . נונה שלי אוהבת המון . לאב אותך הכי הכי .

01/02/2015 19:18

פאק זה כזה מושלםםםם תמשיכיתמשיכיתמשיכי כמה התגעגעתי לסיפורים שלך את לא מבינהההה עד כמה!!!!! את חייבת להוציא ספרים באמת!! הסיפורים שלך מדהימים ואני בטוחה שכל מי שיקרא את זה יתאהב!!!!

06/02/2015 14:33

היי לך :-)
רק רציתי לומר שתמיד קראתי את הסיפור פשוט לא הגבתי לך..
והסיפור ממש יפה חחחחחחלח
תמשיכי ❤️

06/02/2015 23:44

את לא ממשיכה…
למה?

08/02/2015 21:12

זה כל כך יפההה
תמשיכייי את עושה הפסקות גדולות מדייייי

09/02/2015 16:23

מתי את ממשיכה??

10/02/2015 18:11

אני לא אמשיך בקרוב לצערי❤️

10/02/2015 18:18

מההה לאא את חייבת להמשיך

10/02/2015 19:37

למהה? תמשיכייי

10/02/2015 21:01

למה לא???? אווףףףף .. ואת תעשי עונה שניה? ?

10/02/2015 22:56
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך