I'll take care of you- פרק 26

עוד אחת 31/08/2014 4951 צפיות 19 תגובות

אני יודעת שהם רבו בפרק הקודם והכל אבל זה רק עוד אחד מהריבים הקטנים והלא רציניים.
אני אומרת מעכשיו שלא יהיה ריב גדול אלא בשורה שתהפוך את חיי הזוגיות של שניהם ואני עדיין חושבת מה לעשות בהמשך ואיך לסיים את הסיפור.
זה פרק סקס אז מי שלא רוצה לא חייבת, זה לא פרק כזה קריטי לעלילה.
אוהבת אתכן תודה רבה על כל התגובות הפאקינג אדירות ומחממות הלב שלכן❤️

נ.ב מאחלת הצלחה ענקית לשנה החדשה, הלוואי והיא תעבור מהר תוסיפו בתגובות אמן❤️

״היי,״ עניתי בשקט ויצאתי למרפסת בכדי לא להרעיש להורים הישנים.
״היי יפה.״ קולו של בן נשמע מבעד לקו הטלפון. חייכתי למשמע קולו, לא ראיתי אותו כבר שבוע שבו הספקנו לצאת לחופשת הפסח.
״התגעגעתי אלייך,״ התוודיתי בקול סדוק ונאנחתי. התגעגעתי למגע שלו, לצחוק שלו, ליופי שלו ואפילו לטעם הסיגריות המגעיל בנשיקה שלנו.
״אני יכול לבוא?״ הוא שאל ולבי הלם בחזקה רק מלחשוב על לראות אותו.
״כן.״
״עשר דקות אני אצלך,״ אמר וניתק. משאיר אותי מלאת ציפייה.
ביום הראשון לחופש אני ואביטל, אחת הבנות שהכרתי והתחברתי אליהן במשך השנה יצאנו לבית קפה. סיפרתי לה על הריב שלי עם בן כשחזרנו מהים ועל הקטע שכשאנחנו רבים הוא נעלם לכמה ימים ואז היא העלתה את נושא הבגידה, וכאן הביטחון שלי התערער.
לא פעם ולא פעמיים תהיתי מה הוא עושה בימים האלו שהוא לא מראה את עצמו ולא עונה לי. הלילה אני הולכת לברר את זה.

״היי.״ בן נכנס וזרק את צרור המפתחות של הרכב שלו על הספריה.
״היי.״ חייכתי באילוץ ונעמדתי, בן נעמד מולי והעביר את ידו בשערי.
״מה זה החיוך העקום?״ בן שאל כששם לב שאני לא כהלכה, הוא מכיר אותי ממש טוב, כמעט יותר מכל אחד אחר.
״אנחנו צריכים לדבר.״ שילבתי את ידיי על חזי באי נעימות והוא גיחך.
״מה את נפרדת ממני?״ בן שאל בגיחוך ובביטחון, גיחכתי גם אני והנדתי בראשי. השפלתי את ראשי לרגע וחשבתי.
״ההעלמויות שלך חייבות להפסיק,״ פקדתי בשיא הרצינות ופניו של בן הפכו ממשועשעות לרציניות.
״את זו שבכל ריב צועקת שאני לא אתקשר ולא אתקרב אליה.״ הוא מצא לנכון להפיל את האשמה עליי.
״אני לא באמת מתכוונת לזה!״ צווחתי ומיהרתי לסתום את פי בכדי לא להעיר את ההורים.
״אוקיי אני לא אעלם יותר.״ הוא אמר במהירות בכדי לצאת מהמצב המותקף והרים את ידיו בגובה הכתפיים כחף מפשע, הוא הוריד אחת מהן והניח אותה על גבי התחתון.
״אני מתאפק כבר יותר מדי זמן.״ בן רכן קדימה ונישק את שפתיי בעדינות.
״התגעגעתי אלייך.״ בן הצמיד את מצחינו והסתכל עליי.
״במשך הימים האלו שאתה לא רואה אותי, מה אתה עושה?״ שאלתי בחשד והתנתקתי ממנו.
״מה יש לך?״ שאל בלגלוג.
״תענה לי!״ דרשתי והוא נשף בעצבנות.
״חושב עלייך מן הסתם,״ ענה כאילו זה מובן מאליו והצמיד את מצחינו בחזרה, עדיין לא הייתי רגועה.
״אתה בוגד בי בימים האלו שאני לא רואה אותך?״ שאלתי את מה שרציתי לשאול מההתחלה. הוא ישר ניתק את מצחינו ולבי הלם.
״יש לי יהלום בידיים אז למה שאני אלך לחפש אבנים?״ ענה בכנות, לא יכולתי שלא להאמין לו. הוא כל כך טוב אליי ולא נראה לי שהוא ישתעשע בי במשך ארבעה חודשים.
״תנעל את הדלת,״ ביקשתי ובן עשה כדבריי, הוא הסתובב ומשך אותי אליו לנשיקה אוהבת וסוחפת, הנחתי את ידיי על צווארו והוא הניח את ידיו על אגני. בן הרים אותי וכרכתי את רגליי סביב מותניו, התחפרתי עם אצבעותיי בשערו וגירדתי את חזהו מבעד לחולצה בידי השנייה.
הוא התיישב על מיטתי ואני ישובה על ברכיו.
״באמת חשבת שאני אבגוד בך?״ הוא לחש בגיחוך אל הנשיקה וצחקתי גם אני.
״אני מצטערת.״ טמנתי את ראשי בצווארו והמשכתי לצחוק לא בגלל שזה היה מצחיק אלא בגלל המבוכה.
״עכשיו את סומכת עליי?״ שאל והמהמתי בהסכמה.
״הכי בעולם,״ עניתי בחיוך ונישקתי אותו עוד פעם על השפתיים.
״את יודעת שמבין כל החברות שהיו לי את הכי יפה, הכי חכמה והכי מושכת?״ הוא ספק שאל ספק קבע. זה החמיא לי בצורה מטורפת כי בן הוא מסוג הגברים עם היסטוריה ארוכה של בנות.
״אל תשקר.״ דחפתי אותו והוא נשכב על המיטה.
״הכי יפה, הכי חכמה והכי מושכת,״ חזר על דבריו והתיישב, הוא ריפרף את שפתיו על שלי.
״אני כל כך שונאת את הטעם של הסיגריות כשאנחנו מתנשקים,״ התלוננתי והחמצתי את פרצופי.
״והכי קטנונית,״ הוסיף ונישק אותי שוב. אני כל כך מתה על הדביקות שלנו, בחיים לא חשבתי שאני אגיד את זה, אני שמחה שיש לי אהבה כמו של הסרטים הרומנטים.
אני מרגישה בטוחה ונאהבת לצידו, הוא נותן לי את מה שגבר אחר חוץ מאבא שלי לא נתן לי, ואהבה של אבא זה דבר שונה.
״תשכב איתי,״ ביקשתי בלחש והוא קימט את מצחו. הרגשתי מובכת, אבל אין טעם לחכות ולמשוך את זה יותר מדי. אם הוא חיכה לי ארבעה חודשים שבהם הוא הפגין אהבה מעל ומעבר אני יודעת שהוא האחד שלי.
״את בטוחה?״ הוא שאל והנהנתי באיטיות, הוא נישק אותי ברכות והנשיקה הרכה התגלגלה למלאת תשוקה ולהט.
עצרתי את הנשיקה ופשטתי את חולצתו. בן עבר לנשק את צווארי בזמן שאני נאנחת בשקט ומטה את ראשי לצד בכדי לאפשר לו כמה שיותר גישה, העברתי את ציפורניי על שרירי הבטן שלו ודחקתי את אגני לשלו.
״את לא יכולה לדמיין כמה פעמים חשבתי על הרגע הזה,״ הוא לחש בצרידות לאזני והרגשתי מעין התכווצות בבטני התחתונה כשאמר זאת.
״מזל טוב רומיאו, זה הלילה שלך.״ אחזתי בשולי הגופיה שלי והשלתי אותה מעליי, פיזרתי את שיערי שנפל על גבי והתפזר מעט לבית החזה שלי.
חזרתי לנשק את שפתיו של בן ונשכתי בעדינות את שפתו התחתונה.
״משחקי כוחות הא?״ שאל בהתגרות והעביר את אגודלו על שפתי התחתונה.
״תפסיק לדבר ותוריד את המכנסיים האלו ממני,״ דרשתי ונעמדתי כך שהאגן שלי מולו, הוא חייך ופשט אותם באטיות מתגרה כשהוא מביט בי מחייך חיוך שובבי, יצאתי מתוכם והוא השליך גם אותם לרצפה.
״יש לך עור כל כך חלק.״ בן העביר את אצבעו על ירכי והצטמררתי. כשהתיישבתי עליו חשתי בבליטה שבמכנסיו.
״מישהו פה נדלק.״ צחקתי.
״אני צריך רק אותך במכנס קצר וגופיה כדי להידלק.״ הוא תפס בתחת שלי והחנקתי זעקה.
״גאד, בן,״ גנחתי כשהתחכך בי בכוונה. הוא נהנה מהשליטה הזו בי. בחיים לא ידעתי שהצד הזה קיים בי.
הורדתי את מכנסי הטרנינג הקצרים שלבש ושנינו נותרנו בהלבשה תחתונה.
״את בטוחה שאת רוצה?״ הוא לחש והנהנתי מבלי להסס.
בן השכיב אותי על המיטה ושערי התפזר לכל עבר.
״רומיאו,״ קטעתי אותו באמצע עיסוקיו בצווארי. הוא התרומם והביט בי.
״קונדום, אור ושמיכה,״ לחשתי ומניתי את הדברים באצבעותיי.
״שיט!״ הוא צעק בלחישה, ״אין עליי,״ הוסיף בכעס אך לא התרגשתי.
״ידעתי,״ אמרתי באדישות ופניתי לארון שלי, הזזתי ערימה של חולצות ומתחת לערימה של הג׳ינסים הוצאתי את החבילה שקניתי חודש קודם לכן. ידעתי שהיום הזה יבוא מתישהו בעתיד הקרוב ואני אוהבת להיות מוכנה.
״מזל שמישהו מאיתנו אחראי.״ זרקתי אליו את עטיפת הפלסטיק המרשרשת והסתרתי את החבילה בחזרה.
״באמת מזל כי אם לא, הייתי עושה אותך בלי,״ אמר בגסות ובמקום להיעלב מהמילים הבוטות נדלקתי מהן.
התקדמתי אליו ושנייה לפני שנישקתי אותו הוא כיבה את האור, כך שהשתנשקנו בחושך ורק אור הירח זרח על שנינו.
משכתי אותו למיטתי והוא נפל עליי. גיששתי באפלה והדלקתי את המנורה הקטנה שהייתה על השידה שלי ונתנה לנו מספיק אור בכדי לראות אחד את השנייה.
הסתדרנו כמו שצריך תחת השמיכה וחזרתי לנשק אותו.
״החזייה…״ מלמלתי והוא הבין את הרמז, ידיו טיפסו מעלה וקיערתי את גבי בכדי שיוכל לפתוח אותה. בן פתח אותה והוריד אותה מעליי.
״את הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי,״ הוא לחש באזני ונשכתי את שפתי התחתונה בהתרגשות למשמע מילותיו. הוא מחץ את החזה שלו לשלי וגנחתי בשקט מהנאה.
״אני לא מאמינה שאנחנו הולכים לשכב כשאחותי בחדר ליד וההורים שלי קומה מתחת.״
״תשתקי קצת,״ הוא הפציר בי והשתיק אותי בנשיקה ארוכה, ידיו אוחזות בתחתוני התחרה שלי ומשחילות אותם במורד רגליי. רק עכשיו אני מעכלת שאני באמת הולכת לשכב איתו.
״את בסדר יוליה?״ בן שאל בדאגה והנהנתי. הגיע תורי והורדתי גם אני את הבוקסר הצמוד שהיה על בן. עכשיו שנינו ערומים תחת השמיכה הדקה.
הפרפרים בבטני לא חודלים מלעוף, הנשימות שלי נעשות אטיות וארוכות יותר והפחד מהכאב העתיד לבוא לא עוזב אותי.
בן טיפל בקונדום והתמקם בין רגליי.
״הי, יפה.״ הוא תפס את תשומת לבי והבטתי בו.
״זה יכאב טיפה,״ הוא הזהיר אותי והנהנתי בהבנה.
״תשתדל לא להכאיב לי,״ לחשתי בפחד והוא שם לב לחרדה שהשתלטה עליי.
״יוליה שלי,״ הוא מילמל, ״אם את לא מוכנה לא חייב הלילה,״ אמר בדאגה וליטף את פניי, הנדתי בראשי.
״אני רוצה.״ הרגשתי מעין מחויבות, בן מקדיש יותר מדי דברים בשביל שהקשר הזה יצליח. הגיע הזמן שגם אני אקדיש מעט, אני יודעת כמה קשה לו.
״אני אדאג לך,״ הוא אמר בהבטחה ונישק אותי בעדינות. הנחתי את ידיי על צווארו והוא התחיל לחדור אליי בעדינות. נאנחתי בכאב ועצמתי את עיניי בחזקה.
״תסתכלי עליי,״ בן ביקש ופקחתי את עיניי, עיניו הירוקות היו מלאות באהבה ובתאווה ולא הצלחתי לנתק את עיניי משלו, טבעתי בהן.
הוא המשיך, החנקתי זעקת כאב ונשכתי את שפתי התחתונה. בן הפסיק וליטף את פניי.
״תגידי לי אם את רוצה להפסיק.״ הנהנתי והוא המשיך. דמעות של כאב בצבצו בזווית עיניי והוצאתי אוויר בבת אחת.
״אני מצטער יפה שלי.״ הוא הצמיד את מצחינו והמשיך להביט בעיניי, עצמתי את עיניי בעדינות ונישקתי את שפתיו.
״אני כל כך אוהבת אותך רומיאו,״ לחשתי באזנו ונאנחתי כשחדר אליי שוב.
״גם אני אוהב אותך יוליה,״ ענה. והדביק נשיקה אוהבת לשפתיי.
עם כל הכאב והדמעות אני שמחה שלקחתי את הצעד הזה, הלילה הזה בן הפגין את שיא האהבה והדאגה שהוא יכל להראות.

״בן,״ לחשתי ובן גנח חרישית, הוא נשאר בתוכי עוד כמה שניות ויצא ממני בעדינות.
נאנחתי ובן קם בכדי לזרוק את הקונדום המשומש.
כל הגוף שלי כאב בצורה מטורפת אבל עדיין חשתי סיפוק. משכתי את השמיכה עד לחזי וחיכיתי לבן שיחזור מהמקלחת. השעה הייתה שתיים בלילה, הייתי מותשת ורק חיכיתי שיחזור בכדי שאוכל להצטנף אליו ולהירדם.
״את בסדר?״ בן נכנס תחת הסדינים והנהנתי.
״קצת כואב לי,״ עניתי והוא קירב אותי אליו, הנחתי את ראשי על זרועו והוא ליטף את גבי התחתון.
״תודה,״ הוא לחש והזיז את שערי מפניי.
״על מה?״ צמצמתי את עיניי כלא מבינה.
״לא היית חייבת לשכב איתי אבל עשית את זה בשבילי,״ הסביר והדביק נשיקה בין עיניי.
״זה קצת קשה להתנזר מסקס ארבעה חודשים.״ כיווצתי את אפי והוא הנהן בהסכמה.
״אבל כשאתה אוהב מישהו אתה מוכן לעשות בשבילו הכל.״ הוא התכוון אליי וקירב אותי עוד יותר אליו.
״אם הייתי יכולה לתאר במילים כמה אני אוהבת אותך,״ אמרתי מהופנטת ליופי שלו.
״אני יודע מה את מרגישה,״ הזדהה וחייכתי.
״לילה טוב רומיאו שלי.״ נישקתי את בן והנחתי את ידי על לחיו.
״לילה טוב יול שלי.״


תגובות (19)

Bar Bar

ואני עדיין מאוהבת בכתיבה שלך…
בהצלחה גם לך מחר ❤
אני מקווה שזה לא ישפיע הרבה על זמן העלאת הפרקים בסיפור כי אני לא יודעת איך אני אשרוד

31/08/2014 22:04

הוווו חמוד, מטריד וקיטשי! מדהים!!! צריך לעשות ראשי תיבות חמ״ק (אין כבר משהו דומה?) כי חמ״ק (חמוד, מטריד קיטשי) זה חמד מדהים וקיטשי. אהמ כןן חחחחח
תמשיכי מיידי ותעשי כאן אקשן ._. חחחחח

31/08/2014 22:12

    הוו כן ואמן, ואיכשהו תמיד יוצא לי שאני תמיד מגיבה 2 תגובות אז אני פשוט אלך ._. חחחחחחחחח

    31/08/2014 22:13

בן חמוד והכול אבל אני חושבת שכשהיא תגלי לאן הוא נעלם זה יהרוס את מה שיש ביניהם
תמשיכי דחוףףףףף

31/08/2014 22:15

אהאה. רק דיברנו על זה אתמול יובלה, עובדת מהר אני מבינה?
אויש הוא כל כך חמוד. איך הוא דואג לה ו.. דאמן.
טל הייתה בסדר הפרק. אני מניחה.
אני פשוט מכורה לסיפורים שלך יובלה. מכורה.
כתיבה יפה, פרק יפה, תמשיכי<3

31/08/2014 22:27

את רוצה להרוג אותי ?!
לא את פשוט
פשוט
אוח
אין לי מילים לתאר בכלל גמה הפרק הזה מושלם וכמה אני אוהבת אותך ועשית לי את תחילת השנה שמחה !!!
פאק אני מאוהבת בך קשות
באמת!
יואו איזה חמודים הםםםםם
אני מאוהבת גם בהם

31/08/2014 22:39

אוחחח יובלה יובלה. איזה חבל שגברים מדהימים כאלה קיימים רק באגדות, ובסיפורים המדהימים שלך.
בןבן אהובי הנסיךך החתיך והדאגן!! עזוב את טל תתחתןן איתייי.
אז.. אני מתרגשת רצח לבצפר.
זהו החלטתי שהשנה אני מוצאת רומיאו משלי!!
יאללה יובלהה המשךך בדחוף.
המון המון הצלחה בלימודים ואוהבת מלאאאא

31/08/2014 22:54

אניי מכוורה לסיפוור הזה פשווט מכורה
לא בא לי שהיא ובן יפרדוו הם יפים ביחד נושיים פשוט
זה מושלםםם תמשיכיייי

31/08/2014 22:57

התגובות מעליי אמרו הכל. כן.. טל הייתה בסדר… אבל עכשיו לא איכפת לי אם תפרידי בין רומיאו ויוליה (מוחעחעחעעעעעעעע) יובלי זה פרק מדהים :) והצלחתי לשחזר את הפרק שנמחק לי :)

31/08/2014 23:18

תמשיכי זה מושלם!!;)

31/08/2014 23:21

אמא היתאהבתיייייי בסיפור של הכותבת המוכשרת הזאת אמאאאא

31/08/2014 23:24

איזה נושיים הם אני מאוהבת!!!! כל הכבוד לה שהיא הסכימה להתמסר לו למרות שהיא לא הייתה חייבת ווהוא כזה חמודד… וואי איך אני רוצה חבר כמו בן
אבל אני הכי משתגעת מהקטע שהם רבים לא מדברים מלא זמן ופתאום פוף כאילו כלום לא קרה חחחח
בקיצר פרק מהמם כמו תמיד

31/08/2014 23:27

זה מסוג הפרקים שכל הגוף שלך מעקצץ רק מלקרוא אותם.
פתיחת שנה מוצלחת (אם כי בוודאי לא שמחה)!
תמשיכי!!!!!!!!!

01/09/2014 13:23

יאא איזה מושלמים!! אני מאוהבת בסיפור הזה. תמשיכי דחוף אבל… מה אם נופר וערן? אני רוצה לשמוע קצת עליהם. אז בבקשה תתמקדי קצת בהם.

01/09/2014 14:57

אעאעעאעאע איזה מושלם בן, הוא כזה מתוק ודאגן!!!! תמשיכי כבר את הסיפור המושלם הזה^^

01/09/2014 15:13

כל כך טוב לפתוח את תחילת השנה בפרק מושלם ממך לפחות משהו טוב יצא מהיום הזה :))
כל כך אהבתי את הפרק במיוחד כי הוא קיטשי (קצת מטריד אבל יפהה).
המוןן הצלחה בלימודים
הא ו… אמן ♥

01/09/2014 15:16

אוווו נחמד מאודד! אני אוהבת סקס פרוע וכיפי כשבחדר ליד אחותה נמצאת וקומה מתחתה ההורים ישנים… טוב נו לפחות הם לא קיר ליד חחחחחחחחחחח!!
אהה כבר אמרתי שאני מאוהבת בבן? ושזה היה כזה חמוד שהוא התנצל כשהוא הכאיב לה! כאילו.. חחח זה לא אשמתו שהיא בתולה :'-)))
קיצור פרק מהמםם והכתיבה שלך פשוט ממכרת ;)
ומעניין איך תפרידי בינהם הפעם.. הם כול כך מאושרים מה יכול להפריד עכשיו? (חוץ מבגידה ובגידה… אה! והזכרתי גם בגידה).. אבל! אני יסתום ויהיה ילדה טובה עד הפרק הבא וחוצמזה אני סומכת עלייך גאון שלי שתצליחי איכשהווווו תמיד לפרידה שתגרום לי חיוך על השפתיים!
הוו זה נשמע רשע מוחעחע!
לוב יו מיי לוב 3> לעצות או לעזרה אני תמיד פהה :)

01/09/2014 16:04

סיפור מהמם אני חולה על בן <3 הייתי מתחתנת איתו חח הוא כזה חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד תמשיכי מהמם מושלםםםםםםםםם

01/09/2014 16:30

אומיי גאדדדדדד זה פרק כזההה מושלםםםם אין אני פשוט מאוהבת בזוג הזהההההה אין לי אפילו מילים לתאר כמה שאני יכעס אלייך עם תפרידי בניהם .
ואני פשוט מבואסת שאין בנים כמו בן בחיים האמיתיים כול כך מבאסססססססססס
תמשיכיייייייייייייייי

01/09/2014 17:13
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך