טוב אז התחלתי סיפור חדש , סורי שלא העליתי אותו מעט מוקדם יותר פשוט לא התקרבתי לאתר ביום השואה וגם די הייתי עסוקה במתכונת שהייתה לי השבוע אני נורא מקווה שאתן תאהבו את הסיפור אחרי הכל הוא לקח לי די הרבה מחשבה הסיפור נורא קשה להבנה בהתחלה אבל תגלו שהוא בעצם כמו כל הסיפורים הכובשים כאן באתר אוהבת את כולכן ותודה על 2 עונות קודמות מושלמות ליהי .

'I'm addicted to you׳ סיפור חדש הקדמה

29/04/2014 1397 צפיות 7 תגובות
טוב אז התחלתי סיפור חדש , סורי שלא העליתי אותו מעט מוקדם יותר פשוט לא התקרבתי לאתר ביום השואה וגם די הייתי עסוקה במתכונת שהייתה לי השבוע אני נורא מקווה שאתן תאהבו את הסיפור אחרי הכל הוא לקח לי די הרבה מחשבה הסיפור נורא קשה להבנה בהתחלה אבל תגלו שהוא בעצם כמו כל הסיפורים הכובשים כאן באתר אוהבת את כולכן ותודה על 2 עונות קודמות מושלמות ליהי .

משי חזן –
חצי תמניה חצי אמריקאית , כן אמא אמריקאית אבא תמני נפגשו בטיול שאבא עשה בניו יורק ופגש את אמא שעבדה בבית קפה ליד הבית של בניו יורק . שיער חום חלק בקצוות הוא מתולתל עיניים חומות בהירות נוטות לירוק , רזה וגבוהה בת 21 אחרי צבא . עד לפני הצבא הייתה רקדנית בלהקה של ריקודי ׳רחוב׳ למרות שעד גיל 14 הייתי בלהקת בלט (רקדנית מובילה) החלטתי שבאלי משהו שונה וכשראיתי שאת כל סרט הסטאפ אפ החלטתי שאני חייבת לרקוד ככה אז פשוט שיניתי סגנון .
החברה הכי טובה שלי היא מאי גבאי , היא החצי השני שלי אנחנו גרות ביחד בדירת שוטפים במרכז אשקלון אני עובדת בחנות של סטיב מאדן בקניון באשקלון בערבים ובבוקר אני לומדת עיצוב פנים אני אוהבת את זה . אני מאוד אוהבת אופנה והחולשה שלי היא נעלי עקב ושמלות
חבר ? היה אבל נפרדנו , למה ? כי הוא חתיכת חרא שבערך חצי מהקשר שלנו הוא בגד בי על ימין ועל שמאל ואני מרוב שהייתי מהופנטת ממנו פשוט לא ראיתי את זה .
יש לי אח גדול בן 26 שלא מזמן השתחרר מהצבא , הוא פשוט עשה עוד 3 וחצי שנים בגלל שקיבל דרגות של קצונה וכל החרטות האלה . יש לו חבר אחד שאני לא סובלת אותו כלכך ועכשיו אני ומאי עוברות לגור איתם באשקלון שזה איפה שאני ומאי גרות עכשיו רק בדירה יוצר גדולה של 5 חדרים ויותר קרובה לים , מי יודע מה הולך לחכות לי שם . במשך שנה וחצי לפני הצבא הייתה די בדיכאון בגלל המוות של ההורים שלי , אני בטוחה שזאת אשמתי כי בזמן שהם חזרו מהצימר שהם היו בו , הייתי חולה והתקשרתי לאבא שלי כי אמא שלי לא ענתה לי , הוא נהג ובגלל שהוא היה עסוק בשיחה שלנו הוא איבד שליטה ומשאית נכנסה בו ומאז זהו , איבדתי אותם את שנייהם . עדן אח שלי היה עסוק בלהוציא אותי מהדיכאון שהייתי שקועה בו הרבה זמן כי חשבתי שזה באשמתי אבל הוא תמיד דאג להגיד לי שזו לא אשמתי וזה הנהג המשאית הזה אבל אני בתוכי יודעת שזה כן באשמתי …

מאי גבאי –
מרוקאית וטריפוליטאית שיער שחור ארוך מתולתל ועיניים ירוקות כהות , רזה וגבוה . בת 21 אחרי צבא גרה בדירת שוטפים על משי האהבה שלי , אנחנו יוצאות ומבלות כל ערב ועוד אנחנו גרות באשקלון ליד הים ככה שכל הקיץ אנחנו שם . עובדת בארומה ולומדת כבר שנה שנייה אופנה , עיצוב אופנה סטייליסטיות וכל זה , אני אוהבת את זה . תמיד אני מלבישה אותי ואת משי לפני יציאה . גם אני וגם משי אוהבות לרקוד זה משחרר אז אנחנו תמיד מזיזות את הספות בבית שמות מוזיקה על פול ווליום ומתחילות לרקוד . האהבה הגדולה שלי ביותר זה החדר כושר שיש לי ליד העבודה , כל יום אחרי העבודה בערב אני נוסעת לחדר כושר ומתאמנת אני אומנם רזה אבל חשוב לי לשמור על גזרה , לעומתי משי כל היום אוכלת שטויות בבית ובעבודה היא לא משמינה הילדה הזאת .
אהבה ? היה לי מישהו בצבא הוא היה המפקד שלי ושל משי אבל הוא די פחד ממה שיגידו או שיתפסו אותנו כי זה די אסור לחיילת ולמפקד להיות ביחד עד שהבנתי שהוא לא באמת מפחד מהיחסים ביננו וממה שיגידו , הוא מפחד מחברה שלו שהייתה חברה שלי בבסיס עד שתפסתי אותם ביחד בחדר אפסנאות בקטע לא ממש נחמד .
למרות שנפגעתי אני די רוצה את אח של משי הוא בן 27 ומאז אני ומשי חברות הוא תמיד דאג לי ועזר לי כשביקשתי כמו אח גדול שלי , אבל אני רוצה אותו כיותר מאח , אתם יודעים ׳אחים אחים , במיטה שוכחים׳ ועכשיו אנחנו גן עוברים לגור יחד איך אני הולכת לשרוד את זה שאנחנו כלכך קרובים אבל לא יהיה ביננו כלום ???

עדן חזן –
אהלן חברים , חצי תמני חצי אמריקאי גובה , שיער חום בתספורת מארינס ועיניים חומות בהירות שנוטות לירוק ויש לי עגיל בגבה . בן 27 אחרי צבא ברוך ה׳ , יש לי שרירים וקוביות וקעקוע של על פרק כף היד שכתוב ׳veni vidi vici׳ יעני באתי ראיתי ניצחתי מה שבדרך כלל קורה כשבנות רואות אותי .
אני שותה , מעשן ומזיין חי את החיים משתדל כל ערב ובעיקר בימי חמישי ומוצא״ש לצאת קריוקי חפלות מועדונים ישיבות הכל בא טוב . אני נורא רגיש לאחותי הקטנה משי , היא החיים שלי אחרי שההורים שלי נפתרו בתאונת דרכים בדרך חזרה הביתה מהסופ״ש שלהם בצימר לכבוד 30 שנות הנישואים שלהם לפני שנתיים אני דואג לה . יש לה חברה אחת שהיא גרה איתה עכשיו שקוראים לה מאי מאז שהן היו קטנות שמתי עלייה עין , אבל היה לי חבר ואני לא בנוי למערכת יחסים אז אני לא נכנס לזה , רק שומר עלייה מרחוק כזה .
חבר שלי אושר סרוסי , אהבה שלי הבחור הזה , השותף שלי לחיים . עברנו לגור יחד לפני 3 שנים באילת ומאז רק שטויות כמובן אחרי שעשינו את הטיול שחלמנו עליו מהבר מצווה , הטיול של אחרי הצבא של תיאלנד והודו שם באמת היינו מחוקים .
בקיצור עכשיו אנחנו עוברים לגור באשקלון ביחד עם אחותי ועם חברה שלה לדירה של חמישה חדרים ככה אני גם יוכל לעזור לה מבחינה כספית וגם אני ישמור עלייה מקרוב ואני לא מדבר רק על אחותי אם הבנתם , יאלה יגזורים נתראה

אושר סרוסי –
תמני וטריפוליטאי בן 27 . גבוה שרירי עם קוביות שיער שחור בתספורת מארינס ועיניים חומות , נשמע רגיל טוב אתם טועים אני הכי חתיך שיש . יש לי עגיל בגבה ועגיל בלשון וקעקוע של שלושה כוכבים בצד ימין בבטן התחתונה . שותה מעשן מזיין חי את החיים
אהבה ? חה הצחקתם אחרי שהבת זונה עזבה אותי במכתב על השולחן בבית המשותף שלנו שהיא עוזבת עם מישהו אחר לארצות הברית הייתי שבור ומאז אני משחק בבנות . אני והשותף שלי עדן היינו בהודו ותאילנד עד לפני 3 שנים אבל אז החלטנו לחזור כי אין כמו בארץ אחרי חצי שנה עברנו לגור ביחד באילת שם עשינו שטויות ועבדנו במלונות ובברים . עכשיו אנחנו עוברים לאשקלון לגור עם אחות של עדן וחברה שלה , לפי מה שהבנתי מעדן אחותו מחוץ לתחום וחברה שלה מחוץ לתחום כי הוא סוג של רוצה את חברה שלה ואסור לגעת באחותו , בגלל היא אחותו . אני לא דואג על זה פעם אחרונה שראיתי אותה היא הייתה נמוכה וקצת שמנמנה עם גשר בשיניים אז מי יודע מה מחכה לי עכשיו .

דמויות נוספות יעלו בהמשך :)


תגובות (7)

תתחילי, בינתיים זה נשמע ממש נחמד.

30/04/2014 01:53
♡

נשמע ממש יפה,תמשיכי

30/04/2014 14:35

תמשיכיי

30/04/2014 14:51

תמשיכי במהירות! :)

30/04/2014 23:33

מאי בול כמונייייייייייייי כאילו מבחינת עדות

08/05/2014 15:33

אושר כמוני בעדות אומיייגאד למרות שיש עוד חחח (אני גם ספרדייה)

10/06/2014 23:28

    סרוסי זה מרוקאי רק שתדעי.. יש לי במשפחה סרוסי זה מרוקאים אח חורג של אמא שלי סרוסי ואבא שלו עלה ממרוקו זה מרוקאי הקיצור

    10/06/2014 23:33
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך