only you
3> !! אני ימשיך עוד מעט ...בינתיים כותבת ...

” i’m beautiful in every single way”… – פרק 15

only you 04/12/2013 1242 צפיות 4 תגובות
3> !! אני ימשיך עוד מעט ...בינתיים כותבת ...

"אימא אפשר אותך שנייה..?" חייכתי אלייה ועל ההוא לידה וגררתי אותה אחריי לחדר שלי "מי זה??" שאלתי אותה וסגרתי את הדלת.
"ראיתי את ליאור למטה או שאני מדמיינת?" היא שאלה והתיישבה לי על המיטה.
"אל תעבירי נושא שאלתי מיזה.." אמרתי לה בחוסר סבלנות.
"טוב טוב חופרת, זה אריאל חברה הכירה לי אותו והתחלנו לצאת לא מזמן, הוא גם עורך דין כמוני. בחור חמוד בסהכ." היא ענתה לי באדישות.
אימא שלי יוצאת עם מישהו? טוב זה דיי מוזר לי, מאז מה שקרה עם אבא שלי היא לא כולכך יצאה הרבה. אני באמת רוצה שהיא תתאהב שוב.
אימא שלי הכי לא ניראת בת שלושים ושש בכלל. היא ניראת ממש צעירה ואני מתה עלייה אני רוצה שהיא תהיה באמת מאושרת, מגיע לה.
"רק חמוד? אימא הוא נירא ממש טוב .." ישבתי לידה ואמרתי לה תוך כדי שאני נותנת לה מכות עם המרפק.
"אה הוא בסדר.." היא אמרה בזילזול.
צחקנו והסתכלנו אחת על השנייה תוך כדי שאנחנו צוחקות.
"ואת חמודה, עכשיו את מוכנה להסביר לי מה ליאור עושה פה?" היא אמרה וכיווצה גבות והסתכלה עליי. עדיין לא סיפרתי לה שאנחנו חברים, אופס.
"וואי ממש ייבשנו אותו למטה, מסכן.. אני אלך לראות מה איתו." אמרתי מהר וברחתי מהחדר.
"בואי לפה!" היא צעקה לי ורדפה אחריי. ירדתי במדרגות כשהיא מאחוריי, שתיינו נעמדנו בסוף המדרגות והבטנו על ליאור ואריאל שישבו ודיברו ביניהם כאילו הם מכירים שנים.
כבר הספיק לדבר איתו??
"מה ת'ם עושים?" שאלתי וישבתי ליד ליאור שהתעסק עם הפלאפון של אריאל כניראה. "אחלה חבר יש לך, הוא מסדר לי את הפלאפון. כבר שבוע שהוא מוחק לי מספרים חופשי ." הוא אמר לי וטפח על השכם שלו.
"בכיף גבר." ליאור ענה לו. גאון שלי!
"לא הם לא חברים, הם רק ידידים טובים .." אימא אמרה לאריאל. אני וליאור הסתכלנו אחד על השניה וחייכנו. אימא שלי הסתכלה עלינו במבט מופתע.
"רגע…אתם לא…" היא אמרה והצביעה על שנינו. כן אנחנו כן. הנהנתי לה.
"אני לא מאמינה, חמודים שלי!! אין אני ידעתי שזה יקרה, ידעתי!" היא אמרה וקפצה עלינו בחיבוק. טוב שלא שברה לי כמה עצמות.
"אימא..!" סיננתי לעברה. איזה פאדחנית אלוהים.
"טוב טוב סליחה באמת שאני מתרגשת .." היא אמרה והתנתקה מאיתנו שהחיוך לא יורד לה מהפרצוף.
"חכו פה אני יביא יין פירות נשנושים ופוקפורן ואתם לבינתיים תזמינו סרט .." היא אמרה בהתרגשות זרקה אליי את השלט והלכה למטבח. איזה מגזימה יוואוו.
היא חזרה עם כול הדברים והזמנו את 'מגודלים 2' אחד המצחיקים.
אני ישבתי ליד ליאור כשהזרוע שלי כרוכה סביב הזרוע שלו והראש שלי מונח על הכתף שלו. אימא ישבה ליד אריאל דיי קרוב, מצחקקת איתו.
היא מאושרת. אני אוהבת לראות אותה ככה, הרבה זמן שלא ראיתי אותה ככה.


תגובות (4)

מושלםםםם תמשיכייייי

04/12/2013 13:54

יופי תמשיכי מהר!!!!!!!

04/12/2013 13:55

אומיגאאד תמשיכי!!
מושלםםםםםםםםםםםםם

04/12/2013 14:34

תמשיכייי

05/12/2013 06:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך