מקווה שאהבתן את הסיפור החדש !! נכון לעכשיו הסיפור הזה לא מפורסם בעמוד הפייסבוק אז נכון לעכשיו, בינתיים, רק פה אפשר למצוא את הסיפור הזה. אני ממש אהבתי את הפרק הזה, ויש לי רעיונות להמשך (:

' In Between ' פרק 1

מקווה שאהבתן את הסיפור החדש !! נכון לעכשיו הסיפור הזה לא מפורסם בעמוד הפייסבוק אז נכון לעכשיו, בינתיים, רק פה אפשר למצוא את הסיפור הזה. אני ממש אהבתי את הפרק הזה, ויש לי רעיונות להמשך (:

פרק 1:
" ואיך קוראים לך? " שאל המבוגר עם המשקפיים, מביט בי מבעד למשקפיי הראייה שלו.
" אליסון, אליסון ג'יימס " חייכתי חיוך עדיין, מנסה להראות כמה שיותר ייצוגית ומתאימה.
" בת כמה את? "
" 18, לפני חודשיים סיימתי תיכון " אמרתי.
" יש לך איזה ניסיון כלשהו עם מכירות? זאת אומרת, בלהיות מוכרת? "
" כשהייתי בת 15 הייתי מוכרת באיזה קיוסק לתקופה מסויימת, מאז הייתי מלצרית בכל מיני מקומות " עניתי.
" יפה, תתחילי מחר בבוקר לניסיון ונראה לאן זה יתקדם " חייך אליי האדון והושיט לידי את טופס הפרטים שלי.

" נו נו נו נו ! איך היה בראיון עבודה?? " לואיס קפץ עליי בציפייה.
" היה טוב, מחר יש לי ניסיון ראשון בעבודה.. נקווה שאני אצליח " חייכתי חיוך קטן ומאולץ.
" ברור שתצליחי ! את אליסון ג'יימס ! " צחק ופרע את שיערי.
כל כך שמחתי לראות אותו מאושר..וצוחק. הוא לא היה כזה חייכן מאז…מאז מה שקרה..

= למחרת =
לא רציתי יותר מידיי עם האיפור, אז שמתי מייקאפ וקונסילר אה..וכמובן שגם פודרה. מרחתי איי לינר עדין על קו הריסים העליון וממש קצת עיפרון כחול בקצה קו הריסים התחתון ומסקרה. אודם ורדרד עדין מאוד, ניודי כזה והאיפור מוכן. אוקי, אני ראית נורמלי, זה כבר התחלה טובה.
אחרי שהתלבשתי ונעלתי את מגפי העור עם העקב השחורים שלי, התבשמתי קצת ונכנסתי לאוטו. בדרך לעבודה החדשה…

" אהבתי את המראה שלך, זה כבר בונוס. את מבינה, המראה מאוד חשוב בעבודה, כל הפריטים אצלך מH&M? " שאל.
" כן, כולל הנעליים " גיחכתי.
" יופי, הנכד שלי עוד מעט יבוא והוא כבר יגיד לך מה לעשות. הוא יהיה הבוס שלך לתקופ-" התחיל להגיד. " סליחה? רגע, לא שמעתי טוב..ה..הנכד שלך..? " שאלתי שוב.
" כן. אני..יוצא לפנסיה.. והוא הנכד שלי, יחליף אותי בעבודה " חייך אליי חיוך עדין.
אוי, זקנים זה דבר כזה חמוד.

" אז אני מבין שאת המוכרת החדשה " שמעתי מבטא בריטי מושלם מאחוריי בדיוק כשתליתי וקיפלתי את הסחורה החדשה.
" הבנת נכון " הסתובבתי, מחזיקה חוטיני חדש שמוכן לאחסון במדפים.
" שלך? " קרץ לי.
" היית מת " גיחכתי.
" אז איך קוראים לך? " חייך אליי, לוקח מידיי את החוטיני ומקפל אותו למדף.
" אליסון, אתה? "
" הארי, אני הבן של ג'וסף, המנהל " חייך אליי חיוך חושף שיניים ישרות ולבנות.
" את…בת 18, נכון? "
" מאיפה אתה יודע? " צחקקתי, מקפלת עוד תחתון על המדף.
" אבא שלי אמר לי על המוכרת בת ה18 שבאה היום, קיוויתי שלפחות המישהי החדשה תהיה כוסית " צחק.
" אני בטוחה חחח בן כמה אתה? "
" 21 " חייך בגאווה.
" מה אתה גאה? סוף סוף הגעת לגיל שאתה יכול לשתות אלכוהול וזה חוקי? " צחקתי עליו.
" אוי אהבלה, רואים שאת אמריקאית חחחח.. פה זה מגיל 18 "
" ידעתי את זה נו " גיחכתי בבושה.

" זה יהיה יותר מידיי ליום אחד אם אני אזמין אותך היום לצאת? " חייך אליי הארי אחרי שעה בערך שבדיוק סיימתי לעזור לאיזה לקוחה שהתלבטה והייתה צריכה מידה לנעליים שרצתה.
" מה פתאום " גיחכתי בטיפשות.
" 8 זה מתאים? "
" 8 זה מעולה " צחקתי ונתתי לו את המספר והכתובת שלי.
אוקי, יש לי דייט היום. ואו. מה אני ילבש. לא נורא. אני ימצא משהו. פאק יש לי דייט.
ו…………………..נשימה עמוקה.


תגובות (3)

נשמע חמוד תמשיכי

04/04/2014 07:25

נשמע התחלה של סיפור ממש חמוד..תמשיכי!

04/04/2014 08:47

חסרים לי פה תיאורים. אין לי מושג איך נראות הדמויות או הסביבה. זה מרכיב חשוב בסיפורת…כמובן שרוב הרעיון בקריאה הוא להשתמש בדמיון, אבל הגירוי אמור לבוא מן הכותב. את החלקים הקטנים אמור להשלים הקורא.
פרט לכך אין לי יותר מידי דברים לומר. נראית כמו התחלה די פתוחה בשביל רומן נעורים. הפיסוק בסדר גמור ולא גורם לי להרגיש שאני רואה ערימת טקסט אינסופית בנשימה אחת.
נחכה להמשך לראות מה תעשי עם ההתחלה הזאת :)

04/04/2014 10:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך