פרק יחסית ארוך, מקווה שנהנתן ממנו ! תגיבו ותנו לי ביקורת ואת הדעה שלכן על הסיפור והפרק (:

' In Between ' פרק 2

פרק יחסית ארוך, מקווה שנהנתן ממנו ! תגיבו ותנו לי ביקורת ואת הדעה שלכן על הסיפור והפרק (:

פרק שני:
" זה יהיה יותר מידיי ליום אחד אם אני אזמין אותך היום לצאת? " חייך אליי הארי אחרי שעה בערך שבדיוק סיימתי לעזור לאיזה לקוחה שהתלבטה והייתה צריכה מידה לנעליים שרצתה." מה פתאום " גיחכתי בטיפשות." 8 זה מתאים? "" 8 זה מעולה " צחקתי ונתתי לו את המספר והכתובת שלי.אוקי, יש לי דייט היום. ואו. מה אני ילבש. לא נורא. אני ימצא משהו. פאק יש לי דייט.ו…………………..נשימה עמוקה.

" חשבתי שאת בקטע של עבודה לא של בן זוג " גיחך לואיס כששכב על המיטה שלי והביט בי מתאפרת מול המראה.
" חה חה חה מצחיק מאוד.." גיחכתי בציניות.
" נו אז עם מי את יוצאת? " שאל בסקרנות.
" הבן של הבוס בעבודה " עניתי.
" ככה את מנסה להשיג העלאה במשכורת? " צחק עליי.
" לא ! אידיוט. " גיחכתי " הוא הציע לי לצאת, הוא חמוד, אז הסכמתי ".
" אוי אלוהים שתהיי לי בריאה אליסון.." צחק.
" לואיס לך לישון, כבר כמעט 8 " אמרתי בגלגול עיניים.
" מה עוד מעט 8? בן כמה אני נראה לך 5? " צחק.
" יותר בכיוון של בן 4 " הוצאתי לו לשון.
" חהחה מצחיקה, תוסיפי עוד 11 שנים ותגיעי לגיל הנכון " גיחך בציניות.
" לפחות עכשיו אני יודעת שבמתמטיקה אתה טוב " צחקתי.
" אל תהיי כל כך בטוחה בזה " התגרה בי.
" יש משהו שאתה רוצה לספר לי לואיס? " הרמתי לעברו גבה.
" את נראית מדהים, אלי, אהבתי מאוד " התחמק והחמיא לי.
טוב נו, נתעסק איתו בפעם אחרת.

השעה הייתה 20:10 והארי סימס לי שהוא למטה. במהירות שלפתי את הארנק והמפתחות ואת כל מה שאני צריכה, מכניסה אותם לתוך תיק קטן ואלגנטי ויורדת במהירות למטה – אליו.
" אני מקווה שאין לך בעיה עם אופנועים " גיחך כשבאתי, נושך את שפתו התחתונה וסורק את גופי עם מבטו.
" חיה על אופנועים " צחקתי בזמן שהוא סגר עליי את קסדת האופנוע.
" תחבקי חזק, שלא תיפלי " אמר, שמעתי את החיוך בקולו.
" אני רואה אתה שמח מזה " גיחכתי.
" מאוד " אישר בחיוך והתחלנו לנסוע.

~ מנקודת מבט לואיס (אח של אליסון) ~
" אוקי זאת פשוט הולכת להיות ה-מסיבה של ה-שנה " ג'ו צחק כשנכנס לדירה עם ארגז בירות ועוד כל מיני משקאות אלכוהול.
" אני עדיין לא חושב שזה רעיון כל כך טוב.. מה אם אחותי תחזור? " שאלתי אותו בדאגה.
" איזה תחזור, יש לה דייט -אהמ אהמ לצערי- ובטח הם גם יזדיינו אחרי זה ככה שיש לנו מספיק זמן למסיב-" " איכ ג'ו ! אל תדבר ככה על אחותי ! " גערתי בו. איכס. רק המחשבה של מה שהוא אמר הגעילה אותי.
"בקיצור, אחותך הכוסית בדייט לבערך 4 שעות הקרובות, בטח בסוף הם גם ישנו אצלו או אלוהים יודע מה.. יש מספיק זמן תרגע " הרגיע אותי.
" טוב נו.." נכנעתי.

~ מנקודת מבט אליסון ~
" מה תרצו להזמין? " מלצרית ניגשה אלינו.
" אמ.. אני יקח ניוקי ו..מה תרצי אליסון? " הביט בי.
איך שהשם שלי, 'אליסון' החליק מבין שפתיו.. זה היה פשוט מושלם ומהפנט לגמרי.
" אני…אני אקח רביולי עם גבינה " חייכתי אל המלצרית. הזמנו שתייה והמלצרית הלכה. הבטתי בהארי, בודקת אם הוא כמו רוב הבחורים שיצאתי איתם לדייטים.
" מה את מסתכלת? " צחק עליי.
" סתם..בדקתי משהו.." מלמלתי במבוכה.
" מה יש לבדוק עליי? אין עליי נשק אני נשבע " היה רציני בזיוף.
" זה באמת סתם.." גיחכתי.
" נו ספריי " התחנן קצת.
" פשוט רוב הבחורים שיצאתי איתם לדייטים, בזמן הדייט איתי, אחרי שהמלצרית הייתה הולכת היו מסתכלים לה על התחת.. וזה תמיד עצבן אותי אז רציתי לראות אם גם אתה כזה" גיחכתי כששמעתי את המחשבות שלי יוצאות מפי.
" טוב אני לא כזה " גיחך גם הוא. חייכתי חיוך קטנטן. " למרות ש..בתכלס כן דווקא היה לה תחת י-" " הארי ! " גערתי בו צוחקת.
" סתם סתם תרגעי לא הסתכלתי לה על התחת " צחק. " למרות שאני חושב שהתחת הכי יפה פה הוא שלך " התגרה בי.
" מה אתה אומר..? " הרמתי לעברו גבה, מחייכת חיוך שובב בדיוק כשהאוכל הגיע.
" סוף סוף " מלמל השמן.

~ מנקודת מבט לואיס ~
" עוד שוט אחד נו לואיס ! מה אכפת לך " דרייק וג'ו ניסו לשכנע אותי. יש פה מסיבה מטורפת בדירה קטנה יחסית.
" ועוד מחר אחרי בית ספר יש לי עבודה " מלמלתי צוחק, שיכור.
" עוד שוט אחד, במילא אף אחד פה לא ילך מחר לבית ספר אחרי המסיבה המטורפת הזאת " דרייק שכנע אותי, ולבסוף נכנעתי, לא לקחתי עוד שוט אחד..אני חושבת בסביבות העוד 4-5 שוטים. הייתי ממש שיכור.
" אני חושבת שהבלונדינית ההיא רוצה אותך " ג'ו צחק כשהבטנו לעבר בלונדינית אחת שרוקדת עם חברות שלה.
" לך תגשים את הפעם הראשונה שלך " דרייק צחק עליי.
" לך זדיין " מלמלתי צוחק ובהליכת שיכור מקצועית, כי זה מה שהייתי, הלכתי לעבר הבלונדינית.
מרוב שהייתי שיכור שלחתי סמס של תמונה מהריגוש המיני שאני עובר הרגע, שלחתי אותו לג'ו שיקנא קצת (;

~ מנקודת מבט אליסון ~
" אז, ספרי על עצמך " חייך אליי הארי בזמן שאכלנו.
" אני אף פעם לא יודעת מה לענות כשאומרים לי לספר על עצמי " מלמלתי בחיוך מבויש.
" אני הארי, בן 22.. נהייתי היום המנהל של קסטרו, אני אוהב לצלם כל דבר בחיים. אני פשוט אוהב לראות את החיים מזווית אחרת. אני גם אוהב לצייר, לראות את החיים המופשטים, לדמיין הכל דרך הציור. אני גם אוהב לבשל, לא יודע עד כמה אני טוב בזה אבל בהחלט אוהב. שוט " אומר (שוט – תתחילי).
" אז אני..אליסון, בת 19..היום התחלתי לעבוד בקסטרו -גיחכתי-, אני אוהבת כל דבר בערך שקשור לאומנות.. אם זה ציור,צילום,איפור,אופנה. אני מוצאת את הצד האומנותי בערך בכל דבר שאני עושה. אני אוהבת דברים מעניינים, אנשים מעניינים. הסגנון שלי בכללי, הוא דברים לא רגילים ו'נורמלים'. חולמת להיות מעצבת פנים.." התחלתי קצת, לא רוצה להשתחצן מעט.
" כן אני רואה את אוהבת דברים לא רגילים " גיחך והביט בי.
" איך אתה רואה? " שאלתי בחיוך.
" השיער שלך, הוא מתחיל מכהה ולאט לאט עובר לבהיר יותר..לא רואה את זה אצל כל הבחורות הנורמליות והרגילות " חייך אליי חיוך מסוקרן.
" כן..אני לא מהטיפוסים הרגילים והמשעממים.." חייכתי, לוגמת מהיין שהארי הזמין לנו.
" מעולה, זה בדיוק מה שאני אוהב "
הלב.שלי.דופק.

" רוצה נעבור קצת אצלי? נהיה אצלי בדירה? " שאל.
" כן בכי-" התחלתי להגיד כשצליל הודעה קטע את דבריי.
" לא כדאי שתסתכל בהודעה? " גיחכתי כשראיתי שהוא לא מסתכל ולא כלום וממשיך בלהוציא את הקסדות מהארגזים בצדדי האופנוע.
" האמת שזה לא היה שלי, אני חושב שזה מהטלפון שלך " צחק.
" אוי פאק " צחקתי על עצמי, איזה טיפשה אני.
הודעה מלואיס..זה כבר מפתיע..
פתחתי את ההודעה, הוא שלח תמונה של- פאק !!!!!!
למה לעזאזל הוא שולח לי תמונה שהוא..? אוי אלוהים אני לא יכולה !
הוא עושה מסיבה שאני לא בבית?!
" יש מצב נעבור אצלי במקום אצלך..? יש איזה עניין לא פתור אני שצריכה לפתור " חייכתי באילוץ.
" זה בסדר, אני יוריד אותך וניפגש פעם אחרת? " הביט בי, סוגר עליו את הקסדה ואז מניח על ראשי את הקסדה השנייה.
" לא..האמת ש..ממש נהניתי איתך והייתי רוצה להמשיך בדייט שלנו " חייכתי חיוך מתוק.
הוא נתן לי נשיקה קטנה בלחי, מראה הסכמה, וסגר את הקסדה. הסמקתי.
" שלא תהפכי לעגבנייה פתאום " צחק עליי והעלה אותי על האופנוע.
" אוי שתוק " מלמלתי צוחקת.

כבר מהמעלית שמעו את המוזיקה הרועשת, אני לא מבינה איך השכנים לא אמרו כלום..? טוב בעצם למה שהם כן יגיעו, רוב השכנים פה צעירים והולכים למסיבות.
רתחתי מעצבים, אני לא מאמינה שלואיס באמת עשה דבר כזה. הארי החזיק בידי, מנסה להרגיע אותי..זה היה ממש חמוד אם לומר את האמת.
פתחתי את דלת הבית והזדעזעתי. בקושי יש לי כסף לחיות, עכשיו אני אצטרך גם להזמין ולשלם למנקה ולמישהו שיצבע את כל הקירות מחדש ושהכל יראה נורמלי שוב – הבית היה פשוט נראה זוועה.
" לואיס !!!!!!!!!!!!! " צעקתי בעצבים, הארי הביט מזועזע בכל המתרחש..זה בכלל לא היה נראה כמו מסיבת בית ריק של נוער, זה היה נראה כמו מועדון חשפנות שכונתי.
אי אפשר להסביר כמה כעסתי על לואיס ברגע זה ממש. הארי החזיק שוב את ידי, הוא דיי הרגיע אותי באיזשהו מקום אם לומר את האמת..


תגובות (2)

הדעה שלי על הסיפור היא שהסיפור מעלףףףףף ותמשיכי אותי בזה הרגעעעעעעעעע!!!!!!!!! 3> 3> :)

06/04/2014 08:57

*אותו

06/04/2014 08:57
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך