כשיהיו יותר מ5 תגובות אני אמשיך (: מקווה שאהבתן ומצטערת על הפרק היחסית קצרר אני פשוט חייבת לעוף לישון, מחר צריכה לקום מוקדם :\

' In Between ' פרק 3

כשיהיו יותר מ5 תגובות אני אמשיך (: מקווה שאהבתן ומצטערת על הפרק היחסית קצרר אני פשוט חייבת לעוף לישון, מחר צריכה לקום מוקדם :\

פרק שלישי:
" לואיס !!!!!!!!!!!!! " צעקתי בעצבים, הארי הביט מזועזע בכל המתרחש..זה בכלל לא היה נראה כמו מסיבת בית ריק של נוער, זה היה נראה כמו מועדון חשפנות שכונתי.אי אפשר להסביר כמה כעסתי על לואיס ברגע זה ממש. הארי החזיק שוב את ידי, הוא דיי הרגיע אותי באיזשהו מקום אם לומר את האמת..

" שלום לאחות הסקסית של לואיססס " איזה נער עבר לידי ושרק לי, אוי אלוהים..הנוער הזה נהיה דפוק כל כך.
" היי, את יודעת איפה לואיס? " ניגשתי לאיזה מישהי, נראת שיכורה. הארי נשאר בכניסה והתחיל לצלם חלקים מהמסיבה.
" הוא בחדר גונח לחברה החדשה שלו באוזן " ענתה השיכורה וקרצה לי – איכס.
אני נשבעת, כששמעתי את המשפט הזה יוצא מהפה שלה, החום עלה לי לראש. מזה עלה לראש? עוד שנייה הראש שלי התפחלץ מרוב חום.
הארי צילם את המסיבה, רק כמה תמונות "מהאוויר" ואז ניגש אליי במהירות, ידו על המותן שלי, מנסה להרגיע.
פתחתי בתנופה את דלת חדרו של לואיס, אבל אף אחד לא היה שם. אוקי…..אולי היא סתם שיכורה והמציאה? ליתר ביטחון הלכתי לחדר שלי, פותחת בעדינות את הדל- " הו לואיס ! " גניחה נפלטה. המבט שלי זז במהירות לעבר המיטה, מוצאת שם את לואיס והחברה הבלונדינית שלו.. " הו פאק " מלמלתי, מרגישה את הבחילה החזקה. הארי הבחין בי מלבינה, מחווירה כמו דף, הוא הושיט לי שקית צ'יפס ריקה שמצא על הרצפה והקאתי לתוכה. אח שלי, הקטן, בן ה – 15, אם מישהי באמצע..אוי פאק אני פשוט לא מצליחה להגיד את המילה "סקס" ו"אח שלי" באותו משפט.
הארי לא הבין ממה כל כך הזדעזעתי, הוא הציץ לעבר חדרתי וגם על פניו הופיע מבט מזועזע.

אחרי ש"פירקנו" את המסיבה וזרקנו את כולם הביתה. לואיס היה כל כך שיכור, אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שהוא משתכר..או שותה. לפחות מקווה שזאת הפעם הראשונה.
הארי רחץ אותו כשלואיס עם בוקסר בזמן שאני סידרתי את המיטה של לואיס, מנקה מכל הקונדומים (הייתי עם כפפות ועטב כביסה על האף), החפיסות סיגריות הריקות ועוד כל מיני דברים, מנקה אותם מהמיטה.
אחרי שהארי עזר ללואיס ללכת, הוא היה כל כך שיכור שלא הצליח ללכת, הוא נרדם בשנייה שנחת עם ראשו על הכרית הרכה במיטה.

" אני כל כך מצטערת שהדייט שלנו נהיה ככה.." התנצלתי בחיוך קטנטן להארי, ממשיכה לאסוף שקיות ושאריות מהרצפה.
" דווקא חוויה..אין מה להצטער.. בחיים לא הייתי בדייט שהתגלגל למסיבת נוער מטורפת בדירה " צחק.
" אני רק ישטוף את הכלים ונראה סרט ? " חייכתי אליו, מקווה שיסכים.
" כן בטח, אני ימשיך לנקות פה " חייך והביט סביב, על כל הבלאגן.

המשכתי לשטוף את הכלים, מכניסה אותם למדיח שכשבדיוק התכופפתי להכניס את הצלחת למדיח הבחנתי בהארי זורק את השקית אשפה לתוך הפח. אוי אלוהים, הוא נראה כל כך טוב.
כשהתרוממתי הרגשתי את ידיו הגבריות מגששות אל עבר המותניים שלי. התיישרתי והסתובבתי אליו, ידיו עדיין על המותניים שלי. הוא חייך אליי חיוך מתוק, שובב כזה. הוא הביט בי כמה שניות ולא עשה כלום.
" מה? " שאלתי מגחכת.
" סתם.. מנסה להבין מאיפה נפלת עליי " צחקק.
חייכתי אליו חיוך קטנטן, חושפת שורת שיניים לבנות וישרות. יד אחת שלו נשארה על המותן שלי בעוד היד השנייה העבירה את שיערי מהכתף לאחור, ונשארה שם, על צד הצוואר שלי.
העברתי ליקוק מהיר על שפתיי, כשפתינו התנגשו ברכות.
התנשקנו כמה שניות, עד שלשונו גיששה אל עבר פי וחדרה מבין שפתיי. הנשיקה הייתה עדינה ורכה עד שלפתע, בשנייה אחת, הנשיקה התלהטה ונהייתה הרבה יותר סוערת.
" אחלה נשיקה לדייט ראשון " גיחך בתהנשפות כבדה כשהתנתקנו מהנשיקה, אחרי שנייה הוא הביט בעיניי ואז נישק את שפתיי במהירות…


תגובות (2)

תמשיכיייייייייי מידדדדדדדד!!!! (לא חייב 5, נכון?!)

08/04/2014 06:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך