' In Between ' פרק 4

פרק רביעי:
התנשקנו כמה שניות, עד שלשונו גיששה אל עבר פי וחדרה מבין שפתיי. הנשיקה הייתה עדינה ורכה עד שלפתע, בשנייה אחת, הנשיקה התלהטה ונהייתה הרבה יותר סוערת.

" אחלה נשיקה לדייט ראשון " גיחך בתהנשפות כבדה כשהתנתקנו מהנשיקה, אחרי שנייה הוא הביט בעיניי ואז נישק את שפתיי במהירות…

אליסון רצה לתחנת האוטובוס במהירות, לונדון גשומה ביותר היום ואליסון רצה לה ברחוב עם מטרייה דיי שבורה. אין לה כסף עכשיו לקנות מטרייה, יש דברים חשובים יותר לקנות – היא חושבת לעצמה. היא מגיעה לתחנת האוטובוס, נכנסת בדיוק מתחת לגגון ומחכה לאוטובוס שיגיע. היא חייבת לאסוף את לואיס, הוא בעונש והיא חייבת לדאוג שהוא לא יתגנב פתאום עם אחד החברים שלו. כן.. בשבוע האחרון לואיס נהיה קצת.."שובב" ועושה הרבה בעיות לאליסון.

האוטובוס מגיע, היא משלמת במהירות 4 פאונד לנהג ומתיישבת במקום הפנוי היחידי. היא מתיישבת שם, רגועה ושלווה, קצת רטובה מכל הגשם. בדיוק קשישה עוברת לידה, ונאנחת כשרואה שאין מקום לשבת.

" בואי תשבי במקומי " אליסון קמה מיד, בלי לחשוב לרגע אחד.

" תודה.. הלוואי והיו עוד אנשים טובים כמוך " מחייכת אליה הזקנה ומתיישבת במקומה.

אליסון מחזיקה בעמוד באוטובוס, צפופה בין כל האנשים העומדים ומרגישה שעוד שנייה היא מתעלפת מרוב שחנוק פה. אבל למרות הכל, למרות הקושי, היא לא מתחרטת לשנייה שנתנה לקשישה לשבת במקומה.

בדיוק באמצע כל המחנק – הטלפון שלה מצלצל. היא נאנחת מיואשת ופותחת את התיק שלה, מתחילה לחפש את הטלפון שלה.

" הלו? " היא עונה.

" שלום, אליסון, נכון? " שאלה האישה מהקו השני.

" כן, עם מי אני מדברת בבקשה? "

" אנג'לה, ממחלקת ילדים יתומים " היא אומרת, והלב של אליסון קופא.

" כן..אני..היי..קרה משהו? " היא שואלת.

" לא משהו רציני, טוב אולי בעצם כן.. את אמא של טום, נכון? " שאלה.

" לא אני אחותו הגדולה " עניתי." אוקיי, זאת אומרת את עכשיו האחראית של המשפחה? " שאלה.

" כן.. קרה איתו משהו? " שאלתי מודאגת.

" המשפחה שאימצה אותו כבר לא רוצה אותו יותר.. חשבתי אולי אפשר להחזיר אותו אליכם? " שאלה בשקט.

" מה זאת אומרת לא רוצים אותו יותר? " התעצבנתי קצת, איזה מישהו אחד באוטובוס העביר בי מבט, תקעתי לו מבט מזלזל והוא הסתכל לכיוון אחר..מתעלם מהמבט שעשיתי לו.

" את יכולה לבוא עכשיו לבית היתומים? אני חושבת שכדאי שנעשה את השיחה הזאת פנים מול פנים " אמרה והסכמתי, ניתקנו את השיחה וסימסתי ללואיס שיחזור לבד באוטובוס כי יש לי משהו דחוף לעשות.

הגעתי במהירות לבית היתומים, כמעט נופלת מהעקבים הגבוהים ופותחת במהירות את דלת חדר המנהלת, דיי סחוטה מרוב הגשם.

" אליסון ! כמה טוב שהגעת " היא מחייכת ולפתע ילד קטן רץ מאחוריה ומחבק אותי חזק.

" טום ! " אני מחבקת אותו בחוזקה, התגעגעת אליו כל כך.

" התגעגעתי אלייך, אלי " חייך אליי וליטף את הקצוות הבלונדינים של שיערי.

" טום מותק, לך תשחק בינתיים בצעצועים " חייכה אליו אנג'לה והוא הנהן לאישור ורץ לשחק.

" את יכולה להסביר לי מה קורה פה? " שאלתי בגיחוך עצבני את אנג'לה המנהלת.

" כן.. כמו שאת יודעת לפני שנתיים, כשטום היה בן שנתיים, משפחת וולף אימצה אותו.. ו..הם כבר לא רוצים אותו אז הם החזירו אותו לפה.." אמרה אנג'לה בנשימה אחת.

" לא רצו אותו? הם לא רוצים אותו אז הם מחזירים? אוי אלוהים איזה אנשים יש בעולם הזה " התעצבנתי.

" צודקת.. עכשיו השאלה היא מה עושים איתו.. לתת לעוד משפחה לאמץ אותו או שאת תיקחי אותו אלייך? "

" יודעת מה? אני יקח אותו. אני לא רוצה שדבר כזה יקרה לו " אמרתי כועסת לוקחת את המזוודה של טום והולכת איתו מחוץ למכונית.

" אז איפה הלימוזינה חונה? " שאל איך שיצאנו מבית היתומים.

" אין לנו לימוזינה.. אנחנו נוסעים באוטובוס " אמרתי מופתעת. אוי איזה טיפשה אני ששכחתי, טום היה אצל משפחה עשירה מאוד.. אז הוא רגיל לדברים האלה.. אוקיי, זה יהיה קצת קשה.

הגשם התחיל לרדת במבול מטורף וחזק, המטרייה שלי הייתה חצי שבורה וטום פרץ בבכי כשנרטב מהגשם. ישר שמתי מעליו את המטרייה, הוא בידיי ואני רצה עם העקבים הגבוהים שלי לעבר התחנה.

בדיוק כשהגעתי לתחנה, כמעט נפלתי מהעקבים הגבוהים והאוטובוס כבר נסע.

" סעמק " סיננתי בעצבים..לא יודעת מה לעשות.

' הארי – מחייג אלייך ' או תודה אלוהים.

" ה..הלו? " עניתי, דמעות כבר התחילו קצת לזרום בעיניי כשהמטרייה החצי שבורה נשברה לגמרי וטום בוכה שקר לו ושהוא לא רוצה גשם.

" אליסון? אליסון ! מה קרה? " שאל הארי מודאג.

" כלום אני..משהו דחוף הארי? אני דיי עומדת להתמוטט פה " מלמלתי.

" איפה את? אני אקח אותך " הציע.

" לא..הארי זה בסדר.." ניסיתי לשכנע שלא, לא רציתי שהוא ידע עד כמה מסכנה בלי אוטו אני.

" איפה את? " התעלם מדבריי.

בסופו של דבר אמרתי לו את הכתובת, הוא הגיע כעבור כמה דקות הכניס ישר את טום לאוטו, די מופתע לראות אותו. מיד אחרי זה הוא חיבק אותי חזק, בגשם, נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים ונכנסו במהירות לאוטו כשכולנו סחוטים מהגשם…


תגובות (4)

קדימה המשך!! למה את מחכה?? ;)

12/04/2014 22:46

תמשיכייי מושלםם

16/04/2014 12:14

תמשיכיייי

30/04/2014 00:55

נו?!

09/05/2014 23:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך