shaked_211
אז... חזרתי לאתר! מקווה שעדיין יש פה קוראות שזוכרות אותי, ממש התגעגעתי! תהנו ותגיבו!♥

In Love with the Shape of you- פרק 1♥

shaked_211 20/04/2017 833 צפיות 2 תגובות
אז... חזרתי לאתר! מקווה שעדיין יש פה קוראות שזוכרות אותי, ממש התגעגעתי! תהנו ותגיבו!♥

יום רביעי, מיאמי, פלורידה- ארה"ב:

התעוררתי לבוקר של יום ראשון טיפוסי… לא משהו מיוחד בכלל. קמתי מהמיטה, הלכתי למקלחת וצחצחתי שיניים. הסתכלתי במראה שמולי, וראיתי ילדה בת 17, בלונדינית עם עיניים כחולות בגובה ממוצע. לפחות יש לי את המראה שלי… חשבתי והלכתי חזרה לחדר, לבשתי גופייה עם קישוטים מחוטים בצד האחורי באיזור הכתפיות ושורט ג'ינס קצר.
"טיילור את באה? את עוד תאחרי שוב פעם!" אבא שלי קרא לי.
"כבר באה!" עניתי וסידרתי את שיערי. שמתי שפריץ בושם והלכתי למטבח.
"הכנתי לך אוכל להיום, והנה חביתה לעכשיו, אני חייב לטוס לעבודה, אוהב אותך" אבא שלי אמר ויצא מהר מהבית. אני ואבא שלי חיים לבד בבית קטן ליד הים. אין לי אחים ואמא שלי עזבה את הבית כשהייתי מאוד צעירה. יש לי את אחות של אבא שלי, ובן דוד שלי, בן. הוא בגיל שלי אבל קצת יותר גדול. אכלתי את האוכל ויצאתי לבית הספר.
הגעתי לכיתה והתיישבתי במקום שלי.
"טאי! כבר חשבתי שלא תגיעי היום!" קלי- חברה שלי- אמרה וחיבקה אותי.
"חחח אני פה, אל תדאגי יש מי שיציק לך!" אמרתי והיא צחקה.
"איפה לורן?" שאלתי.
"הלכה לאנשהו עם אח שלה, הם הספיקו לריב בבוקר ואז קרה משהו בבית ספר אז צריך לראות מה קורה איתה" קלי אמרה ובדיוק המורה נכנסה.
קלי התיישבה לידי והשיעור התחיל.
"אז כמו שאתם רואים, במשפט הזה יש נושא ונשו… מייק! זאת הפעם השלישית שאני מעירה לך! תעבור מקום מיד!" המורה אמרה למייק. ילד עשיר, מפונק ובעיקר סנוב. לפי מה שהבנתי הוא בן 18 בי"ב אבל הוא פספס יותר מדי שיעורי לשון.
"המורה אני אהיה בשקט!" הוא אמר.
"לא! תעבור עכשיו ליד טיילור! קלי לכי לשבת בבקשה ליד טום(עוד י"בניק)" המורה אמרה והם התחלפו.
"אז… איך החיים?" מייק שאל אותי אחרי שתי דקות.
"לא יכול להיות טוב יותר" אמרתי בציניות והמשכתי להקשיב למורה.
"באלך לבוא אליי היום בערב?" הוא שאל. איזה חי בסרט… חושב שכל בת שהוא יזמין ישר תיפול לרגליים שלו ותהלל אותו.
"תראה אני ממש לא בקטע של סטוצים אז על תבנה עליי" אמרתי לו והוא חייך.
"מה מצחיק?" שאלתי.
"אני רק הזמנתי אותך ואת כבר ישר קופצת למיטה… לא חשבתי שאת כזאת" הוא אמר. וואו אני פשוט שונאת אותו.
"מצחיק, אבל אני די בטוחה שלא הזמנת אותי כדי לשחק קלפים" אמרתי.
"דווקא פוקר זה אחלה משחק" הוא אמר.
"משחק של עשירים…" מילמלתי אבל מסתבר שהוא שמע.
"מה לעשות, פוקר לא שווה בלי הימורים אמיתיים אז מי שלא יכול להיכנס למשחק שישאר בחוץ" הוא אמר. כמו שאמרתי. פשוט ילד סנוב.
השיעור נגמר סוף סוף וקלי חזרה לשבת לידי. היום נגמר וחזרתי הביתה, הכנתי שיעורים וקבעתי עם לורן וקלי במקום הקבוע שלנו. זאת מין חנות כזאת שמוכרת מיצים ושייקים.
"היי" אמרתי להן כשהגעתי למקום.
"היי" הן אמרו וחיבקו אותי. התיישבנו בשולחן והזמנו כל אחת את השייק שהיא אוהבת, אננס הוא האהוב עליי.
"טום הציע לי היום להיפגש איתו ועם חברים שלו בחוף שקרוב לבית שלו, אבל לא באלי ללכת לבד, אז פליז תבואו איתי" לורן אמרה.
"ממש לא! הם כולם שם חבורה של עשירים סנובים, אני אהיה בשוק אם הוא אשכרה יכנס עכשיו למערכת יחסים רצינית" אמרתי.
"טאי תרגעי, זה יכול להיות כיף, ותאמיני לי, אם הייתי חושבת שזה לא רציני לא הייתי הולכת" לורן אמרה.
"לא בטוחה בקשר לזה… וחוץ מזה, איך הוא הגיע אלייך בכלל?" שאלתי.
"זאת אשמתי… הבאתי לו את המספר שלה בשיעור" קלי אמרה בחיוך קטן.
"לורי אני מפחדת שתפגעי מזה…" אמרתי.
"זה באמת בסדר טאי, את תראי, פשוט תבואו בראש פתוח" לורן אמרה
"נראה.. אבל קצת מפחיד אותי לבוא כי מייק יהיה שם…" אמרתי.
"מה קרה עם מייק?" קלי שאלה.
"הוא הציע לי לבוא אליו היום בערב" אמרתי.
"איזה חי בסרט" לורן אמרה.
"חחח זה בדיוק מה שחשבתי" אמרתי להן.
"אז בקיצור תתארגנו למסיבה קטנה היום על החוף, תנסו להתלבש מרשים, בעיקר את טאי, מייק יהנה היום" לורן אמרה וצחקנו. חבל שאין לי בגדים כאלה רשמיים באמת.
"מה כבר יש להתלבש מרשים? בגד ים?" קלי שאלה.
"קצת פושאפ לא יזיק לאף אחד" לורן אמרה וקרצה לה.
"ממתי נהיית כזאת אה?! הסדרות משפיעות עלייך!" אמרתי לה וקלי זרקה עליה מפית.
"חחח פשוט תבואו לשם בשעה שש וחצי, עכשיו, אני חייבת ללכת לקחת את האחים שלי מהגן אחרת יצטרכו לשלם לגננת שעות נוספות" לורן אמרה והלכה.
"קלי את תבואי?" שאלתי אותה.
"כן, למה לא? גם ככה מחר שישי אז לא לומדים" היא אמרה.
"אוקיי אני משלמת הפעם, נתראה שם" קלי אמרה, שילמה ושתינו יצאנו מהבר מיצים והלכנו כל אחת לבית שלה.
התקלחתי והחלפתי לבגד ים פושאפ לבן עם תחתון שחור, לבשתי מעל שמלת חוף חצי שקופה בצבע שחור, פיזרתי את השיער הגלי שלי ויצאתי מהבית, אבא שלי עדיין היה בעבודה.
"ידעתי שתבואי בסוף! ותראו מי שמה פושאפ…." לורן אמרה (כמובן שאת הסוף היא לחשה), חיבקה אותי ומשכה אותי לכיוון כולם. היו שם כל מיני ילדים מהשכבה, שרובם היו בנים מליינים, והיו כמה זונות מבתי ספר אחרים שבאו להימרח עליהם. מייק היה שם עם איזו זונה אחת שישבה עליו והתנשקה איתו, נראלי שקוראים לה טיפאני. כמה טיפוסי…
"אמרתי לך שמייק לא באמת רוצה אותי" אמרתי ללורן.
"כן… אבל את יכולה למצוא מישהו אחר ואולי זה עוד יגרום לו לקנא" היא אמרה והוסיפה:"קלי תבוא עוד חצי שעה, ואני אלך להיות קצת עם טום אז תמצאי לך מישהו" לורן אמרה והלכה. אני מרגישה כל כך לא קשורה עכשיו… הלכתי לשבת קרוב לים והכנסתי את הרגליים קצת למים.
"היי, אותך אף פעם לא ראיתי" מישהו בא ואמר לי.
"חח כי אני אף פעם לא באה לפה" אמרתי.
"שיט אז המשפט פתיחה של באה לפה הרבה לא יעבוד לי עכשיו" הוא אמר, צחקתי והוא התיישב לידי.
"אז תגידי זה כאב כשנפלת מגן עדן?" הוא אמר לי וצחקתי.
"הדברים האלה כל כך לא עובדים יותר" אמרתי ושנינו צחקנו.
"קבלי יש לי עוד אחד… מה בחורה יפה כמוך עושה במקום כזה… מכוער(?)" הוא אמר.
"כמעט" אמרתי וצחקנו.
"אני דניאל, ואת טיילור נכון?" הוא שאל אותי.
"כן, איך ידעת?" שאלתי.
"יש לי את המקורות שלי…" הוא אמר.
"בטח לורן אמרה לך!" אמרתי לו.
"אני לא יודע על מה את מדברת" הוא אמר בציניות וצחקתי.
"יש לך חיוך יפה" הוא אמר.
"חח תודה" אמרתי.
"באלך לצאת מתישהו? מחר אולי?" הוא שאל.
"אממ.. סבבה, לאן באלך לצאת?" שאלתי.
"באלך סרט?" הוא שאל.
"סבבה" אמרתי לו.
"מעולה, אני אבוא לאסוף אותך בחמש מהבית שלך" הוא אמר.
"אממ לא זה בסדר אני יכולה להגיע לשם לבד" מיהרתי להוריד אותו מזה שהוא יבוא לבית שלי, ממש לא מתאים לי שהוא יבוא ויראה את הבית שלי, ואז הוא עוד יכול לזרוק אותי בגלל זה, או שהוא יתנשא עליי.
"אוקיי… בטוחה?" הוא שאל.
"כן, חברים שלי עוברים באזור באותו זמן" אמרתי. שקר אבל עדיף על זה שהוא יבוא.
"סבבה… באלך לשתות משהו?" הוא שאל.
"כן בוא" אמרתי והלכנו לבר שהיה שם.
"מה בשבילכם?" הוא שאל.
"לי תביא בירה קרלסברג" דניאל אמר.
"גם לי" אמרתי אחריו.
"פשש… שותה בירה" הוא אמר.
"חח תתפלא" אמרתי.
"כמה זה?" דניאל שאל את הברמן.
"8$ לאחד" הוא ענה.
"סבבה" דניאל אמר והביא לו שטר של 20$.
"דניאל זה בסדר אתה ממש לא צריך לשלם עליי" אמרתי.
"תרגעי, כולה 8$, זה עליי" הוא אמר.
"טוב.. תודה" אמרתי.
"יאללה, לחיים, לחיי…" הוא אמר וחשב, ומיד הוסיף:"לחיינו" ושתינו את הבירה. המשכנו לדבר ואחרי עשר דקות שישבנו על אחד הסלעים של צלע ההר מייק בא אלינו. אוף מה הוא רוצה ממני?!
"מה קורה? נהנים?" הוא שאל.
"כן, מה קורה אח שלי?" דניאל שאל אותו והם התחבקו את החיבוק הזה של הבנים.
"אחלה, יאללה אני אשאיר אתכם לבד, טיילור זוכרת על מה דיברנו היום? אז כנראה שאת כן כזאת" הוא קרץ לי והלך. למה הוא התכוון?! אוף נו למה הוא היה חייב לבוא להרוס?!
"מה יש לו?" דניאל שאל אותי.
"עזוב אותו הוא אידיוט" אמרתי.
"טוב בזה את צודקת" הוא אמר וצחקנו.
"אני חייב ללכת הביתה, את רוצה שאני אקפיץ אותך הביתה?" הוא שאל. אחרי מה שמייק אמר… קצת מפחיד אותי ללכת איתו לבד, ואני ממש לא רוצה שהוא יראה את הבית שלי.
"לא זה בסדר, קלי תקפיץ אותי הביתה, היא גרה קרוב אליי" אמרתי. שקר, אבל לא נורא.
"סבבה.. ביי" הוא אמר, נתן לי חיבוק ונשיקה בלחי והלך.
"למה זה היה טוב?!" הלכתי למייק שישב עם איזו זונה אחת קרוב למים.
"מותק, אני רק רציתי להזהיר אותך, אמרת שאת לא כזאת, בסדר הבנתי, אבל שלא תחשבי שדניאל לא כזה" מייק אמר.
"דניאל לא כזה…" אמרתי בשקט יחסית.
"דניאל כזה וחצי אפילו יותר ממני, אז רק רציתי שתדעי" מייק אמר.
"מאמי את מפריעה את יכולה ללכת?" הזונה שהייתה איתו אמרה.
"מאמי תקראי לכלבה שלך!" אמרתי לה והמשכתי את השיחה כדי לעצבן אותה:"אני לא חושבת שהוא כזה, הוא אפילו לא הציע לי לבוא אליו" אמרתי.
"הוא הציע לך טרמפ או משהו?" מייק שאל.
"כן…"
"יופי, אז הוא יודע מה הוא עושה, אז כדאי שגם את תדעי" מייק אמר.
"אני לא מבינה מה הבעיה שלך, זה דווקא כיף" הזונה אמרה והתחילה להימרח על מייק.
גילגלתי עיניים, אמרתי להם 'ביי' והלכתי.
חזרתי הביתה ברגל, זה לקח משהו כמו 20 דקות הליכה. חשבתי כל הדרך על מה שמייק אמר על דניאל. אני באמת חושבת שהוא בסדר… לפחות ככה הוא נשמע.
'קלי מה את יודעת על דניאל מהשכבה?' שאלתי אותה בהודעות כשהייתי שתי דקות מהבית.
'דניאל ווקר? ה-דניאל ווקר?' היא כתבה. מוזר…
'כן…' כתבתי.
'וואו… ההורים של הילד הזה עשירים בטירוף, יש להם 'ארמון' ליד הים, יאכטות, סירות, מכוניות, כל מה שתרצי…' היא כתבה.
'ובתור בנאדם?" שאלתי אותה.
'אממ.. לא כל כך מכירה אבל שמעתי שהיו לו איזה כמה חברות והוא בן 18' היא רשמה.
'ומה את יודעת על מייק?' שאלתי.
'מייק מילר… הוא וההורים של דניאל שותפים אז כל מה שאמרתי כנ"ל עליו, ולו יש… חיי חברה פעילים-נקרא לזה ככה' היא אמרה. או-קיי… עכשיו חלק מהדברים מסתדרים, אבל למה מייק אמר שדניאל סטוציונר?!
חזרתי הביתה, התקלחתי והלכתי לישון.

יום חמישי-
קמתי בבוקר, לבשתי חולצה שמראה טיפה את הבטן בצבע שחור ושורט ג'ינס. פיזרתי את השיער, שמתי בושם, טיפה מסקרה וירדתי למטה.
"היי, בוקר טוב יפה, לכבוד מה התגנדרת ככה?" אבא שלי שאל אותי בחיוך.
"שום דבר…" אמרתי והתיישבתי לאכול.
"כן, אני בטוח ששום דבר… כשתרצי לספר לי אני פה, בינתיים הלכתי לעבודה" הוא אמר לי, נתן לי נשיקה בראש ויצא.
נעלתי אולסטאר שחורות נמוכות ויצאתי מהבית. התחלתי ללכת לכיוון הבית ספר שהיה בערך רבע שעה הליכה מהבית שלי, ואחרי שיצאתי מהשכונה שלי והלכתי ליד כביש יחסית מרכזי, מישהו צפר לי.
הסתכלתי וזה היה דניאל ברכב הפרארי השחורה שלו.
"היי! בואי כנסי אני אקפיץ אותך לבית ספר" דניאל אמר לי ונכנסתי פנימה.
"וואו אחלה רכב" אמרתי כשנכנסתי.
"חח תודה" הוא אמר והמשיך לנסוע.
"יש לך כבר רישיון?" הוא שאל.
"לא… אני בשיעור 26" אמרתי.
"אהה סבבה, באלך סיבוב?" הוא שאל.
"השתגעת?! אני עוד אעשה תאונה מהלחץ שאני נוהגת בפרארי" אמרתי.
"למי אכפת אפשר לתקן את זה" הוא אמר. איזה כיף זה לחשוב כמו עשיר.
"אולי אחר כך" אמרתי.
"טוב… אז אני רק לא נוגע בהגה בכלל מעכשיו" הוא אמר ושילב ידיים כשהוא ממשיך ללחוץ על הגז.
"אתה לא נורמאלי!" אמרתי ומיד תפסתי את ההגה.
"כואבות לי הידיים… אני לא יכול להחזיק את ההגה" הוא אמר.
"דניאל!" אמרתי והמשכתי לעשות פניות וליישר אותנו ביחס לנתיב.
"חחח את דווקא נהגת טובה טיילור" דניאל אמר וצחק.
"חכה חכה כשנעצור!" אמרתי לו עדיין בסטרס מהכל.
הגענו סוף סוף לבצפר ודניאל החנה בעצמו סוף סוף.
"אתה לא אמיתי!" אמרתי לו והוא צחק כשיצאנו מהמכונית.
"תודי שזה היה מצחיק" הוא אמר.
"אני עדיין בשוק שאנחנו לא בבית חולים" אמרתי כשהוא צוחק.
"טאי, את דווקא נוהגת יחסית טוב לאישה" דניאל אמר וחיבק אותי מהצד בכניסה לבית ספר.
"סליחה?" אמרתי לו.
"אה.. היד לא במקום? סליחה" הוא אמר והוריד את היד שלו.
"לא לא זה בסדר, מה זה היה על זה שאני אישה?" שאלתי.
"אהה על זה דיברת" הוא אמר וצחק.
"חצוף" אמרתי לו ונתתי לו מכה קטנה על הזרוע. הוא חזר לחבק אותי ואני שמתי את ידי על המותן שלו. כן, זה מה שקורה כשאת 1.65 והוא 1.85.
הלכנו ככה עד שהגענו לתיכון, שכבת י', וילדים התחילו לנעוץ בנו מבטים. אף פעם לא אהבתי שאנשים מסתכלים עליי. זה הרגיש לי יותר מידי לא נוח אז הורדתי את היד.
"מה קרה?" הוא שאל.
"ילדים מתחילים לבהות בנו…" אמרתי לו.
"יאללה מה אכפת לך, שימי זין" הוא אמר לי וחייכתי.
"בכל זאת… קצת מפדח להיות במרכז" אמרתי.
"לזה את קוראת במרכז? אז מה תגידי על זה?" הוא אמר והרים אותי מהר על הכתפיים כשהפנים שלי לגב שלו.
"דניאל מה אתה עושה?! תוריד אותי!" צעקתי עליו וצחקנו תוך כדי.
"דיי זה לא פייר מה שקורה פה" אמרתי לו כשאני עדיין על הכתף שלו.
"חחח מה לא פייר? שאני יכול להרים אותך?" הוא שאל.
"כן!" אמרתי.
"חחחח סתם סתם צוחק איתך" הוא אמר, הוריד אותי בכניסה לשכבה שלנו.
"תודה באמת" אמרתי וסידרתי את השיער שלי.
"זוכרת היום בחמש?" הוא שאל.
"חח כן, אל תדאג" אמרתי.
"סבבה, יש לי עוד הפתעה אחר כך, ביי" הוא אמר לי, קרץ והלך לכיוון הכיתה שלו. האמת שהוא חמוד… הוא דווקא נראה לי די סבבה בתור חבר. מקווה שהוא באמת כמו שאני חושבת שהוא ולא כמו שמייק אומר.


תגובות (2)

תמשיכי. מושלם.

20/04/2017 21:44

תמשיכייי

21/04/2017 09:47
21 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך