סוואגית סלינטור
העלה שנייה פרק ארוך כי היום זה היום שכתבתי את הסיפור המאה שלי והוא מהסיפור הזה היו לי דמעות בעיניים שכתבתי את הפרק הזה כן לאריאל יש סיפור חיים קשה. אני יודעת שזאת עונה ממש קצרה אולי תהיה עונה שנייה אבל זה התאים לי כפרק סיום מה דעתכן רוצות עונה שנייה? (זה המקור )

"בתוך תוכך את עוד אוהבת… " פרק 15 פרק אחרון !!!!

סוואגית סלינטור 14/10/2013 2008 צפיות 3 תגובות
העלה שנייה פרק ארוך כי היום זה היום שכתבתי את הסיפור המאה שלי והוא מהסיפור הזה היו לי דמעות בעיניים שכתבתי את הפרק הזה כן לאריאל יש סיפור חיים קשה. אני יודעת שזאת עונה ממש קצרה אולי תהיה עונה שנייה אבל זה התאים לי כפרק סיום מה דעתכן רוצות עונה שנייה? (זה המקור )

תשמעו במהלך הפרק את השיר Miley Cyrus – "Wrecking Ball"

https://www.youtube.com/watch?v=HSg9RDS1A1Q

עוד פעם ועוד פעם עד שתיגמרו את הפרק קראתי את אחד החלקים של הפרק עם עם החלק האחרון והפזמון וזה מתאים :) וזה הולך להיות פרק עצוב אז תהינו מהפרק.

דפקו בדלת זה בטח השליח , אפילו לא הלכתי חצי שעד והדלת ניפרצה "אוקיי אתם לא השליח"אמרתי לשני הגברים ה"בוריסיים" שניכנסו לבית הם היו מחידים אחריהם נכנס איש שנראה בסביבות הארבעים לחיו אני מכירה אותו הוא חבר של אבא שלי הוא גם היה מרביץ לי ולאמא שלי עד שיום אחד הוא פשוט נעלם לא ידעתי מה לעשות הייתי בלחץ מטורף אבל במיוחד פחדתי….
____________________________________________________________________
"שלום אריאל"אמר ג'ון חבר של אבא שלי "מ..מה אתה עושה פ..ה?"שאתי אותו מגמגמת בפחד "למה ככה?"שאל "מה את לא שמחה לראות אותי?"שא בחיוך מרושע והיו ל דמעות בעיניים היו לי פלאשבקים הפעם הראשונה שג'ון הרביץ לי אנס אותי היתעלל בי פשוט הרס אותי…
#פלאשבק#
ג'ון מרביץ לי תוך כדי שאני מתנגדת לנשיקות שלו הוא הוריד לי את החולצה אני עם שורט וחזייה הוא מנסה להוריד לי את השורט אבל ניא מתנגדת בכל כוחי והא מרביץ לי אין בי כוחות יותר להילחם בו שהוא מבין את זה יוך מתפרס על פניו וגם את השורט מוריד לי וזורק אותו על שידת הוריי נאחנו בחדר שלהם אני בוכה ולא מפסיקה כתוצאה לזה הוא נותן לי אדרוף בבטן שמשיר סימן כחול הוא מוריד לי את התחתון וזורק אותו גם כן החיוך על פניו מתרחב כאשר ממשיך לנשק אותי בפראות וידיו מגיעות ל סוגר של חזייתי הוא פותח את הסוגר וסוגר את החזייה על צווארו הוא נוגע בי ותופס בי בחזה וביישבני באגרסיביות ובכוח ואני בוכה את כל הדמעות שבגופי מוציאה הוא לקח לי את התמימות את הכבוד הוא הרס אותי הוא הרס לי את הפעם הראשונה…
#סוף פלאשבק#
ניזכרתי בזה וירדו לי דמות מהעיניים "אוי גם את ניזכרת בז זה היה פשוט מדהים וגם העובדה שהכנסתי אותך להריון בגיל 13 שאמלה חשבה שאני ואבא שלך בכלא ושאיבדת את התינוק איזה ארועים משמחים"הוא אמר וניזכרתי גם שגיליתי את זה שהוא גילה את זה…
#פלאשבק#
"זה לא יכול להיות"צועק ג'ון שהוא זורק עלי כיסא שפוגע בידי ואני בוכה הוא לקח אותי מידי בכוח ודחף אותי לחדר הוא הזרחק לי משהו שהרדים אותי…
אחרי כמה זמן היתעוררתי כאשר אני רואה תפסים 'שם פרטי:אריאל שם משפחה:אלווי מרום גיל:13 תאריך לידה:1997\9\10 שם ניתוח:הפלה' ברגע שקראתי את ההפלה היייתי בשוק אין לי יותר תינוק… רק אז שמתי לב שאני בחדר שלי בבייתי לבד…
#סוף פלאשבק#
הוא התקרב עליי וניגב את הדמעה שלי נירתעתי ממנו אבל הוא תפס בידיי "את לא הולכת לברוח ואפילו נצלם את זה לאחייך ולבן דודך שיראו כמה את סובלת אפילו כבר התחלנו"אמר "אבל תהיה טיבעית"הוסיף מיד וצחק ואני פחדתי "את יודעת שבפעם הקודמת היה לי נורא כיף החלטתי שנחזור על כך לעיניי שומרי בעלי המצלמה"אמר ואני רק רציתי למות לא לעבור את כל מה שעברתי,אם אלוהים היה בא ושואל אותי לעבור את כל מה שעברתי או למות ולא לעבור אפילו חלק קטן הייתי מסכימה הוא דחף אותי על הספה בסלון ונתן לי אגרוף כדי שאני יהיה חלשה הוא הוריד את חולצתי ואת המכנס שלי… הוא הוריד לי את התחתון ואת החזייה נגע בי בכוח באגרסיביות נישק אותי בפראות הרביץ לי הכאיב לי כאלו מישהו עשה העתק הדבק על הפעם הקודמת רק שהפעם זה היה יותר נורא ובכיתי בכיתי בדיוק כמו בפעם הקודמת…
הוא הלביש אותי בבגדי התחונים והוא היתלבש עיניי היו אדומות מדמעות הוא קשר אותי לכיס כאשר רק חלק קטן מגופי מכוסה עיניי מלאות בדמעות ואני ניראת נורא "בואי אני יספר לך דבר או שניים על הורייך שאת לא יודעת אבל שאחייך יודעים"אמר והמשיך "את מאחת ממשפחות הפשע המבוקשות בעולם ידעת את זה? כנראה שלא "אמר וצחק "אביך בגד בכם ובמשפחה האחרת שעשיתם איתה ברית ועבר ליריבים שלכם, אני גם בגדתי איתו אבל גם ליריבים שלכם יש כבוד ובוגד זה בוגד ולבוגד מגיע עונה מ-ו-ו-ת"אמר "זה שהוא הלך לכלא זה נכון ויש לזה סיבה שעוד מעט נגיע עליה, אז הוא ברח מהכלא כל הכבוד ובא עליהם אבל ברגע שהוא סיפר להם את כוונתותיו הם הרגו אותו במקום בלי רחמים"אמר וירדה לי דמעה בוגדנית מהעין והוא… חייך חיוך יותר גדול "אמא שלך הייתה גם לפני היא היתחתנה ממשפחת פשע,תיראי מזה שני אנשים ממשפחות פשע היתחתנו סיפור נוגע ללב"אמר "אז היא היתאהבה בו והוא בא עד שנולדת הוא שנא אותך כי אמא שלך החליטה ברגע שאת נולדת לא שום אח שלך שאת נולדת להיתקלחק מכל העולם הזה לנצח"אמר וחיוך קטן עלה על פניי "אבל אביך היתנגד לזה בכוח והא היתכצבן על אימך הוא אמר לה שהוא לא מוכן בשום פנים ואופן אחרי חמש שנים כן חמש שנים אמא שלך שיכנעה אותו, טוב לפחות ככה היא חשבה אי בטוח שאת זוכרת שבגיל חמש אביך התחיל להכות אותך"אמר
#פלאשבק#
"אבא"צעקתי וקפצתי לזורעתיו של אבא שלא נראה שמח "מה קרה אבא?"שאלתי בקול החמוד שלי בתורר ילדה "כלום ילדה שלי כלום את יודעת שאבא אוהב אותך נכון?"שאל הינהנתי בראשי "גם אני אוהבת אותך אבא"אמרתי לו וחיבקתי אותו …
#%סטופ פלאשבק%#
זאת הייתה הפעם האחרונה שחיבץתי את אבא לשי הפעם האחרונה שאמרתי לו שאני אוהבת אותו שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי…
%#המשך פלאשבק#%
אבא לקח אותי הביתה וזרק אותי על הריצפה והתחלתי לבכות הוא הרביץ לי בכיתי ובכיתי אבל זה לא עזר הוא המשיך להרביץ לי ואני המשכתי לבכות.
ככה זה היה במשך כל השנים האלה כל השנים המזעזעות האלו…
#סוף פלאשבק#
"אז הסיבה שאבא שלך הלך לכלא ובגד בכם בכללי והרביץ רק לך היא שהוא רצה לראות את…"הוא אמר אבל הוא לא גמר את המשפט וירה לי שתי יריות בחזה אני נפלתי מהכיסא שהחוטים שמחזיקים אותי ניקרעים ואני מתחילה לראות מטושט ובוקשי לשמוע אבל את המשפט האחרון שהוא אמר שמעתי… ואפילו מצוין "את גופתך ללא רוח חיים,הוא רצה במותך והוא רצה להיות אחרי לכך"


תגובות (3)

אני רוצה עונה שניה

15/10/2013 04:38

כן

15/10/2013 04:50

כן!!!עונה שניה!!!

15/10/2013 05:01
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך