דנדי (:
תהנו ♥♥♥

Its My Life ♥ – עונה 1 פרק 3

דנדי (: 07/03/2014 896 צפיות 3 תגובות
תהנו ♥♥♥

הקדמה –
"תתחילי להתארגן כבר 8 ותמיד מתעכבים בגללך" צחק
"חחחחח טוב רורי אני נכנסת להתקלח"חייכתי אליו
חייך וסגר את הדלת.

פתאום נזכרתי שהייתה עוד הודעת אס אם אס שלא קראתי. ישר נכנסתי והייתי קצת בהלם!

—————————————–

"את תשלמי על זה" הודעה ממס' לא מוכר בלי אפשרות חיוג לשלוח.
לא הבנתי מה קורה אבל כבר היו לי כלכך הרבה מחשבות ופשוט שכחתי מזה, נכנסתי להתקלח.
כשיצאתי לבשתי חצאית חדשה שאבא קנה לי מתנה לחג, טוב הוא רק הביא לי כסף ואני בחרתי.
חצאית שחורה גבוה לא צמודה מתנפנת ושמתי עם זה סטרפלס לבן ונעלי עקב שחורות, שמתי שרשרת שחורה של מרובעים קצת בושם פנטזי פיזור שיער אודם ורדרד מסקרה והייתי מוכנה.

ירדתי למטה וראיתי את רוי מחכה לי בשולחן חתיך הורס שאין דברים כאלה.. הוא לבש מכנס חרדל סקיני עם טי שרט לבנה ונעלי סניקרס חצי פשוט הורס. חיבקתי אותו ושאפתי מהבושם וואן מיליון שלו שקניתי לו לחג. חייכתי אליו.
"אחותי המושלמת" הוא אמר בחיוך ענק
"חח חייםשלי החתיך" תפסתי ביד שלו לכיוון היציאה
אבא כבר נרדם ממזמן וספייק לא הפסיק לרוץ אחרינו , סגרתי את הדלת בתקווה לא לשמוע את הקטנטן בוכה והלכתי לכיוון האוטו של בן שכבר חיכה שם.
בן הסתובב והפה שלו נפל, צחקתי .
"חחחח יכנס לך זבוב " צחקתי עליו
"נסיכה מהממת שלי" תפס לי ביד ועשה לי סיבוב
"הלווו הלוו" אמר רוי "מה איתי?" צחקנו כולנו ונכנסנו לאוטו
הנסיעה עברה מהר רותם חיכתה לנו כבר שם עם עידן חבר של בן. מסתבר שהיא גרה לידו אז הוא כבר לקח אותה. רותם הייתה מהממת היא לבשה ג'ינס גבוה וגופיית שיפון קוקו גבוה אסוף ועגילי חישוק.

רצתי אליה " יפה שלי" אמרתי תוך כדי חיבוק
" חח מהממת איך התלבשת יפההה, מאיפה החולצה ?" שאלה
עידן שעמד בצד קטע את השיחה שלנו
"היי אני עידן מה נישמע?" חייך , ואו טוב הוא חתיך מהממםם, הוא גבוה ישלו עיניים חומות ושיער קצר שחור שפתיים מעט עבות וחיוך כובש, יש לו עגיל הרחבה שחור באוזן שמאל והוא היה לבוש מהממם, מכנס ירוק כהה סקיני עם טי שרד לבנה ועליה חולצת משבצות פתוחה ונעלי מוקסיני חצי מהממות. אי אפשר להגיד שלא היה לו סטייל.
"היי" חזרתי לפלנטה " אני גל מה נישמע?" חייכתי אליו
"היי גל ! את ממש יפה " אמר בחיוך.
"תודה רבה " הסמקתי ממש.

"יאללה ניכנס?" בן משך אותי אליו
"יאללה" אמרנו אני ורוי ביחד
האמת שרוי היה נראה לי קצת צמוד מידי לרותם.

נכנסנו התיישבנו על הבר והזמנו לשתות , האמ שאני לא שותה אלכוהול בדרך כלל אבל לחגוג את הצאנס שנפתח לי עם ירדן הרמתי צייסר אחד עם רותם, הבנים הזמינו בירות ורותם לקחה קוקטייל , אני כבר הרגשתי את הראש מסתובב אז וויתרתי ולקחתי מים בטעמים.

פתאום רותם ששיחקה באייפון שלה נעצרה באמצע השלוק של הקוקטייל והושיטה לי את הפלאפון שלה שהיה פתוח על הפייסבוק. הייתי בהלם.
בדף הבית היה צ'ק אין של ירדן "בבלה חוגגים עם האחים" .
קיבלתי חום הסתובב לי הראש וישר הזדקפתי והעיניים שלי התרוצצו בכל הבר לראות אם אני רואה אותו, הבר לא היה כזה גדול אבל לא ראיתי אותו.
לפתע עידן אמר "חבר'ה תקשיבו חבר שלי פה הוא בדיוק נפרד מחברה שלו אני הולך לראות מה קורה ואני כבר חוזר"
רותם בעטה בי מתחת לשולחן ובלי שהתכוונתי יצא לי "אני באה איתך!" הכי פאדיחות שלי
רותם הייתה בהלם אפילו היא לא ציפתה לזה.
עידן הסתובב אלי בחיוך "בואי " והושיט לי את היד שאני ארד מהכיסא בר הגבוה.
ירדתי לאט וסידרתי את החצאית שלי.
"את מכירה אותו?" שאל עידן תוך כדי הליכה
"את מי?" העמדתי פני תמימה
"את חבר שלי זה שהולכים לראות" שאל
"לא חחח סתם באלי להתאוורר קצת ריח הסיגריות בבר חנק אותי" המצאתי ועידן צחק
" את כזאת מתוקה" אמר בחיוך ושם עלי את היד מאחורה
הסמקתי וחייכתי אליו.
פאק הגענו הינה הוא יושב שם עם החבר'ה שלו .. מה אני אמורה להגיד בתור מי הוא הולך להציג אותי מיליון מחשבות עברו לי בראש.

"היי אחי" אמר עידן והושיט את היד לירדן .
"מה קורה אחי??" ירדן הושיט לו תיד והם עשו מין כיף וחיבוק לא ברור שכזה.
עידן אמר שלום לחבר'ה שהיו עם ירדן וירדן קלט אותי פתאום.
"גלל?" אמר בפליאה
"הייי! מה נישמעעע?" העמדתי פניי מופתעת
"היי" צחק וחיבק אותי
ואו כמה לילות בלי שיה שרק דמיינתי את המגע שלו בשלי את החיבוק שלו את הריח שלו את השיער שלו נוגע בי. הרגשתי כאילו התחבקנו שם שעות עד שעידן קטע אותנו

"מה אתם מכירים?" שאל
"חחח כן היא איתנו בבצפר" אמר ירדן כשהסתכל עליי
"חח כן" הסכמתי
"ואי מגניבבב" אמר עידן בחיוך
ישבנו כולם אני בין ירדן לעידן והחברים שלו מסביב מדברים בינהם ושותים.
"אז מה אחי תספר לי מה קרה עם מעיין הזאת מה אמרת שזה בגלל איזה מישהי?" עידן שאל את ירדן ורציתי לקבור את עצמי. טוב אבל אני בטח סתם אני רק הכרתי אותו מה הסיכוי שזה בגללי בכלל.
ירדן חייך והסתכל עלי " סתם עזוב היא גדולה עלי הילדה הזאת" השפיל מבט
"מה זאת אומרת?" שאל עידן
פתאום הפלאפון שלי צלצל, ואו לא היה לו יותר טיימינג מזה.על הצג היה כתוב "בןבן שלי"
"היי מאמי" עניתי
"איפה את חיים?" צעק כי בקושי שמענו מרוב המוזיקה.
"עם עידן וחברים שלו" צעקתי בחזרה
"טוב מאמי שלי את רוצה שאבוא?" שאל
"בסדר חיים אנחנו ליד היציאה בסוף הבר" אמרתי וניתקתי.

השיחה הסתיימה ובכלל לא שמעתי את מה שירדן ועידן דיברו בגלל השיחה והרעש ובטוח הפסדתי מלא דברים.

"אז יש לך חבר?" שאל ירדן פתאום
"מה?" חשבתי שלא שמעתי טוב בגלל המוזיקה
"חבר, יש לך?" אמר לי באוזן . חייכתי מאוזן לאוזן.
" חחח לא " צחקתי "מה איתך שמעתי היה קטע עם המעיין הזאת .." התממתי
"רגע אז מי זה מי שדיברת איתו בפלאפון עכשיו?" התעלם לגמרי ממה ששאלתי על מעיין
"ידיד טוב שלי, בן" אמרתי
"האא הבנתי … וכן היה קטע עם מעיין בזמן האחרון היא מתנהגת ממש מגעיל וזאת התנהגות שאני לא יכול לסבול יותר" אמר במבט קצת עצוב . ראו שאכפת לו ממנה .
"כן, מבינה אותך, אתה צודק .." אמרתי בחצי חיוך

מרחוק קלטתי את בן מגיע לעברינו , "היי חברס" אמר בחיוך ענק עם הגומות המושלממות שלו.
"היי חיים שלי" חייכתי אליו וקלטתי את ירדן מסתכל עלי מזוית העין.
בן הושיט לי את היד משך אותי אליו וחיבק אותי, תוך כדי חיבוק הוא לחש לי באוזן
" לא אמרת לי שגם ירדן כאן" לחש
"כן.. לא ידעתי" שיקרתי

ואז בבום נזכרתי שרותם רצתה לדבר איתי הסתכלתי על בן "מאמי רותם צריכה לדבר איתי נזכרתי, הם עדיין באותו מקום שהיינו?"
"כן יפה" ענה לי
לא האמנתי שאני אשכרה הולכת לעזוב את ירדן כשהוא כלכך קרוב אלי אבל כבר היה מאוחר והסקרנות אכלה אותי הייתי חייבת לדעת מה רותם רצתה לספר לי.
הפנתי מבט לכל החברה וביחוד לירדן ולעידן ואמרתי" נסיכים היה כיף להכיר אני חייבת לזוז שניה לחברה שלי אז נתראה הא?" חייכתי חיוך מתוק וירדן החזיר לי בחיוך שופע לב
עידן הסתכל עלי וקרץ לי חייכתי אליהם ובאתי ללכת , בן תפס לי ביד
"ללוות אותך?" שאל
"לא חיים תודה" נתתי לו נשיקה והלכתי לכיוון.

תוך כדי מחשבות על מה היה על מה שהפסדתי שדיברתי בטלפון על ירדן ועל כמה שהוא חתיך ועידן המקסים פתאום הרמתי את המבט ופשוט לא האמנתי . לא האמנתי למראה עייניי.
מה ??? רותם מתנשקת עם מישהו. כלכך לא מתאים לה היא לא כזאת! היא לא תתנשק עם כל אחד שהיא לא מכירה. ככל שהתקרבתי יותר ההלם שקיבלתי היה חזק יותר, זה לא היה סתם מישהו זה היה רוי! אח שלי !!!


תגובות (3)

תמשיכי

07/03/2014 21:20

תמשיכי!!! $&$%&&#

07/03/2014 21:43

היי תודה רבה לכן !!! ממשיכה :-)

08/03/2014 15:02
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך