מורן ♥
אוףף שישי ביתייי -.-
כל החברים שלי יצאו למועדון בתל אביב ורק ההורים שלי חושבים שאני קטנהההה מידי ועד שלא היה לי 17 אין לי מה לחפש שםםםםם..
אוףף אני מתה פה משעמוםםם !!
מקווה שאהבתן ושבת שלום ❤

Just Give Me A Reason ♥ – עונה שנייה, פרק שמיני

מורן ♥ 27/12/2013 1355 צפיות 12 תגובות
אוףף שישי ביתייי -.-
כל החברים שלי יצאו למועדון בתל אביב ורק ההורים שלי חושבים שאני קטנהההה מידי ועד שלא היה לי 17 אין לי מה לחפש שםםםםם..
אוףף אני מתה פה משעמוםםם !!
מקווה שאהבתן ושבת שלום ❤

״.. את מאמינה בגורל?״ נתי שאל פתאום. איךך באמצע החיים הוא מקריץ איזה שאלה לא קשורה לכלוםםם..
״פחחח מה זאת השאלה הזאת?״ שאלתי אותו מגכחת. הוא החזיק את הסיגריה ביד אחת ואת הפלאפון בשנייה והקליד שם משהו.
״שאלה, תעני״ הוא אמר ושם את הפלאפון בכיס. מכניס את הסיגריה לפה ומסתכל עליי. אוו תודה קצת יחס..
״לא, אני לא מאמינה בגורל. אתה?״ עניתי בפשטות. טוב מה עכשיו הקטע עם השאלות הפילוסופיות האלה?? טוב שהוא לא שאל אותי על משמעות המיקרוקוסמוס של הכושילראבק וזהו -.-
״אני דווקא מאמין״ הוא אמר והוציא עשן מהפה. טוב אנחנו אשכרה הולכים לנהל שיחה על זה עכשיו??
״אהה מה לעשות שאני לא מתה על זה שהחיים שלי כבר קבועים מראש?? אני רוצה להחליט עליי בעצמי״ מלמלתי ושיחקתי עם השער, יעני עשיתי צמה, ״טוב מה?? מאיפה הבאת את השאלה המעפנה הזאת??״ שאלתי, בשביל חפירות כאלה אני מבזבזת שעה של חלון??
״חחח תאמת במקור ניסיתי להתחיל איתך אבל את חמודה אז זרמתי״ הוא אמר וצחק. טפייי עלקייי יא חצוףףף!!
״יופי, שמחה ששימחתי אותך. עכשיו אם לא אכפת לך אני עפתי״ אמרתי בעצבים. תאמת? אין לי מושג למה הייתי עצבנית, אבל זרמתי..
״נו מה רציני עכשיו?? יא ראבייי איזה סצטנות מי שישמע מה עשיתי.. ממש ׳בית ליסין׳ את עושה לי פה״ הוא אמר בזמן שאני תפסתי את התיק בית ספר וברחתי מהמקום.
וואלה אני באמת מתנהגת כמו פרינססה.

נכנסתי לשיעור, בדיוק היה לנו מבחן בתנך. בלי להשוויץ אבל אני מלכה בתנך, אני פשוט יכולה לכתוב את חידון התנך, אני יכולה ללמד את המורה לתנך על התנך, ואני אפילו יודעת תנך יותר טוב ממי שכתב את התנך!! ואני בכלל לא משתחצנת.
אקיצר, סיימתי את המבחן בדקה, אז המורה נתנה לי לעשות כל מיני שליחויות קטנות. אהה איזה ניצולללל של קטינים לצרכים אישיים בדוק יש איזה סעיף של בית משפט שאני יכולה לתבוע אותה על זה !!
בדיוק הייתי בשכבה ט׳ בשביל להביא לרכז איזה משהו, ואת מי אנוכי רואה??
״אוי פאק״ מלמלתי לעצמי. הערס המסריח הזה שלח לאיזה טתניקית ידיים, כאילו הוא לא מכיר את שילת בכלל…
״שלום לך גברת!!״ מישהו מאחורי צעק. אני הסתובבתי בבהלה והזוג שפנים התנתקו אחד מהשני. פאק לאא נכון זה היה המנהל.
״המנהל זה באישור המורה תקווה תשאל אותה אפילו״ התחלתי ישר להגיד, אבל הדביל לא קנה את זה -.-
״את ואתה, בואו איתי. את ישלך מזל שעכשיו הייתי בכיתה שלך ואני יודע שהמורה הרשתה לך לצאת״ המנהל אמר, רק שהוא לא התכוון אליי אלא לטתניקית!! מה שאומר שאני ונתי הולכים לריתוק!! אוף כבר אמרתי שאני שונאת אותווו??


תגובות (12)

חחחחחחחחח לא נורא בת כמה את? לא הבנתי כלום.. אבל תמשיכיייייייי

27/12/2013 11:29

לא נורא ככה תכתבי לנו עוד פרקים חחח

27/12/2013 11:44

אחותי , תתחנפי (איך שלא קוראים לזה-,- מלשון חנופה^_^)
חחחחחח….
בת כמה את?
תמשיכייייייי

27/12/2013 11:44

תמשיכי

27/12/2013 11:52

תמשיכי

27/12/2013 12:04

מה??????????????????????????.
לטתניקית הזונה הזאת?!?!
איך באלי להוריד לה כאפה עכשיו! :)
אני עצבנית בכללי אז זה לא משנה…
אקיצר (נדבקתי ממך דרך אגב..)
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/12/2013 13:12

תמשיככככככככככי ♥

28/12/2013 10:12

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

28/12/2013 11:43

פרק מושלםםם !!
תמשיכיי ♥

29/12/2013 05:09

סיסטררררר ❤
העלתי את הסיפור חסר לך שאת לא מגיבה ברגעעע שאת רואה !!
ובקשר לסיפור המדהים הזה , את כבר יודעת מה אני חושבת חחחח ((;

29/12/2013 10:48

למה את לא ממשיכהההההה?!? =0

07/01/2014 07:14

למה את לא ממשיכהההההה?!? =0

07/01/2014 07:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך