מורן ♥
שלושה פרקים ביום אני בהלם מעצמי :O
מקווה שאהבתןןן ולילה טוב ❤

Just Give Me A Reason ♥ – פרק 25 חלק ב׳

מורן ♥ 02/12/2013 1373 צפיות 15 תגובות
שלושה פרקים ביום אני בהלם מעצמי :O
מקווה שאהבתןןן ולילה טוב ❤

השיחה עם אבא שלי הייתה אחת המוזרות, אבל בסוף הצלחתי לשכנע אותו לטוס עוד חמש ימים. איזה כושר שיכנוע יש לי כפרעליי(:
התיישבתי על הספסל ונכנסתי לפייסבוק. אין זכר לתמונה המפורסמת. חייכתי ונכנסתי לקיר של רועי בשביל לבדוק. למזלי התמונה לא הייתה שם, אבל תמונות אחרות דווקא כן..
"בן אלף.." מלמלתי והסתכלתי על הקיר שלו. כל הקיר שלו היה מלא בתמונות שלו עם כל מיני זונות. הקטע שהתמונות האלה היו ישנות עוד לפני שבכלל התנשקתי עם דולב!! אני לא מאמינה!! התמונה הכי חדשה הייתה מלפני שעה, שלו ושל מישהי שבאה לבקר אותו במיון. ולחשוב שאני אשכרה האמנתי לו שהוא אמר שאני היחידה שבאתי ושאני הכי חשובה לו.. חשובה בתחת שלי. וואוואה מסכן מה שאני הולכת לעשות לו.. פשוט טרוררר הוא לא ידע מאיפה זה בא לו!! פחחחח ולחשוב שלפני דקה הייתי מאוהבת בו וחשבתי שאני היחידה שהוא באמת אוהב.. עלאקק…
פתאום קלטתי שכבר מחשיך. הצצתי בשעון, היה בערך חמש. פאק אמא שלי לא בבית ואני צריכה לרוץ להדליק נרותתתת!! באתי לקום בשביל ללכת הביתה ופתאום קלטתי שאין לי מושג איפה אני. אווופסי..?
"יש מצב את מדליקה לי נרות??" שלחתי לעמית אסמס. היא בדוק בבית שלי עכשיו.
"כן אני אצלך.. איפה את??" היא שאלה. אין לי כוח לענות לה..
סגרתי את ההודעות ושמתי שיריםםם, מחכה שייקרה איזה משהו מעניין… מי יודע אולי יחליטו לחטוף מישהו ואז יקחו אותי לתחנה לקחת עדות?? וואי זה היה מגניב !! ואז יבואו שני שוטרים אחד חתיך אשש יעני ה'שוטר הרע' והשני גמדדד מטר 40 ה'שוטר הטוב' והם יתחילו לחפור לי ולשאול אותי מה חיפשתי בזירת הפשעע ואני יגיד להם שהיה לי משעמם והם לא יאמינו לי וישלחו אותי לכלא עד שאמא תבוא לשחרר אותי בערבות… אויי אני כלכך חייבת להפסיק לראות סרטים…
"איפה את??" קיבלתי פתאום הודעה מדולב. לא עונה לוו, הוא צרח עליי היום כמו דפוק.
המשכתי לשבת על הספסל הזה, לא יודעת כמה זמן… פתאום הפלאפןן שלי צףצף. 10% סוללה. הצצתי בשעון. פאק כבר 11 אני חייבת לחזור!!!
קמתי מהספסל והסתכלתי לצדדים. אחרי שנייה קלטתי שאין לי מושג איפה אני. אדונייי למה בראת אותי כזאת דפוקה למה ??? -.-
באתי להתקשר לעמית או מישהו וגיליתי שהפלאפון מת. אשכרה מת :OO יואוו מזה המזל הזה??? מה חטאתי מה???
התחלתי ללכת סתם לאיזה כיוון, ופתאום שמעתי קולות. ראיתי איזה מישהו הולך ורצתי אליו.
"הייי תגיד אתה יודע איך אני מגיעה לתיכון 'מנחם'?" שאלתי והבחור הנהן.
"כןןן ברור לכי לשם" הוא אמר והצביע לי על איזה שהוא פארק נטוש.
"תודה. שבת שלום" אמרתי והתחלתי ללכת בכיוון של הפארק.
היו שם כמה ערסים, מהערסים המלחיצים האלה, עבריינים, אז ניסיתי לברוח משם כמה שיותר מהר. כמעט הצלחתי ואז קלטתי שם משהו שהייתי מעדיפה לא לראות.
״היי מה את עושה פהה??״ זה היה שי. הוא בא אליי וראו עליו שהוא לחוץ.
״סתםםם החלטתי לצאת לטיול בחיק הטבע״ אמרתי בחיוך מאולץ. הוא נאנח.
״אין לי זמן לצחוקים האלה״ הוא אמר, ״יש פה אנשים פסיכים. תאמיני לי שאת לא רוצה להסתבך. תיקחי את הרגליים שלך ועופי מפה עכשיו״ שי אמר בעצבים ופתאום נעמד מאחוריו מישהו.
״מה שי, לא תכיר לנו את הגברת?״ אמר האיש. הוא היה נראה בן 20 ורק מלראות אותו התחלתי לשקשק מפחד. אמממא!!
שי צחק צחוק מזוייף, ״וואלה צודק. תכיר אחי, יובל, חברה שלי״ שי אמר. הא?? מה פה קורה פה??
״חברה הא?? למה כזאת קפואה תראי קצת אהבה״ האיש אמר ואני רק קפאתי עוד יותר. זה לא קורה לי עכשיו.
שי תפס אותי וחיבק אותי, ״חחח מסכנה הילדה ראתה אותך נלחצה״ הוא אמר והאיש צחק לשנייה והפסיק. הוא סימן משהו לשי ושי הסתכל עליי במבט אבוד ונישק אותי. ״תזרמי״ הוא לחש לי ברגע שהאיש הסתובב לרגע.
זרמתי ושמתי את הידיים שלי על הצוואר שלי, מלטפת אותו.
״פייי כמה אהבה..״ האיש מלמל בחיוך והרים מהדשא בקבוק וודקה ושתי כוסות, ״קחו, תרבחו ותסעדו״ הוא אמר ומזג לשי ולי וודקה. שי לקח את שתי הכוסות והושיט לי אחת.
האיש מזג גם לעצמו ואז הרים את הכוס באוויר, ״לחייכם, זוג יפה״ הוא אמר ושתה. שי שתה אחריו. עיקמתי את האף ושתיתי גם אני בסוף.
פעם ראשונה שאני שותה.

״חחחחח איזה מפגר הואאא״ אני ושי נכנסנו לבית צוחקים, ״אני לא מאמינה שהוא אשכרה הוריד את המכנססס מולה חחחחח מסכנה הזקנה חטפה שוקקק״ אמרתי צוחקת והדלקתי את האור בבית. אדיר, דולב, עמית וקובי ישבו שם על הספה והסתכלו עלינו בעצבים.
״איפה היית??״ קובי שאל וקם לחבק אותי, ״יא פסיכית כבר חמששש בבוקר חיפשנו אותך בכל העיר״ הוא אמר ואני המשכתי לצחוק. הוא התרחק ממני טיפה והתחיל לרחרח. פתאום הוא חייך חיוך דפוק, ״אני לא מאמין…שתית״ קובי אמר והתחיל לצחוק. אני ושי הסתכלנו אחד על השנייה והתחלנו לצחוק איתו.
״טוב תמשיכו לצחוק לכם פההה אנחנו עלינו לחדר״ אדיר אמר והוא ועמית עלו למעלה. אין הוא והסצטנות שלו..
אחריו גם קובי עלה, וכמה דקות אחרכך גם שי… בקיצורר נשארנו רק אני ודולב.
דולב קם מהספה והתקדם למדרגות.
״חכה רגע״ אמרתי לו. הוא נעצר והסתובב אליי, ״אני חחח אני כבר חחחח אני כבר לא מבולבלת חחחח״ אמרתי והוא התחיל לחייך.
״את שיכורה עכשיו??״ הוא שאל והתקרב אליי. וואי נהיה לי חם…
״לא אני לא״ אמרתי ואחרי שתי שניות התחלתי לצחוק. הוא קלט והתחיל לצחוק ביחד איתי.
״חחח בואי יסטלנית את צריכה לישון עכשיו״ הוא אמר וליטף את הלחי שלי. התחלתי לחייך כמו סתומה.
״חחחח רועי בן זונה חחח הוא מפגר ואני ברוגז איתו חחח אני לא אוהב אותו יותר״ אמרתי כמו ילדה בת 4 והתחלתי לצחוק. קלטתי שהוא מגלגל עיניים ומנסה לא לחייך אבל זה לא הצליח לו (;
״בואי חיימשלי את שיכורההה״ הוא אמר ומשך אותי למדרגות. התחלתי לצחוק כמו פסיכית. ״כמה שתית??״
״שתי כוסותתת וזהוו הנה תראה אני לא שיכורה״ אמרתי ועליתי מדרגה, ״רואה??״
״ברור ברורר לא שיכורה בכלל..״
״אני באמתתת לא שיכורה״ אמרתי, ״אם הייתי שיכורה לא הייתי עושה את זה״
אמרתי ונישקתי אותו. מה? גם לי מותר (;


תגובות (15)

ישיישישישי נשיקב

02/12/2013 13:14

תמשיכיייייייייייייייייייי
בא לי ליראות איך הוא מגיב על זההה

02/12/2013 13:18

תמשיכי

02/12/2013 13:20

חחחח אהבתי את הפרק, ואני בשוק שהיא נשקה אותו!!
אני מדמיינת את השיחה שלה עם אבא שלה, איך מבקשים מאבא ללכת? "נו אבא בבקשה תעוף מהבית כבר ותטוס לחו"ל!! נו מה כבר בקשתי?! שתלך מהבית שלך ותשאיר אותו לי?!" חח

02/12/2013 13:20

תהיי בהלם העיקר שלי כיף לקרוא את זה ;)
וכמובן כמובן כמובן שתמשיכי ברגע זה !!!!!!!!!

02/12/2013 13:24

יששששש אומייגדדדדד הם התנשקוווו
תמשיכיייייי לפני שאני יבוא אלייך הביתה וידרוש שתמשיכי ואם לא אז אני יחשמל אותך אם גזר מחשמלת!. עזבי , אני מטומטמת ^_^
תמשיכייי

02/12/2013 13:26

חחחחחחחחחחחח יאוווו תעשייי מצווה ותעלי פרק רביעי ביום ושיהיה מושלם כמו השליש שהיו עד עכשיו

02/12/2013 13:29

תעגלי את זה תעשי עוד שבע ככה והנה אני חמודה עוד 17 :) תמשיכייי

02/12/2013 13:40

ואווווווווווו את כותבבת מושלםם תמשיכי כברר

02/12/2013 13:42

OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך בדחוף זה כזה מושלם!!!
לילה טוב!! :)
מאוהבת בסיפור שלך <3 <3 <3

02/12/2013 13:44

תמשיכייי

02/12/2013 13:53

מחר 10 פרקים ואואווא

02/12/2013 14:02

ואוואוווואוואווו מהמם!!! תמשיכי!!

02/12/2013 14:26

מושלםםם תמשיכיי!!:)

02/12/2013 14:34

תגידי מה שי בשבילה כבר שחכתי
תמשיכי

02/12/2013 15:26
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך