Fantasy *-*
תודה רבה ל- #מלאך שלג

Just My Luck – הקדמה

Fantasy *-* 29/06/2015 592 צפיות 6 תגובות
תודה רבה ל- #מלאך שלג

הקהל הריע בקולות שריקות וצרחות, בעיקר צרחות של בנות. הזיקוקים שנועדו לסוף ההופעה התפוצצו להם בשמיים בשלל צבעים של אורות. המתופף עשה את הסולו האחרון שלו לשיר האחרון של ההופעה ואורות הבהיקו וסנוורו את כולם למשמע קול המצלתיים.
כול ארבעת חברי הלהקה עמדו בשורה ישרה ומחאו כפיים בקצב עם כול המעריצות.
"תודה רבה!" רוי קופר קרא בהתרגשות ברמקול. "אנחנו אוהבים אתכן כול-כך!" כול המעריצות פרצו בצרחות בבת-אחת והחרישו את חברי הלהקה לכמה שניות.
"לילה טוב לכולם!" משפטו של ג'יימס סקוט גמר את ההופעה והאורות כבו בבת אחת.

להקת Major Stone סחררה את כול העולם עם שתי האלבומים שהוציאו ונחשבים ללהקת הבנים הכי חמודה ונחשקת על ידי הבנות. הם היו חברים מהילדות ותמיד עסקו במוזיקה וביום אחד הם החליטו להקים להקה שיקראו לה Major Stone. הלהקה מונה ארבע חברים:

רוי קופר, בעל קול מחוספס מושלם שגורם ללבן של כול הבנות ששומעות את קולו להתמוסס. יש לו את רוב הסולואים בלהקה והוא עושה את רוב הקולות השניים וקולות הרקע. רוי נחשב לילד פלרטטן ורודף שמלות. רוב המערכות היחסים שלו לא החזיקו מעמד יותר משבועיים. הוריו התגרשו כשהיה קטן ואמו התחתנה שוב. מהגירושים של הוריו הוא פיתח את האחריות והדאגה שלו ויותר מכול הוא מאוד אמין לכול קרוביו. בעל עיניים ירוקות כהות, שיער חום כהה פרוע מעט מתולתל, עור שזוף וגבוהה. בן תשע-עשרה (כמו כול חברי הלהקה).

לוק מייסון, אין לו את הקול הכי מושלם בלהקה וברוב השירים הוא שר רק בפזמונים, אין לו הרבה סולואים. כמה פעמים הוא שקל לפרוש מן הלהקה מפני שלא פעם אחת היו המון רכילויות על זה שהוא לא יודע לשיר טוב ועל שהוא אידיוט גמור. הוא אידיוט, אבל לא גמור. לוק יודע לנגן בגיטרה ובהופעות הוא גם מנגן וגם שר. הוא רגיש ואכפתי, מתנהג לפעמים מוזר ובחוסר טאקט. בעל עיניים כחולות כהות ושיער בלונדיני שתני שהוא לפעמים צובע בכול מיני צבעים, ועור מעט בהיר.

ג'יימס סקוט, הילד הטוב שבחבורה. אין לו אף קעקוע (בנבדל משאר חברי הלהקה שלהם יש כמה קעקועים), הוא נשאר במערכת יחסים הכי הרבה זמן (שנתיים). הוא נאמן ומאוד חמוד ומצחיק. מתנהג בילדותיות (לא בנבדל משאר חברי הלהקה). ג'יימס הוא המצפון של הלהקה ותמיד מייעץ לחבריו את עצותיו בטובות ומדריך אותם בדרך הישר למורות שהוא יודע שהם סטו ממנו כבר מזמן.
בעל עיניים כחולות נוטות לכחול ושיער חום בהיר. הוא נירא כמו אפריקאי. במערכת יחסים עם אמה ווילסון.

מאט קולינס, הוא השני בחבורה שיש לו הכי הרבה סולואים. הוא גם נחשב לילד טוב, אבל פחות מג'יימס. מאט הוא מאוד אחראי ונקרא ה'אבא' של Major Stone. הוא מאוד רגוע והוא לא בעד מריבות. מאט גם לפעמים יכול להיות שובב ולא אחראי. בעל עיניים חומות ירוקות, שיער שחור מעט ארוך ועור שזוף. הוא במעת יחסים עם היילי גילברט.

"זהו חברים!" רוי קרא ברגע שהם נכנסו אל חדר ההלבשה שלהם. "הופעה אחרונה של התור השני שלנו." הוא מחא כפיים עבור כול חבריו.
"בואו חיבוק קבוצתי," ג'יימס קרא ופרש את ידיו לצדדים. כול הארבע התחבקו והחמיאו אחד לשני על ההופעות.
"עשינו את זה, אלבום שני, תור שני…" ליבו של רוי דהר.
"והשלישי בפתח," לוק ציין בחיוך חושף שיניים לבנות.
"אתה צודק, אנחנו חייבים להתקדם, להתרכז. סוף-סוף אנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים ואנחנו צריכים ליהנות מזה ולתת את כול יכולותינו בזה לא רק בשבילנו, גם בשביל המעריצות." מאט אמר ברצינות וכול חבריו הנהנו להסכמה.
"אז הנה חוזרים הביתה שוב, ולא נסוגים לאחור, תמיד ממשיכים קדימה," רוי קרא.
"ידיים פנימה חבר'ה," לוק אמר וכולם הכניסו את ידיהם למרכז.
"מוכנים…?" רוי חייך אל כולם חיוך טוב בעוד כולם מביטים בו באישור.
"Keep Up," כול הארבע אמרו יחד והרימו את ידיהם באוויר וקראו בצהלה.


תגובות (6)

חחח אין בעד מה ;)
וכן,אהבתי מאוד!!
זה מהמםםם

29/06/2015 21:19

הכתיבה פשוט יפההה
(אההמ אההמ רמז להמשך חחח)

29/06/2015 21:20

    תודה רבה!!!
    אבל אני לא אעלה היום את הפרק הראשון,
    אם במקרה, במשך הלילה תצטרף עוד קוראת אני אעלה.
    ואני מבטיחה שלא תתאכזבו :)

    29/06/2015 21:31

תמשיכי!!(:

29/06/2015 22:28

הקדמה טובה!!! את חייבת להמשיךך עכשיוווו
לבנתיים רוי וג'יימס האהובים עלי!

30/06/2015 00:04

אני מעלה את הפרק הבא ^_^
תודה רבה על כול התגובות!

30/06/2015 17:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך