lost- פרק 21

טולי 05/06/2015 977 צפיות 3 תגובות

יפות שלי אני ממש מקווה שתאהבו את הפרק, הייתי צריכה לכתוב אותו שלוש פעמים בגלל המחשב שלי, כל דקה הוא מחק לי הכל..
בכל מקרה נסיכות, שבת שלום <3 <3

נקודת מבט ריאל:
"נו! צאי כבר מהמקלחת!" צעקתי בייאוש ודפקתי על הדלת בחוזקה, כבר שעה שהיא במקלחת, שעה ארוכה, אני בטוח שכל המים החמים שחיכיתי למענם כל היום נגמרו.
הייל החליטה לגמור לאליה את כל המים החמים ובכך היא לא תתקלח, למרות ששכחה שיש עוד מקלחת אבל הם דאגו להרוס אותה כהוגן.
בנוסף לזה שאחת המקלחות נהרסו, היא ואליה לא מפסיקות לריב, והן פה ביחד במשך יום אחד בלבד. אז עד שאחת מהן תבריא או תלך, אני צריך הרבה כוח סבל.
"הייל, רחמים!" צעקתי, היא הבטיחה שהיום תספר לי למה היא שונאת את אליה עד כדי כך, היא תספר לי ובתמורה אני אעזור לה ולדיאן, הן רוצות לעשות יריד כיף, כדי לגייס כספים לילדי הרחוב, כדי שיוכלו לחיות מעט יותר טוב, כדי לקנות אספקה של אוכל, טיטולים לקטנים ובגדים ושמיכות למבוגרים.
אני אודיע על זה לכתבים ולטלוויזיה, הם יעשו את שאר העבודה בכך שיפיצו את זה לתקשורת והתקשורת תביא אנשים.
בפעם הראשונה אני מרגיש תועלת ושימושי בהיותי מפורסם.

"את יודעת איך זה מרגיש? את באמת רוצה לשמוע איך זה מרגיש?
תחשבי שאת נכנסת הבייתה, אחרי זמן רב בשטחים.
את רואה את אמא שלך מחובקת בין זרועותיו של אבא, את אחותך הקטנה יושבת על הספה בצד, מחבקת את רגליה וקוראת ספר תהילים, מתפללת עלייך, אח של הקטן, שתמיד אבל תמיד היה חזק וגיבור, מעולם לא בכה, יושב ובוכה בכי חרישי, שקט וללא קול.
את לא יודעת עד כמה זה כואב, לדעת שאתה בבית והם לא שמים לב, הם עסוקים בך, בחדשות, בקריינית. אמא שלי לא מפסיקה לקלל אותה, היא צועקת עליה שהיא תהרוג אותה, שהיא תקלל אותה עד יומה האחרון, שהיא מקווה לטובתה שלא תעז לומר את שמי, שלא תקרא אותו מהמסך או מהדף שלה.
אבא, שתמיד היה הכי חזק, מחבק אותה, כל כך חזק וצועק בכל פעם שיוצאים להפסקה כדי לעדכן שמות. את יודעת מה המילה שהכי מתארת את זה? גהינום.
זה מה שהם עוברים בכל פעם. אבל את יודעת מה עוד קשה? זה שנערים, בגיל שלך, כל אחד, בלילה.
בוכה אל תוך השק שינה המסריח שלו.
בוכה ורוצה הבייתה, הוא שם כדי להגן על מישהו או על משהו. לכל אחד יש מישהו שמחכה בבית, אם או אב, אח או אחות, אהוב או אהובה. לכל אחד יש את הנקודת שבירה שלו.
ואם תהיי בשקט בלילה, ותישארי ערה, תוכלי לשמוע, אותם. כן, הם בוכים. הם רוצים הבייתה.
אבל את בטח שואלת, איך נער בגיל שלי, שאני בגיל שלהם גם, בן תשע עשרה, עוד מעט עשרים.
מדבר כאילו אני בן חמישים לפחות? אני אגיד לך.בכל פעם שאני יוצא לשטח, אני מרגיש שגדלתי בעשר שנים לפחות, לא מבחינה פיזית אלא מבחינה נפשית." אמר אחד החיילים וניגב את הדמעות מעיניו, גם הייל עשתה כך וניגבה את שובל הדמעות, היא חזקה אבל רגשנית להפליא. היא כמו מטבע, יש לה שני צדדים, החוזק שלה לעומת הרגישות שלה.

"היי," אמרתי והתיישבתי מול הייל, היא הביטה בי והרימה את השלט, היא עצרה את התוכנית שראתה והביטה בי.
"הבטחת שתספרי לי, למה את שונאת אותה כל כך," אמרתי וחיכיתי שתרגיש בנוח, היא הביטה בעיניי והנהנה, היא נשמה עמוק וחייכה חיוך קטן.
"אני לא שונאת אותה, אני כועסת עליה.
בגללה כולם חושבים שהיא גנבה את ברק, ועוד בטח גם בטח תספר שאותך, רק חסר שתבקש לרצוח את דיאן בגלל שבה מתאהבים ובכלבה המופקרת שהיא לא.
בפעם הבאה אם היא לא רוצה שהגבר יברח לה שתשמור על הרגליים שלה משולבות ולא תפתח אותן כזה מהר.
אבל בלי קשר לזה שהיא לא באה לי בעין בכלל, אפילו לא טיפה,
היא מעצבנת אותי, היא חושבת שכל גבר שייך לה.
אבל למען האמת, מהשניה הראשונה שראיתי אותה ליד הגיא, המקום של אייס, היא לא באה לי טוב בעין, עוד מלפני שידעתי שהיא חתולה, היא תמיד ידעה שאנחנו חלק מה'זאבים'.
אולי המטרה שלה הייתה לאסוף עלינו מידע, בגלל זה היא מחפשת סיבה לפגוע באייס, ועכשיו אתה הדרך שלה." הייל אמרה והניחה אצבע על סנטרה, היא עשתה זאת רבות כאשר משהו העסיק אותה.
"היא לא, כי היא לא יודעת עליי ועל דיאן, אייס, איך שאת רוצה לקרוא לה." אמרתי בגיחוך והייל הביטה בי בפליאה.
"היא לא יודעת? זה נהדר!" היא אמרה בחיוך, חיוך שמביא הרבה צרות לפי השמחה שלה, היא קמה מהספה, נעלה את נעלי הפו הדב הפרוותיות שלה, עקפה את השולחן והתקדמה במסדרון עד לחדר האורחים בו ישנה אליה.
למשך מספר שניות שרר שקט,
שקט שהדאיג אותי, יותר מידי שקט.

"חתיכת כלבה!" אליה צעקה, נגמר השקט, שלום מלחמת עולם.
"היא כלבה? את לא סגרת רגליים חמודה," קולה של הייל נשמע.
דין נכנס מהחצר, שמע את הצעקות, הרים את ידו ויצא מהבית.
"נוטש," סיננתי בין שיניי והתקדמתי אל עבר המכשפות.
"ברוך הבא לגהינום." מלמלתי ופתחתי את דלת חדר האורחים.


תגובות (3)

מדהימההההההה

06/06/2015 00:54

מדהיםםםם!!
אין לתאר את האהבה שלי לריאל, לא יודעת איך זה קורא אני תמיד מתאהבת בדמויות מסיפורים, אותי זה כבר מייאש!!
תמשיכי, את מוכשרת ברמות ואני ממש אוהבת לקרוא את הסיפורים שלך
שבת שלום❤️

06/06/2015 11:04

תמשיכיייי

06/06/2015 17:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך