Lost- פרק 22

טולי 17/07/2015 967 צפיות 2 תגובות

תודה ענקית למוש, שבגללה כתבתי את הפרק. סליחה על הזמן שלא כתבתיכתבתי, לא הייתי בטוחה בכתיבה שלי, עכשיו אני מקוה להשתפר במיוחד עם המצב רוח המוזר שלי, אני מרגישה במצב של דיאן, חצויה לשני עולמות. העולם הטוב, השקט והפשוט, שזה ריאל לבין הסכנות וההרפתקאות שברק מעמיד אותה בהן לפעמים. האדרנלין שמשתוקק לזה.
אז, מקוה שתאהבו ותהנו מזה כי עכשיו הבנתי למה אני כותבת, לא כדי לספר סיפור של הרצון שלי, אלא לספר את הסיפור שאני מקווה לזכות בו ובאהבה כזאת.
אוהבת♥♥

•נקודת מבט דיאן•
"ברק," דפקתי על הדלת של המטבח, מעולם לא דפקתי עליה, תמיד הייתי נכנסת 'בגסות רוח,' כמו שברק אומר.
"ואוו, אני נותן לך צלח, דפקת בדלת לפניי." אמר בחיוך ופרס את ידיו לחיבוק גדול ורחב.
"צלש, מפגר," אמרתי וחיבקתי אותו, הרגשתי מוגנת מזה זמן רב, הרגשתי בבית.

"הייל!" קראתי באושר ורצתי לעברה, ידה הייתה מונחת על בטנה ופניה מעוותות בכאב, ידעתי על כאבי הבטן המוזרים שלה, זה בוודאי לא בא מהריון- היא שמרה על עצמה יותר מכל, זה בא מחוסר מזון, שבוע אחרי שהיא התנחלה אצל ריאל היא חזרה אלינו לרחוב, למרות שהמצב שלה לא היה בשחקים, להפך היה מתחת לבטון שנשאר במקום הזה, מקולל כמו תמיד. היא סיפרה לי שריאל לקח אותה למספר אימונים שלו, קנה לה בגדים שיהיה לה מה ללבוש כאן ואצלו בשבוע הזה, הוא דאג לה לאכול.
אני מכירה את המעברים האלה.
רגע אחד,יש לך הכל, בעיה אחת נותרה שם, לבחור מה לאכול בארוחת הבוקר, או מה לאכול קודם. לעומת זאת, פה ברחוב, יש לך בעיה אחת- אתה לא יודע מתי אתה אוכל, מה אתה אוכל ואיך זה הגיע אליך. אתה אוכל, בלי שאלות מיותרות, מה שגרם להרבה כאבי בטן של ילדים, מבוגרים וזקנים פה. הזקנים תמיד קיבלו עדיפות לאכול שנראה הכי טוב, אחרי זה המבוגרים בעיקר הנשים המניקות, הנשים בהריון שאוכלות לשניים, לאחר מכן הילדים הקטנים, ולבסוף אנחנו, הנערים.
אני זוכרת את חן, הוא היה מתגנב בשקט למומו, אדם מבוגר ולא כל כך נחמד שהיה מוכר לפרנסתו מזון כמו: נקנקיות, צ'יפס, פלאפל ואפילו ירקות ופירות.
חן היה מתגנב למכולת בזמן שאני הייתי מציקה חו ומשגעת אותו.
חן ניסה לפלח כמה שיותר מזון לנו: לי, לו ולזקן.
עד שיום אחד מומו תפס אותנו ואת המחבוא שלנו, מאותו היום- מומו לא חזר לשכונה, וכך נגמרו ימי התיירים ליד השכונה שלנו, ואם אין תיירים אין נדבות. רוב הילדים חזרו אל הכבישים, לקבץ נדבות. ככל שהיית מלוכלך יותר כך יש סיכוי שתקבל כסף. או צעקה מזקנה עשירה וממורמרת שרוצה שתתרחק מהאוטו היוקרתי והפלצני שלה.

•נקודת מבט ריאל•
"מה, אתה כולך מעופף בזמן האחרון," דור אמר והניח את ידו על ידי, עוד חלוץ שמנסה לשחק אותה חבר שלי. הם באמת לא מבינים שככה לא מתקדמים בחיים?
"אני בסדר. אתה יודע חיים," אמרתי בחוסר עניין שעצבן אותו לגמרי.
"שמעתי שכל אחת שמתקרבתי אלייך בורחת מהר." אמר וגיחוך נפלט בין שיניו. התמונה הראשונה שעלתה לי בראש זו דיאן.
שיערה הג'ינג'י אדמוני, שנופל על כתפייה ומתגלגל מעט לאורך כל גבה.
בלי לחשוב פעמיים, הרמתי את ידי והטחתי אגרוף בפניו.
"לעולם, אבל לעולם. אל תגיד את השם שלה לידי שוב, בצורה כל כך מזלזלת."

נכנסתי למועדון, החם, היקר והמשכיח את הצרות. הוא לא היה כמו מועדונים שפעם יצאתי אליהם. להפך, זה מועדון על סטייל וקלאסה.
אתה צריך שם כדי להיכנס לפה ומשכנתא כדי לשתות אפילו מים.
זה מועדון לעשירים, טחונים, פלצנים, תלוי מה הכינוי הכי מתאים להם.
שנאתי את המקום בגלל היוקרה שלו, השיטחיות שלו ומצד שני אהבתי אותו עד כאב בגלל הפרטיות שזכיתי לקבל פה.
"את השתייה הרגילה ריאל?" הברמן החדש בבר שאל והנהנתי. הוא עובד מאתמול ובכל זאת הוא זכר את ההזמנה שלי, הוא אמר שהוא מעריץ את העולם הזה, כדורגל ולכן הוא יודע עלי דברים. דברים שלא חשבתי שמעריץ יכול לדעת. הופתעתי לגלות שבן, גבר, מאורס, מעריץ אותי. הוא סיפר שאני דומה לדמות אהובה שאביו העריץ, שאני דומה לו ביופי ובאופי ולכן אני המועמד המושלם להמשך הזה.

"אתה צריך עזרה? להגיע הבייתה?" שאל הברמן, שאת שמו לא ידעתי. ניסיתי לקרוא את שמו אבל האותיות לא היו ברורות לי והבנתי שהאלכוהול משפיע. הנהנתי בראשי ומלמלתי את הכתובת שלי.
למרות ששמחתי על שהציע את עזרתו, פחדתי שיגלה לאנשים את מקום מגוריי. אני קנאי לפרטיות שלי, במיוחד לאחר שקראתי וראיתי את השקרים של הכתבים עליי ועל חבריי לקבוצה ולכל מקום אפשרי. הבנתי עד כמה מכאיבים השקרים האלה, הבנתי ביום שדיאן עזבה.
החיים שלי הפכו לשם שלה, אייס. קפואים, כאילו חיכו שרק תחזור ותהיה לידי, תחזיק בידי ותלחש שהכל יהיה בסדר. למרות שאני יודע שלפחות כרגע, זה לא נכון.


תגובות (2)

מושלם❤️
באמת חשבתי לעצמי מה עם הסיפור הזה, אני מאוד התגעגתי.
אני אוהבת את ריאל, הוא מושלם.
אני מחכה להמשך
בהצלחה ושתדעי שכל דבר שתצתרכי אני כאן בשבילך:)
אוהבת❤️

17/07/2015 12:41

לא הבנתי את הקטע שהוא נתן לדור הזה אגרוף, הוא אמר משהו על השם של דיאן, והוא בכלל לא אמר אותו…
תמשיכיייי

17/07/2015 13:25
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך