מספרת333
פרקים לא יפורסמו ביום חמישי, שישי ושבת (כמו גאליס). בשבת יפורסמו שני הפרקים האחרונים ביחד... תגובות או לא, פרק חדש מחר!

love all over againe – פרק 1

מספרת333 04/05/2014 653 צפיות תגובה אחת
פרקים לא יפורסמו ביום חמישי, שישי ושבת (כמו גאליס). בשבת יפורסמו שני הפרקים האחרונים ביחד... תגובות או לא, פרק חדש מחר!

בפרקים הקודמים:
מיה נכנסה לאוטובוס כמשתגעת.
מרחוק נראתה כנערה ההולכת למסיבה של חברה ממש טובה. היא לבשה שמלה לבנה עם כיווץ במותן, ולרגליה היו נעלי בובה לבנות מקדימה וכחולות מאחורה. היא הייתה מאופרת בצללית בגוון תכלת בהיר שהדגיש את עיניה החומות-ירוקות-אפורות, ושפתון באדום-ורוד.
כאשר הגיעו לראסל ירדה, והחלה לרוץ, כמעט מועדת. היא הגיעה מתנשפת לחדר, ושמחה לראות שעדיין לא עלו לבלאנס*, אלא היו באמצע חימום.
"אי,אי,אי,אי,אי,אי,אי,אי" הצטרפה, מתנפשת מעטע מהריצה.
היא המשיכה משם לחדר, ואז הבחינה בפנים מוכרות.

הפרק של היום:
"דה פאק?!" מלמלה, מופתעת לראות דווקא אותו. הוא אחז במשהו שהיה נראה לה כמו חצוצרה.
היא יצאה החוצה וביררה עם בר, חברה שלה שהוא בכיתה המקבילה שלה (הוא לא בבית הספר שלה), "גבוה עם פוני?" שאלה בר, "אז כן, זה דני".
היא נכנסה, ודיברה עם ידידה שלה מהמקהלה, שלומדת באותו בית הספר של דני, והן דיברו על כמה דברים, ואז מיה שאלה אותה, "אם יש מישהו שהיה בבת מצווה של חברה שלך היית אומרת לו שלום?", "אם הוא חתיך, הייתי אומרת לו 'היי'. את מתכוונת לדני?" אמרה רוני, הידידה של מיה, שנזכרה במה שמיה אמרה לגבי דני ("זה דני… אני מכירה אותו מבת מצווה של חברה…"). "כן" הנהנה מיה, ורוני והיא המשיכו לדבר בהליכה. "דני חתיך אש, חתיך אש, והוא חמוד וזה… וכל זה והוא שכבה מתחתיי!" בזמן שרוני אמרה את המשפט הזה, דני עבר לידה.
מיה הסתובבה ופנתה לדני, "תגיד, יש מצב אולי שאתה מכיר בר, בר לוי?".
"כן, היא בכיתה המקבילה שלי" הוא ענה.
"כן… חשבתי שראיתי אותך כבר. אני חברה טובה שלה והייתי בבת מצווה שלה" אמרה מיה, שוכחת שהייתה מאוהבת בו, כלומר זוכרת אבל משמיטה את הפרט.
"כן, שאת אומרת את זה את באמת מוכרת לי… ליה, מיה… משהו כזה, לא?" אמר,"שמעתי חברה שלך, ההיא שאיתי בקבוצת טיולים, אופיר, קוראת לך ככה".
"כן, מיה, ואתה רני, דני… לא? אותה סיבה" אמרה, מסווה שזכרה את שמו במדויק, ואף ידעה את שם משפחתו כי בדקה בפייסבוק. גם הוא זכר את שמה במדויק, אך עשה את עצמו כי פחד להיות מובך. הוא היה ילד ביישן.
"אה-הא" אמר בעודו מהנהן,סובב גבו והסתלק.
מיה ורוני צחקקו מהעובדה ששמע את רוני מחמיאה לו, "יואו, איזה פאדיחה" אמרה רוני.
אני לא מתאהבת בו שוב, החליטה מיה, וזה סופי.
~פלאשבק (חלק מסיפור שלי שהחלטתי לשנות)~
ואז, כשהתנגן "let her go"' של פאסנג'ר, הבחנתי בשער שחור בפוני-צד, עיניים חומות ושפתיים דקות. הרגשתי שאני עומדת להתאהב, אך התעלמתי. "only know you love her when you let her go" שרתי, מלמדת את ליה ודנה את המילים. המשכתי להתעלם מהלב הפועם שלי, אך הבנתי שזה חסר תקווה. במשך כל הערב בהיתי בו, מנסה לקלוט את פניו ולחרוט אותן בזכרוני. היו פעמים מעטות שמבטינו נפגשו, ומייד הסתטי את מבטי.


תגובות (1)

תמשיכי את כותבת יפה

04/05/2014 14:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך