אוקייי תנו לי להסביר לכם איך מבטאים את השמות חיבה שלהם.
נגיד 'וויני' אז זה כמו בהתחלה WE ואחר כך מוסיפים 'ני'
ואצל סוונה
זה לא נשאר וונה כאילו באנגלית הפירוש זה וריד
זה W ואז נה בלי E
ומי שרוצה לדעת וונה זררה זה במרוקאית ילדה יפה כל המשפחה שלי קוראת לי ככה אז לקחתי את השם חיבה הזה ורק הורדתי את הזררה :)
מי שעדיין לא הבינה שתגיד לי :)

Love does that, it changes us

03/05/2013 939 צפיות 5 תגובות
אוקייי תנו לי להסביר לכם איך מבטאים את השמות חיבה שלהם.
נגיד 'וויני' אז זה כמו בהתחלה WE ואחר כך מוסיפים 'ני'
ואצל סוונה
זה לא נשאר וונה כאילו באנגלית הפירוש זה וריד
זה W ואז נה בלי E
ומי שרוצה לדעת וונה זררה זה במרוקאית ילדה יפה כל המשפחה שלי קוראת לי ככה אז לקחתי את השם חיבה הזה ורק הורדתי את הזררה :)
מי שעדיין לא הבינה שתגיד לי :)

אוקי
היי בנות קוראים לי סוונה ואני כותבת סיפור בפייסבוק :)
זה קישור לקבוצה מי שרוצה :)
http://www.facebook.com/groups/563114183723501/
הסיפור הוא על ג'סטין ביבר אבל הוא לא מפורסם :)
***
"הא כן ג'סטין אז תגדיר לי את המושג אהבה" אמרתי והסתכלתי אליו.
עבר שתי דקות והוא עדיין לא ענה.
"רואה? היום כבר אנשים לא חושבים על זה, ואתה יודע מה ג'סטין? כשאתה תדע אני רוצה שתבוא ותגדיר לי אותה"
ג'סטין הוא נער רגיל כמו החברים שלו, עד שהוא פוגש אותה.
היא אוהבת אותו, אבל לאחר שבגד באמונתה היא לא רוצה קשר אליו..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני יפרסם פה פרק אחד מאמצע הסיפור ועם תחליטו שאתן רוצות לדעת את המשך הסיפור תצטרפו :)
אבל התנאי הוא אם אתן מצטרפות לקבוצה בפייסבוק הוא שאתן צריכות לעשות לייק על הפרק שאני מעלה (בפייסבוק כמובן )
:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"היי מתוק היום כל הדודים וסבא וסבתא באים"
אמא אמרה לי כשהתיישבתי לידה בספה והיילי ישבה עלי,
"איה כיף, כמה זמן לא ראיתי אותם מאוד התגעגעתי " אמרתי בחיוך גדול ומתרגש.
"רוצה להזמין את סוונה? כדי שהם יכירו אותה?" ומיד נתקפתי בפחד.
"אמא, אף פעם לא הבאתי מישהי למשפחה, גם הם יודעים שאני משחק בבנות, אני לא רוצה שהם יחשבו שהיא כזאת" אמרתי בדיכאון.
"ג'סטין הם המשפחה שלנו, הם לא שופטים וחוץ מי זה חצי שעה עם סוונה והם יראו איזה מתוקה היא" אמא אמרה בחיוך.
"טוב אז אני עולה להגיד לה" אמרתי ונתתי ולאמא ולזואי נשיקה בלחי.
אווקי אז ככה, עבר כבר שלושה חודשים מאז שאני וסוונה ביחד, מיום ליום ומדקה לדקה אני יותר מאוהב בה, אבל אני אף פעם לא אמרתי לה שאני מאוהב בה אני תמיד אומר לה שאני אוהב אותה בגלל, שבחיים לא אמרתי את זה למישהי..
המערכת יחסים שלנו הולכת נהדר, בזכות קיטלין אנחנו נקראים הזוג של טמבלר, כל דברים שאנחנו עושים היא מצלמת ומעלה לאתר, ולפעמים סרטונים חמודים, חחחחח וכולם ברשת קוראים לנו "ג'סוונה", אני קורא לסוונה וונה והיא קוראה לי וויני זה שמות חיבה שנתנו אחד לשני, מאז אותה שיחה שעשיתי איתה על זה שהיא צריכה להרגיש בנוח איתי, היא הרבה יותר נפתחה, היא כבר לא ביישנית איתי, וכל זה ואפשר להגיד שאנחנו זוג מושלם.
בחיים לא חשבתי שאני באמת יהיה אחד של מערכת יחסים ארוכה בגיל כזה,
אני לא חושב הרבה על סקס וכל זה, מדי פעם אני נתקף בחרמנות אבל אני חייב לרסן את זה, סוונה עוד צעירה והיא אף פעם לא עשתה את זה , ואני רוצה שזה יהיה מושלם.
"שלום לסיבה של חיי" שמעתי את סוונה אומרת בגעגוע אחרי שהתקשרתי אליה,
"שלום לחמצן שלי" אמרתי וחייכתי לעצמי.
"התגעגעתי אליך, אולי תבוא?" שמעתי אותה אומרת בסוג של התחננות.
"חחח גם אני מאוד בייבי, בכול זאת 4 שעות לא לראות אותך זה מטריף אותי" אמרתי והתחלנו לצחוק ביחד.
"שומעת וונה? היום המשפחה שלי מגיעה מקנדה, ואנחנו עושים ארוחה בבית, רוצה לבוא?" שאלתי אותה תוך כדי שאני מגרד בעורפי.
"מה עם סבא וסבתא שלך וכל הדודים?" היא שאלה לחוצה
"אממ כן משהו כזה" אמרתי בגמגום.
"ואם הם לא יאהבו אותי?" היא שאלה בפאניקה.
"בייב את מושלמת הם בטוח יאהבו אותך" אמרתי בחיוך וליקקתי את שפתיי.
"טוב אז, מתי להיות מוכנה?" היא אמרה ושמעתי חיוך בקולה.
"בשמונה אני יהיה מחוץ לבית שלך" אמרתי בחיוך ענק.
"טוב, אוהבת אותך וויני." שמעתי אותה אומרת את זה ושכבתי על המיטה בחיוך גדול.
"אוהב אותך וונה" אמרתי בקול מאוהב.
"פור אבר" היא אמרה ומיד השלמתי אותה "אנד אבר". היא נתקה את הטלפון,
החזקתי את הכרית והנחתי אותה על הפנים שלי, אני מאוהב בה.
חח אני זוכר שהמעריצים בטמבלר תמיד אמרו שאנחנו לתמיד ואז התחלנו להשלים את אחד והשני עם המשפט פור אבר אנד אבר.
הלוואי והמשפט הזה יתגשם.

"את יפיפה וונה שלי" אמרתי לסוונה כשהיא נכנסה למכונית תוך כדי שהיא חוגרת את עצמה.
"תודה, בייב זה באמת יפה?" היא אמרה והסתכלה על הבגדים שלה.
"כן, כמו תמיד. את מושלמת" אמרתי ונישקתי אותה ברכות על השפתיים.
אני מקפיד תמיד להזכיר לה כמה שהיא יפה ומושלמת, כדי לעלות לה את הביטחון, אני תמיד אומר לה שהיא תמיד יפה ואני שם לב שמפעם לפעם זה כן מעלה לה את ביטחון, זה טוב.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ג'סטין" אמרתי רגע לפני שהוא פתח את הדלת והחזקתי בידו,
"הם כבר שם?" שאלתי בחשש.
"כן, אהובה שלי למה את דואגת, את תכבשי אותם" הוא אמר ונתן לי נשיקה במצח.
"אתה תהיה שם איתי?" שאלתי מהפחד שפתאום הוא יעזוב ואני יישאר איתם לבד.
"פור אבר" הוא אמר וחיכה שאני ישלים אותו "אנד אבר" אמרתי.
הוא חייך ונתן לי נשיקה על הלחי, ושילב את האצבעות שלנו ביחד.
נכנסנו וראיתי יותר מ- 20 אנשים יושבים סביב השולחן, כולם הפנו את מבטים לעברנו וחייכו חיוך ענק, הייתי עם עקבים גבוהים יחסית אבל עדיין הייתי נמוכה מג'סטין, סבא וסבתא שלו כמו וחיבקו אותי ואמרו לי כמה הם שמחים להכיר אותי,
ישבנו ליד השולחן ג'סטין ישב מימני וזואי משמאלי, ומולי ישבה ילדה בגילנו עם שיער חום כזה.
"סוונה, תכירי אלה הם סבא וסבתא שלי פטי ורני, דודים שלי מקנדה והילדים שלהם, ואלה הם חברים קרובים שלנו מהילדות כמו משפחה", הוא הצביע על הילדה שישבה מולי ועל ההורים שלה, כולם חייכו אלי, חוץ מהילדה, הרגשתי לא נעים מימנה כל כך. לפתע שמעתי צעקה מהמדרגות וראיתי את היילי יותר בריצה עם עוד איזה ילד.
היא רצה במהירות כשהיא קוראת את שמי כל פעם. חייכתי ואז מהר היא רצה אלי וישבה עלי היא נתנה לי חיבוק גדול ונשיקה.
"התגעגעתי אליך! למה אתמול לא באת אלינו, רציתי להראות לך אתה בובה החדשה" היא אמרה בקול עצוב.
"חח כי אתמול הייתי צריכה להתכונן למבחן, אבל עכשיו אני פה, בואי נעשה עסק את תשבי ותאכלי ולאחר שתסיימי אני יעלה לשחק איתך ועם הבובה החדשה, רוצה?" אמרתי בחיוך
"כן, אוהבת אותך" היא אמרה בשמחה ורצה לכיסא שלה.
הארוחה הייתה בסדר, מדי פעם ראיתי את הפרצופים הגאים של סבא וסבתא של ג'סטין כשהם אומרים לו שאני חמודה, זה העלה לי את הביטחון.
היילי סיימה לאכול לפני כולם ומהר אמרה לי עם אני יכולה לשחק איתה, כולם אמרו לה לעזוב אותי במנוחה אבל אמרתי שזה בסדר ושיחקתי איתה, אחר חצי שעה סיימנו לשחק, וירדנו למטה, ראינו שכולם יושבים בסלון ורואים איזה קומדיה וצוחקים, ג'סטין ישב ליד הילדה הזאת שישבה מולי והם צחקו, חייכתי והתקדמתי לסלון, הילדה ראתה אותי והחיוך שלה ירד, וכך גם החיוך שלי..
זה הוריד לי את הביטחון כאילו היא שונאת אותי, מה כבר עשיתי לה?!
נשאר שם ספה זוגית שאף אחד לא ישב בא, אז התיישבתי כשראיתי שאין לי מקום, הסתכלתי לטלוויזיה, אחרי כמה שניות ג'סטין עבר וישב לידי תוך כדי שהוא כורך את ידו סביבי.
אחרי דקה הילדה הזאת קמה מהספה ויצא מהסלון בעצבים.
יישאר התיישבתי זקוף "עשיתי משהו?" שאלתי בחשש ובבושה,
"או לא מתוקה, זה בסדר היא רק רעה כזאת כלפי אנשים חדשים" זואי אמרה כשהיא מתיישבת על המכה של הספא ומלטפת את ראשי .חזרנו לצפות בטלוויזיה, ואחרי כמה דקות הילדה חזרה עם אמא שלה וישבה בעצבנות על הספא, עבר זמן מה ואמרתי לג'סטין בלחישה. "ג'סטין, אני חושבת שאני ילך עכשיו", וישר הוא הביט בי,
"מה?, בייבי למה? בגלל רונה? אל תתייחסי" הוא אמר כשהוא מלטף את ידי,
"זה בסדר, זה לא בגללה נהיה מאוחר פשוט ואני צריכה גם לדבר עם קיטלין זה בסדר עם אני ילך עכשיו? " שאלתי והסמקתי,
"טוב בייב, רק חכי שנייה אני יביא את המפתחות" הוא אמר, אבל מיד אמרתי "או לא זה בסדר על תטרח אבא שלי יבוא לקחת אותי, המשפחה שלך פה זה לא יפה שתלך באמצע בגללי."
"סוונה" הוא אמר נאנח "ג'סטין זה בסדר" אמרתי בחיוך מזיוף לגמרי וקמתי אל רגלי,
נפרדתי מכולם, והם אמרו שהם מאוד שמחו להכיר אותי.
הושטתי יד לג'סטין,
"אתה בא ללוות אותי לדלת?" שאלתי אותו.
הוא החזיק את ידיי וקם מהספא.
התקדמנו לכיוון הדלת לאחר שחיבקתי את היילי, פתי ורני.
ג'סטין יצא איתי לבחוץ וסגר טיפה את הדלת כדי שהם לא יוכלו לראות אותנו, הוא החזיק לי את הפנים ונישק אותי נשיקה ארוכה, הרגשתי את הלשון שלו ואז שמענו צפריה ראינו את האוטו של אבא, "יוו ביבר, תוצאי את הלשון שלך מהפה של הבת שלי" שמענו אותו צועק.
שתינו צחקנו ואז ג'סטין הצמיד את השפתיים שלו שוב לשלי, ואבא התחיל לצפור כמו משוגע, אחרי כמה דקות התנתקנו ונכנסתי לאוטו של אבא, ג'סטין עמד ונופף לי לשלום..
סגרתי את דלת הבית באיטיות ונאנחתי, כולם היו בשקט,
הם הסתכלו עלי.. אני ממש לא הולך לשתוק על מה שהיה פה עכשיו.
עד שאני מביא מישהי שאני אוהב הביתה הם מבריחים אותה.
התקדמתי באיטיות לסלון וכיביתי את הטלוויזיה.
הם היו בשקט, ניראה לי הם אפילו לא נשמו.
"תגידו לי, סתם שאלה מסקרנת אתם יודעים, כואב לכם לראות אותי מאושר?" שאלתי ובעיניי עמדו דמעות.
"ג'סטין…" אמא אמרה בניסיון להרגיע אותי אבל קטעתי אותה.
"רונה, לא נשבר לך לאכזב אותי?" אמרתי ודמעה זלגה לי מהלחיי.
"את יודעת מה עשית? הורדת לדבר שאני הכי אוהב בחיים שלי את הביטחון, עד שסוף סוף העליתי לה אותו, את באת בדקה והורדת אותו למטה" אמרתי ופה התחלתי להזיז דמעות.
"חחח מה העבודה שלך היא שיהיה לה ביטחון עצמי?, אתה מדריך למוטיבציה שלה או משהו?" היא שאלה והתחלתי להתעצבן, לא עניין אותי שההורים שלה יושבים ומסתכלים.
"היא החברה שלי! ברור שאני יעודד אותה, כשפגשתי אותה הביטחון היה לה ברצפה, ואני עזרתי לה לעלות אותו, ואני יודע כמה זה קשה לה, אני אוהב אותה! ותתחילי להבין, סליחה שכולם יתחילו להבין שכשפוגעים בה, אז אני מרגיש פי 3 יותר פגוע".
אמרתי והתחלתי טיפה להירגע.
כולם היו בשוק.
"תודה רבה שגרמת עצב לסיבה שאני קם בבוקר, כי הצלחת ועכשיו גם אני עצוב" אמרתי בלחישה והתחלתי לעלות במהירות במדרגות רץ לחדרי ומתחיל לבכות עוד יותר,
אני ראיתי את הפרצוף של סוונה כשהיא חייכה לרונה ורונה לא חייכה,
החיוך שהיה לסוונה בפנים נפל בשנייה, הפרצוף שהיה לה כשרונה עזבה בעצבים גרם לי לשריטה בלב.
רונה צריכה לדעת לקחת את הדברים האלה אז פאקינג באיזה חופשת קיץ מזיונית הזדיינו כל יום קבוע.
תמשיכי האלה, מה את לא קולטת,
שאני את אשת חיי כבר מצאתי..


תגובות (5)

יאיי בליברית חחחחח מה נישמה?
איזה כיף שיצרת פה לאתר עוד בליברית
והסיפור שלך מהמהם תמשיכייייי וגם אני כתבתי סיפור על גסטין
אבל אני לא יודעת עם להמשיך השמח לתגובה שלך
ובהצלחה באתר
אוהבת שרית

03/05/2013 06:57

היי שרית :)
אני ישמח לקרוא את הסיפור שלך
ממליצה לך להמשיך אותו ומבטיחה אני יהיה קוראת קבועה :)
תודה רבה , שלחי לי הצעת חברות לקבוצה בפייסבוק ותוכלי לקרוא את הסיפור המלא :)
http://www.facebook.com/groups/563114183723501/575210929180493/?notif_t=like

03/05/2013 07:07

היי אבל אין לי פייס מצטערת

03/05/2013 07:08

זה בסדר נסיכה יכול להיות שאני יעלה את הסיפור גם לפה :) <3

03/05/2013 07:18

ישיששששש חחחחח אוהבת אותך שבת שלום חמודית

03/05/2013 07:20
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך