shaked_211
אור לעולם לא תפסיק להסתבך הא? ובגלל דברים כאלה אסור לנערים בגילנו לשתות וכל זה. זה מסוכן ויכול לגרום להרבה דברים שנתחרט עליהם אחר כך. טוב הפסקתי להטיף מוסר חחח... מקווה שאהבתן♥ לעדן, כל דבר שאני כותבת בדרך כלל תורם להתפתחות מסויימת של העלילה... בסך הכל זה לא קרה כל כך הרבה פעמים אבל אני אשתדל טיפה לשנות אם הרגשת שזה ממש נמאס. תודה על הביקורת:)

love in the city עונה שנייה-פרק 52 ♥

shaked_211 22/08/2015 1062 צפיות 3 תגובות
אור לעולם לא תפסיק להסתבך הא? ובגלל דברים כאלה אסור לנערים בגילנו לשתות וכל זה. זה מסוכן ויכול לגרום להרבה דברים שנתחרט עליהם אחר כך. טוב הפסקתי להטיף מוסר חחח... מקווה שאהבתן♥ לעדן, כל דבר שאני כותבת בדרך כלל תורם להתפתחות מסויימת של העלילה... בסך הכל זה לא קרה כל כך הרבה פעמים אבל אני אשתדל טיפה לשנות אם הרגשת שזה ממש נמאס. תודה על הביקורת:)

"אתם מכירים?" ניב שאל.
"לא" אמרנו שלושתנו מהר. "אוקיי.." הוא אמר אבל נשמע קצת חושד.
עבר לו הזמן ודווקא נהניתי איתם בבריכה אבל שני המטומטמים האלה לא הפסיקו לבהות בי בעצבים כל הזמן.
"אתם בטוחים שאתם לא מכירים?" ניב שאל שוב.
"לא, פעם ראשונה שאני רואה אותם" אמרתי ואני וניב הלכנו לשבת בחוץ לבד ודיברנו. האמת שהוא ממש חמוד.
"אז רוצה לעלות אליי לחדר?" הוא שאל.
"אתה יודע שאני רק בת 17 ואני ממש לא טיפוס של סטוצים" אמרתי לו את זה עכשיו כדי שלא יפתח סתם ציפיות למשהו שלא יקרה.
"חחח אל תיסחפי מותק רק רציתי לעלות לג'קוזי" הוא אמר. אוי איזה מפגרת יצאתי.
"אוי סליחה אל תשים לב לזה… פשוט יש מלא בנים שרוצים רק את זה"
"תרגעי… אני לא מאלה" הוא אמר והמשיך:"אז את רוצה לעלות?"
"כן למה לא" אמרתי ועלינו לקומה הגבוהה ביותר ונכנסנו לאחת הסוויטות שם. פשש… הילד טחון.
נכנסנו לג'קוזי שבתוך החדר שלו והמשכנו לדבר.
"אז אתה גם ילד טחון?" שאלתי אותו והוא גיחך. "אבא שלי הוא הבעלים של המלון הזה ושל כל הרשת מלונות"
"באמת?! כשאמרת המלון שלי לא חשבתי שהתכוונת לזה ככה!" אמרתי וצחקנו קצת.
"ומה ההורים שלך עושים?"
"סתם.. הרבה בתחום הנדל"ן" אמרתי. הייתי אצלו בחדר עד שהגיעה השעה חמש וחצי.
"טוב אני חייבת לחזור לחברים שלי, ניפגש מתישהו" אמרתי לו והחלפנו טלפונים.
"את לא חושבת ששכחת משהו?" הוא שאל אותי ונשען על פתח הדלת כשאני עומדת בחוץ. אוקיי עכשיו ממש אין לי מושג מה לעשות, מצד אחד אני כועסת על רון אבל ממד שני עדיין לא נפרדנו רישמית ונראלי שעדיין יש לי רגשות כלפיו אז אני ממש לא הולכת לנשק אותו.
"אור, חברים שלך למטה מחפשים אותך" גיא בא ואמר פתאום.
"טוב ביי" אמרתי לו ונתתי לו חיבוק ונשיקה בלחי. נכנסתי למעלית עם גיא ובאותה שנייה שהדלת נסגרה הוא ישר צעק עליי:"אור מה נראלך שאת עושה?! את יודעת מי זה בכלל?!"
"ניב…?" אמרתי.
"כן ניב והוא ממש סטוציונר!"
"טוב טוב תרגע, זה לא שעשיתי איתו משהו…"
"וואלה?! את רוצה להגיד לי שעלית לחדר שלו ולא קרה כלום? ויש לך ממש מזל שהגעתי בזמן!"
"כן" אמרתי. באמת לא קרה כלום! ואת האמת הוא נראה ממש נחמד.
"טוב בואי נראה מה יש לאחים שלך להגיד על זה!" הוא אמר והלכנו ביחד חזרה למלון דן.
עלינו לקומה של החדרים שלנו ונכנסנו כל אחד לחדר שלו.

**נק' מבט של רן**
הייתי במים עם כולם עד שיצאנו ועליתי לחדר של אגם ודני. אגם התקלחה ראשונה ודני הלכה לאליאור ככה שנשארתי לבד בחדר ושמעתי דפיקה בדלת.
פתחתי אותה וזה היה גיא.
"מה קורה?" שאלתי אותו.
"בקשר לאור… אנחנו חייבים לדבר איתה דחוף, כי היום היא פגשה את ניב מהרודס ועוד עלתה אליו לחדר"
"מה?!" שאלתי. הייתי בהלם זה ממש לא מתאים לאור… מה נראלה פתאום שהיא מתנהגת כמו זונה?!
"כן… אבל לא נראה לי שקרה משהו, אבל חייב לדבר איתה" הוא אמר.
"צודק… תודה אחי" אמרתי והוא הלך. אני פשוט לא מאמין על אור!
יצאתי ללובי והתיישבתי בפינה עם ספות כאלה שכמה חברים שלי ישבו בה.
"תגיד רן לא מפריע לך שחבר שלך זיין את אחותך ועכשיו הם נפרדים?"נאור שאל.
"נאור י'בן זונה על תעלה לי על העצבים" אמרתי לו באזהרה.
"חחח אפשר גם לעשות את זה?" תמיר שאל.
"ביי, עליתם לי על העצבים" אמרתי, נתתי לתמיר אגרוף 'עדין' ויצאתי למרפסת לעשן סיגריה.

**נק' מבט אור**
נכנסנו לחדר ואמרתי:"אני ראשונה במקלחת!" ורצתי לתפוס את המקלחת.
"היית מתה!" רון אמר לי ורדף אחרי לכיוון המקלחת ובסוף הוא תפס אותי והרים אותי באויר. "חחח לא רון דיי!" אמתי תוך כדי צחוק כשאני באויר. הוא הרים אותי למיטה ונשכב מעליי ושוב פעם הינו במרחק של נשיקה.
"רון באלך לרדת ממני?" שאלתי חצי מעוצבנת. אם נראלו שאני הולכת לוותר לו על זה אז הוא ממש טועה!
"את האמת… לא" הוא אמר ופתאום לירן נכנס, אז רון ישר נישק אותי.
"רון אחשלי השארת את הכרטיס חדר אצל…. חח הופה אני רואה שחזרתם… עכשיו רון רד מאחותי!" לירן אמר.
רון הפסיק לנשק אותי ואמר לו:"אהה תודה, תשים אותו על השידה" ולירן שם את זה על השידה ונשאר להסתכל עלינו.
"ביי" אני ורון אמרנו לו באותו זמן והוא ענה: "ביי" בחוסר רצון ויצא.
"תקשיב לי טוב! אתה לא יכול ככה סתם להתגרות בי ולעצבן אותי ואז לנשק אותי כאילו כלום!" אמרתי לו וריתקתי אותו למיטה והלכתי למקלחת.
התקלחתי, יצאתי מהמקלחת ואז ראיתי שאין לי בגדים חוץ מתחתונים וחזייה!
אני לא מאמינה ששכחתי להביא אותם! התלבשתי, עטפתי את עצמי במגבת טוב ויצאתי החוצה. החלק המטריד הוא שרון קצת בהה בי.
"שלא יצאו לך העיניים" אמרתי לו ולקחתי את הבגדים כדי להתלבש בשירותים.
יצאתי החוצה והוא נכנס אחרי להתקלח.
הסתרקתי, סידרתי את השיער ויצאתי לראות את החדרים של האחרים. דפקתי על החדר לידנו ואריאל פתח לי. ווהו איזה כיף לי-,- "מה רצית?" הוא שאל.
"מי פה?" שאלתי.
"אני, לירן ואליאור" הוא אמר.
"אה סבבה… ביי" אמרתי לו ובאתי לצאת אבל הוא משך את היד שלי. "מה אתה רוצה?" שאלתי בקצת עצבים.
"להזכיר לך שאני עדיין פנוי" הוא אמר וקרץ לי. משכתי את ידי והמשכתי לחדר הבא. דפקתי בדלת ונאור פתח. "נאורי!" קפצתי עליו. "בלונדה קטנה שלי!" הוא אמר וחיבק אותי בחזרה. "אל תקרא לי בלונדה!" אמרתי לו ונתתי לו מכה קטנה בעורף. "מה רצית אור בעיניים שלי?" (הבנתם? כי קוראים לי אור;) חחח) "אני עוברת בכל החדרים לבדוק מי נמצא" אמרתי לו.
"אז פה זה אני, רן וניר.. למרות שרן נמצא יותר בחדר של אגם מאשר פה" הוא אמר לי.
"אוקיי תודה, ואתה מוזמן אליי לחדר מתי שבאלך"
"חח בכיף, אני אבוא לסרט מתישהו, בתנאי שיש לך בירה"
"אל תדאג… יש לי דרך להשיג בירה בלי שאחד המציקים יגלה"
"אור אחותי האהובה, מה קורה?" לירן שאל וחיבק אותי מאחורה. זה מחשיד…
"יאללה ביי נאור היא צריכה ללכת" לירן אמר ואמרתי לנאור בלי קול 'הצילו!' והוא צחק.
"ביי אור.. אני מקווה שתשרדי עד ארוחת ערב" נאור אמר וסגר את הדלת. בשנייה ברחתי ולירן התחיל לרדוף אחרי בכל הקומה. "אור מה נראלך?!" הוא צעק מאחורי. "לירן תרגע!" צעקתי לו גם. הוא כבר היה עצבני בקטע מפחיד.
"אור בואי עכשיו לחדר שלי!"
"לא רוצה! אתם תנעלו אותי שם!" אמרתי לו אבל בסוף הוא השיג אותי והרים אותי לחדר שלו.
נכנסנו פנימה ורק הוא, רן ושלו היו בפנים. הם נעלו את הדלת וישבנו כששלושתם על הספה ואני על השולחן מולם.
"מה?" שאלתי.
"תקשיבי טוב אור, אנחנו מדברים איתך עכשיו כי אנחנו אוהבים אותך.. אבל את ממש לא יכולה להתנהג ככה" רן אמר.
"איך ככה?" שאלתי.
"שאת שוכבת עם מישהו ואז אתם פשוט נפרדים! ואין סיכוי שאני נותן לך לשתות אלכוהול" לירן אמר.
"להזכירכם עברה שנה שאנחנו ביחד, ואין מה לעשות! לפעמים אנשים רבים! וחוץ מזה, לכם יש חברה חדשה כל יום! אז אין לכם זכות להגיד לי כלום על זה!" אמרתי בעצבים.
"זה לא אותו הדבר! אנחנו בנים ואת בת!" שלו אמר.
"ממש לא אותו הדבר! עכשיו ביי הלכתי לאכול" אמרתי ויצאתי מהחדר.
חזרתי לחדר וראיתי את רון שוכב על המיטה עם האייפון שלו.
החלפתי לשמלת מיני שחורה, שנפרסת אחרי באמצע הבטן עם נעלי עקב שחורות גבוהות.
"אפשר לשאול אותך אם את רוצה ללכת לארוחת ערב או שאת יותר מידי כועסת?" הוא שאל.
האמת שזה די מצחיק, כולם יודעים שאסור להתעסק איתי כשאני עצבנית!
"חח אתה יכול, וכן בוא נצא…" אמרתי.
הוא לבש חולצה מכופתרת פתוחה עם טי שירט מלמטה וג'ינס קצר עד הברך. נראינו ביחד ממש כמו זוג מסרט. הגענו לחדר אוכל וישבנו עם כולם.
סיימנו לאכול, עלינו לחדרים כדי להחליף לבגדי ים ונפגשנו בלובי.
"אוקיי המסיבה במלון הרודס באולם שם בקומה העליונה, אז אפשר ללכת ברגל" רן אמר.
שיט! בטוח ניב יהיה שם.
הלכנו ביחד ובדרך פגשנו עוד כמה חברים של אחים שלי שהצטרפו אלינו.
עלינו לגג, וראינו שיש שם בר, בריכה, כיסאות וספות וכמו בכל מסיבה הרבה אנשים שמעשנים ושותים. כולם ישר הלכו לחברים שלהם ואני, אגם ודני הלכנו לשבת בספה אחת.
דיברנו וסיפרתי להן על מה שקרה עם רון וניב.
"חחח אור את מחפשת חברים טחונים?" דני שאלה בצחוק.
"אור תיזהרי ממנו! שרון לא יחשוב שלא אכפת לך ממנו ועכשיו את סוג של בוגדת בו" אגם אמרה.
"אל תדאגו… אני לא חוזרת על אותה הטעות פעמיים ודני נשבעת לך שלא היה לי מושג שזה הוא!" אמרתי להן והן צחקו בגלל החלק האחרון.
"אז בואו נלך לשבת עם הבנים" דני אמרה.
"טוב…" אמרתי קצת בחוסר רצון והלכנו למעגל ערסים הזה שהם ישבו בו. בינהם היו גם כמה בנות שנמרחו עליהם.
דני ישבה ליד אליאור, ואגם ליד רן ואני ישבתי על שלו ושתיתי איזה חצי מהבירה שלו חח…
"היי מה קורה? נהנים?" ניב בא ושאל את כולנו וכולם אמרו כן. הוא קלט אותי ובא להתיישב לידי וליד שלו.
"לא אמרת שיש לך חבר… ואת האמת אתם דומים בצורה מפחידה" הוא חצי צעק כי הייתה מוזיקה חזקה.
"חחח הוא ממש לא חבר שלי, זה התאום שלי" אמרתי לו והוא גם צחק.
"אז אפשר להזמין אותך לבוא לבריכה?" הוא שאל.
"בעיקרון כן אבל האחים שלי לא יהיו מרוצים מזה עכשיו" אמרתי. עוד אחרי השיחה שהם עשו לי היום… אני בכלל לא הולכת לעצבן אותם יותר מידי.
"אל תהיי פחדנית… פשוט בואי" הוא אמר. טוב נו… חיים רק פעם אחת;)
"חח סבבה… בוא נלך" אמרתי ובאתי לקום משלו אבל הוא תפס אותי מהמותניים ולא נתן לי לקום.
"לאן זה?" הוא שאל.
"לעשות פה סיבוב" אמרתי.
"אם את לא חוזרת עוד רבע שעה אני בא לחפש אותך" הוא אמר והנהנתי.
אני וניב הלכנו לבריכה ונכנסנו למים.
"אז את זוכרת איפה הפסקנו היום בצהריים?" הוא שאל. אוף כבר חשבתי שירד לו מזה.
"אתה לא מוותר אה?" שאלתי אותו.
"למה לוותר על יפה כמוך?" הוא שאל והסמקתי קצת.
"חח תקשיב אני לא הכי בקטע של זוגיות עכשיו… אבל אולי מחר אני אהיה פנויה לגמרי ונוכל לעשות משהו עם זה" אמרתי לו וראו שהוא קצת התבאס.
"בעיות עם החבר?"
"אל תשאל… בוא נגיד שפשוט היה איזה אחד זבל שנישק אותי ואז הוא סיפר לרון ואנחנו בריב מיום שבת" אמרתי.
"את חברה של רון?! סחטיין עליו…" הוא אמר ועיקמתי קצת את הפרצוף.
"אוי סליחה חח" הוא אמר וצחקנו ביחד.
"אז רוצה להתחיל להנות באמת?" הוא שאל.
"אסור לי לשתות…" אמרתי לו.
"בואי נו אל תהיי כבדה.. קצת לא יעשה לך כלום" הוא אמר. טוב נו… אולי הוא צודק. אחים שלי תמיד שותים במסיבות.
הלכנו ביחד לבר והוא הזמין שתי כוסות וודקה לשנינו. שתינו את הכוס ואז הרגשתי שאני קצת מאבדת שליטה. "ברמן! תביא עוד כוס כזאת!" ניב אמר לו ושתינו עוד כוס. ועוד אחת. עכשיו הרגשתי מסוחררת אבל זאת הייתה דווקא הרגשה די טובה. כאילו עכשיו אני עושה מה שבאלי ושמה פס על כולם! "בוא לרקוד!" אמרתי לו וגררתי אותו לריקודים. רקדנו צמוד ורקדתי יפה כמו שאני יודעת מההיפ הופ.
"רוצה לבוא אליי לחדר?" ניב שאל אותי.
"יאללה בוא! באלי כבר לעשות משהו אחר"
"כן… גם לי" הוא אמר וחייך קצת. הוא תפס בידי ומשך אותי בין כל האנשים לכיוון היציאה מהגג.
נכנסנו למלון ולחדר שלו והוא השכיב אותי על המיטה ועלה מעליי.
"ניב… אולי לא כדאי עכשיו?" שאלתי בקול שיכור. הייתי בסאטלה רצינית, אבל מוזר שזה קרה לי אחרי רק שלוש כוסות.
"אל תדאגי חיימשלי, את תהני" הוא אמר והתחיל לנשק אותי בצוואר.


תגובות (3)

מהמםםם
תמשייכייי

22/08/2015 20:53

מתי את ממשיכה עם הסיפור השני אני במתח

22/08/2015 21:54

אני פשוט רואה את זה הרבה, את לא חייבת לשנות כך או כך אני אמשיך לקרוא כי אני ממש אוהבת את הסיפורים שלך:)
הוא שם לה סם אונס נכון?
תמשיכייי

22/08/2015 23:37
18 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך