shaked_211
רון&אור לנצח♥

love in the city עונה שנייה-פרק 53 ♥

shaked_211 27/08/2015 986 צפיות 2 תגובות
רון&אור לנצח♥

"ניב באמת נראלי שעדיף שלא…" אמרתי והתחלתי לדחוף אותו ממש בקטנה אבל הוא המשיך בשלו ותוך כדי התחיל להוריד לי את השמלה כשכבר ראו לי את תחתון הבגד ים ובאותו רגע רון נכנס לחדר ואמר:"ניב ראית את…. מה נראלך שאתה עושה יבן זונה?!" רון צעק עליו והעיף אותו ממני. "היא לא התנגדה אז הבאתי אותה!" הוא אמר ויצא מהחדר.
"אור מה עובר עלייך?! למה באת איתו לפה?!" רון שאל אותי ותפס בכתפיי.
"הוא אמר שנעשה כיף ולמעלה היה ממש משעמם חחח אז למה לא?" אמרתי בקול מסטול.
"אור את שתית?" הוא שאל.
"רק שלוש כוסות… אבל עכשיו אין לי עם מי להיות ולא להשתעמם… אז בוא נעשה כיף כמו קודם" אמרתי לו והתחלתי לנשק אותו. הייתי עכשיו בשלב שכבר לא הייתי מודעת למה שאני עושה.
"אור.. את שיכורה, אני ממש לא יכול לעשות לך את זה" הוא אמר.
"נו פליז רוניי" אמרתי והמשכתי לנשק אותו.
"בואי, נחזור למלון.. את יכולה ללכת?" הוא שאל והתרחק ממני קצת.
"כן… חחח אני במצב הכי טוב שהייתי בו בחיים!" אמרתי לו, נעמדתי וישר התעלפתי לתוך זרועותיו. מאז אני לא יודעת מה קרה.
"אור תתעוררי!" מישהו קרא לי ושפך עליי קצת מים. השעה הייתה אחת בלילה. הייתי בחדר שלי ושל רון וראיתי אותו מחזיק בקבוק מים חצי ריק. "מה קרה לי? איך הגעתי לפה?" שאלתי אותו. היה לי כאב ראש נוראי!
"שתית אלכוהול והתעלפת, אז הבאתי אותך לפה" הוא אמר ובינתיים שם את הבקבוק מים במיני בר שהיה שם.
"וואו אני לא זוכרת כלום מאז ששתיתי" אמרתי.
"קחי… אדוויל יעביר לך את הכאב ראש לעכשיו"
"תגיד רון… קרה משהו אחרי ששתיתי?"
"ניב ניסה לשכב איתך אבל הגעתי בזמן, ואז ניסית להמשיך את אותו הדבר איתי אז החזרת אותך לפה" הוא אמר. איזה חמוד שלי הוא! למרות כל מה שהיה הוא בכל זאת מאוד דואג לי!
"אוקיי, תודה שלא הסכמת ל…שיכנוע שלי" אמרתי וצחקנו קצת.
"רק שתדעי שזה היה קשה ואת חייבת לי פיצוי על זה" הוא אמר.
"כמו מה?" שאלתי בהתגרות.
"יש לי משהו בראש אבל את חייבת לחזור להיות איתי קודם" הוא אמר ונשכב לידי.
"חח אז סליחה על כל מה שקרה" אמרתי.
"סולח, ואני גם מבקש סליחה, את סולחת?"
"כן" אמרתי בחיוך.
"אז עכשיו אני כבר יכול לנשק את חברה שלי?" הוא שאל.
"נראלי שהיא רוצה את זה" אמרתי וקרצתי לו, והוא נישק אותי ובשנייה הנשיקה הפכה לתשוקתית עם לשונות. הרגשתי כאילו לא התראינו שנה! אני כל כל אוהבת אותו!
"עכשיו מה אמרת על פיצוי?" שאלתי אותו.
"הפיצוי יגיע מחר;)" הוא אמר וקרץ לי.
אני כל כך שמחה שחזרנו להיות ביחד! הוא ממש החצי השני שלי! אבל לצערי אני יודעת שאני אחטוף על הראש מאחים שלי על מה שקרה אתמול.
שמתי את ראשי על החזה שלו ונרדמנו ככה.

-בוקר-
קמתי ליד אהובי היחיד והלכתי להתארגן. לבשתי שמלת חוף לבנה ומתחתיה בגד ים משולשים שחור עם קשקושים לבנים.
הגיעה השעה תשע והחלטתי להעיר את רון.
נישקתי אותו מלא נשיקות קטנות בפרצוף והוא חייך אליי ופקח עיניים.
"בוקר טוב" אמרתי לו.
"בוקר מעולה" הוא אמר, נישק אותי נשיקה קטנה בפה והלך להתארגן. הוא חזר ושאלתי אותו:
"אתה זוכר איזה יום היום?"
"שני?" הוא ענה/שאל.
"חוץ מזה" אמרתי לו וירדנו במעלית לחדר אוכל. רק חזרנו להיות ביחד ועכשיו אני עוד שנייה אכעס עליו שוב כי הוא שכח את יום השנה שלנו :ו
"לא יודע…" הוא אמר והתיישבנו. טוב לא נורא… אולי את יום השנתיים הוא יזכור.
אכלנו ביחד בשולחן נפרד מכולם, יצאנו למרפסת והצטלמנו באייפון שלי.
"נו אור אין לי כוח לעוד תמונות" הוא אמר.
"רק עוד אחת" אמרתי לו והצטלמנו כשאנחנו מתנשקים. העליתי את אחת התמונות לפייסבוק וכבר היו לי כמה לייקים.
"אור בואי נרד לבריכה" הוא אמר.
"סבבה" אמרתי ובאתי ללכת אבל הוא משך בידי.
"אבל קודם שימי את זה על העיניים" הוא אמר והביא לי בד שחור.
"חח אוקיי" אמרתי והוא קשר לי את הבד. הוא כיוון אותי לבריכה וכשהגענו הוא אמר לי להוריד את הבד. הורדתי אותו וראיתי ליד הבריכה שלט גדול שהיה כתוב בו:
'יום שנה שמח אור אהובתי!♥' ומתחת היה עוד חלק קטן שהיה כתוב בו:'חשבת ששכחתי אה?'
צחקתי כשקראתי את החלק השני וקפצתי על רון בחיבוק.
"חחח באמת חשבתי ששכחת!" אמרתי לו.
"נראלך?! רק זה מה שחסר לי.. שתכעסי עליי שוב" הוא אמר.
"חחח חיימשלי אני אוהבת אותך!" אמרתי לו, נעמדתי על קצות האצבעות ונישקתי אותו. אחרי שנייה שמעתי כפיים מכל מיני אנשים אחרים שהיו שם. חחח פדיחות אבל לא נורא.
אני ורון צחקנו וחייכנו אחד לשני.
"עכשיו באמת בואי לבריכה כי אני מת מחום" הוא אמר לי. שמנו את הדברים והמגבות על שני כיסאות ונכנסנו למים.
"אתה זוכר איפה הצעת לי?" שאלתי אותו.
"אי אפשר לשכוח" הוא אמר וצחקנו. נכנסנו לאותה מערה דמויית אבן בבריכה, וממש כמו בפעם הראשונה שזה קרה הוא הרים אותי ונישק אותי.


תגובות (2)

יאאאאא איזה מושים הםםםם
תמשיכייי

28/08/2015 00:32

יאיי הם סוף סוף חזרו והם חמודים יותר מתמיד
תמשייכייי

28/08/2015 09:36
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך