shaked_211
http://www.pituim.co.il/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/3/0/30200.jpg זה הבגד ים של אור :)
http://www.polyvore.com/lol/set?id=93126028 זה מה שאור לבשה לקניון.
אז יש ניחושים מי זה? (תנסו לא להרוס לי חח)
תהנו :) ואני יודעת שיצא טיפה משעמם, אני פשוט בונה עלילה...

love in the city-פרק 2 ♥

shaked_211 30/11/2013 3175 צפיות 8 תגובות
http://www.pituim.co.il/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/3/0/30200.jpg זה הבגד ים של אור :)
http://www.polyvore.com/lol/set?id=93126028 זה מה שאור לבשה לקניון.
אז יש ניחושים מי זה? (תנסו לא להרוס לי חח)
תהנו :) ואני יודעת שיצא טיפה משעמם, אני פשוט בונה עלילה...

היי בנות, קודם כל, תודה על התגובות המדהימות!!! ולסוואגית, הרגת אותיי!!! חחחחח, אבל הבנתן את הכוונה חחחח…
טוב, לפרק!
~פרק 2♥~
יצאתי מהמים כשכל הבגדים נצמדו למקומות שלא היו צריכים, והבליטו כל קימור בגופי.
עליתי לאט לאט במעקה הזה של הברכה ואז כולם התחילו לשרוק לי.
"אור תצאי עכשיו!" רן צעק לי.
" אני יוצאת אתה לא רואה, כולם רואים!" אמרתי והם התחילו לצחוק.
"אור תיזהרי ממני" שלו אמר.
"אווו אני מפחדת" אמרתי ויצאתי כבר לגמרי ועברתי לידם בהתגרות.
"חמודים תלמדו" אמרתי והלכתי משם להחליף לבגד ים (ברציתי להוסיף). קראתי לאגם ודניאל גם לבוא.
ירדתי למטה וראיתי את כל החברים של האחים שלי בלי חולצה, אלוהים! כולם מושלמים מה זה?!
יצאתי החוצה וכולם הסתכלו עליי.
התיישבתי על אחת מהמיטות שיזוף ועדיין כולם הסתכלו עליי, אוקיי זה מתחיל לעצבן.
"טוב תעיפו מבט!" לירן אמר וכל אחד הסתכל לכיוון אחר.
או נראלי אגם ודניאל הגיעו… חשבתי והלכתי לפתוח את הדלת.
פתחתי אותה ואז רק קלטתי שאלה לא אגם ודניאל! אז מי זה?!
"אממ מה אתה רוצה?" שאלתי אותו, שעד עכשיו רק הסתכל עליי.
"אה… אני פה לאחים שלך" אמר ונתתי לו להכנס, הוא היה נראה די טוב, אבל הוא חבר של אחים שלי! אוהוו…
התיישבתי בסלון וחיכיתי לאגם ודניאל… כמה זמן יואו!
נשמעה עוד דפיקה בדלת והפעם אלו היו הן! סוף כל סוף!!!
"טוב שנזכרתן להגיע!"
"מה את רוצה לחולת נפש הזאת לוקח שנה לבחור בגד גם בגלל אהובה הסודי" אמרה דניאל ואגם נתנה לה מכה קטנה.
"איזה אהוב סודי?" שאלתי לא מבינה, היא מספרת לי הכל!
"טוב תבטיחי לי שאת לא מרביצה לי…"
"נווו את מלחיצה אותי חחח" אמרה וצחקנו.
"אוקיי אוקיי, אני מאוהבת ברן" אמרה בשקט.
"את מה?!?!" צעקתי ונראלי חצי מהעיר שמעה אותי.
"איך לא סיפרת לי?! עכשיו אני יהרוג אותך על זה שלא סיפרת!" אמרתי לה והיא התחילה לרוץ לבחוץ
אני והיא החלקנו לקראת ההתחלה של הבריכה ואז התנגשנו בכמה ילדים שם שבסוף נפלו איתנו גם למים חחחח! זה היה מצחיק! כולם בבריכה צחקו, גם אלה שנפלנו עליהם ;)
פתאום דניאל הוציאה את האייפון שלה והתחילה לצלם אותנו והיא העלתה לפייסבוק! אני יהרוג אותה.
עשינו חצי מסיבה כזאת ואז הגיעה השעה שבע… כולם כבר הלכו וממש התחשק לי ללכת לאיזה מועדון ולרקוד. אנ רוקדת היפ הופ, רוקדת כבר 7 שנים, לא צחוק :)
"לירן?" שאלתי אותו לפני שנכנסתי לחדר.
"מה? כנסי"
"יש היום איזה מסיבה?"
"כן, מסיבת ברכה אבל את לא באה"
"למה? ואני לא שואלת אותך"
"כי יהיה שם הרבה… איך להגיד לך… אנשים כמוני וכמו רן, רק שלא מכבדים בחורות"
"אני אצמד אליך נווו!"
"טוב קרציה בלונדינית" לקחתי כרית וזרתי עליו. התארגנתי למסיבה, האמת לירן באמת הפחיד אותי..
אבל זאת לא תהיה הפעם הראשונה שהוא משקר לי!
לבשתי ג'ינס קצר בהיר וגופיית קשירה לבנה, ומתחת בגד ים כמו שלבשתי רק עם כל מיני קשקושים.
ירדתי למטה וראיתי שכולם מחכים לי, והיה שם גם את אח של אגם ניר.
יצאנו החוצה ונכנסנו למכונית, מזל שרן לא יכל לבקש מאיתנו כסף, חבר שלו היה שם חח :)
יצאנו לכיוון בית אחד גדול כמעט כמו שלי, היה שם מלא רעש ומלא אלכוהול וריח של סיגריות.
נכנסנו פנימה, ויצאנו לכיוון הברכה שם…
הורדתי את החולצה ואז מישהו לחש לי באוזן: "תקשיבי לי טוב עכשיו, או שאת יושבת עליי או שאנחנו חוזרים הביתה מובן?" זה היה לירן, מכל האחים אני והוא הכי פחות דומים, אבל אם מסתכלים טוב רואים דימיון…
"לא רוצה, תסתדר לבד" אמרתי לו והתיישבתי על איזה כיסא ליד שלו.
הוא התיישב לידי וכשאף אחד לא שם לב הוא דרך עליי! חוצפן!
"איה! זה כאב!" אמרתי לו ושפשפתי את הרגל.
"יופי זאת המטרה!" אמר, קמתי והבאתי פופקורן שהיה שם ושפכתי עליו את כל החבילה חחחח הייתם צריכים לראות את הפרצוף שלו! נראלי כל הברכה צחקה עליו!
"את. כל כך. מתה." הוא אמר ואני רצתי משם.
"זוזו מהדרך!!" אמרתי והחלקתי לגמרי ונחשו מה, עוד פעם התנגשתי באחד הילדים שכבר התנגשתי בו היום! חחח! וואי אבל איך לא שמתי לב שהוא כזה חתיך!
"אני רואה אני מתמגנטת אליי" הוא אמר וצחקתי.
"דרך אגב, אני אור" אמרתי.
"אני נאור" אמר ולחצתי לו את היד עד שלירן הגיע, הוא תפס ביד שלי וגרר אותי משם!
"ביי אור" הוא אמר והוא ולירן צחקו.
"טוב דיי!" אמרתי לו אחריי שהתרחקנו מנאור.
"מה?"
"חאלס עם זה כמה אפשר?! אני נדלקתי על נאור ואתם רק הורסים לי!" אמרתי, או יותר נכון צעקתי, היתה מלא מוזיקה ככה שרק הוא שמע.
"תגידי את במחזור או משהו?" הוא עוד שאל החוצפן!
"אוקיי תקשיב לי ותקשיב לי טוב עכשיו, זאת הייתה הפעם האחרונה שאתה או הם! הורסים לי עם איזה בן!
ואם אני ארצה לצאת למועדון חשפנות אני אצא מובן?!" וב'מובן' האחרון שלי ה- DJ המעצבן הזה החליט לעצור את המוזיקה! וכולם הסתכלו עלינו, איזה פאדיחות…
"רואה מה עשית?!" הוא אמר והלך. שיילך מי צריך אותו?! אני הולכת להיות עם נאור.
הלכתי לכיוון נאור, יש לי מזל שהוא לא ישב עם אחים שלי…
"נאורי רוצה לקום לרקוד?" שאלתי אותו והוא הנהן וקם והלך לרקוד איתי, התחלנו לרקוד צמוד, אבל לא מידי…
"תגידי אפשר לבוא איתך רגע החוצה?"
"כן" עניתי ויצאנו לחצר הקידמית.
"מה רצית?" שאלתי.
"אממ.. בואי נגיד ש… הייתי רוצה להפגש איתך שוב" אמר וחייכתי.
"זהו?" שאלתי.
"לא.. ו… אני מאוד מחבב אותך" הוא אמר והסמקתי מהמבוכה.
"טוב אזז רוצה לחזור פנימה?" שאל.
"כן" אמרתי ונכנסנו והתיישבנו עם חברים שלו. בערך בשעה אחת, שלו בא לקרוא לי שהולכים, נתתי לנאור נשיקה בלחי והלכנו, כל הנסיעה עברה בשקט, מה שבדרך כלל לא קורה חח..
"טוב מה נהיתם לי כאלה תדברו, משהו?!" רן אמר וגיחכתי.
"אין מה לדבר איתה" לירן אמר.
"לך אין מה לדבר איתי אה?!"
"טוב דיי לריב חפרנים" שלו אמר.
"אוףף יואו יבוא יום שלא תהיו כאלה מציקים?!" שאלתי ובאותו רגע רן בלם את המכונית במכה.
"אוקיי אור תקשיבי, אנחנו מציקים כי אנחנו שומרים עלייך ולא רוצים שיקרה לך כלום! ורק שתדעי שנאור סטוציונר, אז עכשיו תחשבי טוב לפני שאת יוצאת איתו!" הוא חזר עם המבט לכביש והמשיך לנסוע.
הגענו הביתה, וישר עליתי לחדר ונכנסתי להתקלח.
יצאתי והתארגנתי לשינה עד ששמעתי דפיקה בדלת.
"כן?" עניתי.
"אפשר להיכנס?" זה היה לירן.
"כן."
"תקשיבי אני מצטער" הוא אמר.
"טוב אני סולחת לך"
"באמת?"
"לא אז בצחוק" נו באמת הטמטום שלהם לפעמים הורג אותי.
"חחח אני אוהב אותך" אמר וחיבקתי אותו.
"יאללה ועכשיו לישון" אמרתי והוא יצא, אירגנתי עוד כמה דברים למחר והלכתי לישון.
~ יום חדש~ (מעבר יום)
קמתי בערך בשבע וחמישה, והלכתי לעשות אירגוני בוקר, ואז נזכרתי מה שרן אמר לי אתמול, אור הוא בעצם… אבל הוא כ"כ לא נראה! הוא יותר מידי חתיך בשביל זה!
טוב אני אבדוק את זה היום… לבשתי חולצת בצפר ורודה ומכנס ג'ינס בהיר קצר.
ירדתי למטה לפני כולם ואכלתי את הארוחת בוקר שטליה הכינה, ויצאתי לבצפר.
לפני שהלכתי לכיתה הלכתי לכיוון השכבה של י'ב, אמרתי לכם, אני חייבת לברר אם זה נכון…
ראיתי איזה אחד שישב שם אתמול עם נאור, התקדמתי לכיוונו ושאלתי אותו:"אממ.. היי זוכר אוי מאתמול?"
"כן" ענה וחייך.
"אז רציתי לשאול אותך משהו על נאור, הוא אמר לך משהו עליי?"
"אממ.. לי הוא לא אמר כלום.. אבל אני עכשיו באמת מדבר אלייך מהלב, תרחקי ממנו הוא סטוציונר" אמר.
אוקיי, עכשיו אני מאמינה לכולם…
חזרתי לכיתה והיום עבר מהר!
הגעתי הביתה ואכלתי צהריים, כל היום הייתי שקטה כזאת.
"אורה את רוצה שאני יבוא אלייך ותעזרי לי עם רן?" שאלה אותי אגם בשיחת טלפון.
"תקשיבי אגמי, הוא לא בשבילך, עזבי…"
"טוב לא נורא, אבל רוצה שניפגש או משהו?" שאלה.
"אין לי כוח…" אמרתי והיא פשוט אמרה: "תתארגני מהר חצי שעה אני אצלך, אנחנו הולכות לקניון." וניתקה.
אוףף באמת אין לי כוח… אבל זו הזדמנות להכיר עוד בנים חמודים וחתיכים! אזז.. מה נלבש?
"או את זה!" אמרתי והוצאתי את זה מהארון (ברציתי להוסיף), התאפרתי קצת, סידרתי את שיערי עם קליפס קטן מאחורה.
"ביי יצאתי" צעקתי לכולם מלמטה לפני שהם הספיקו להגיב.
"אגמייי!" אמרתי לה וחיבקתי אותה.
"יאללה בואי הולכים לעשות חיים" אמרה והנהג שלה התחיל לנסוע לכיוון הקניון.
"תודה אמיר" אמרנו לנהג, הוא קרץ לנו ונסע משם חזרה.
הסתובבנו בכל הקניון, וקניתי שמלה, שתי חולצות, מכנס קצר וחזיות.
"וואי מאמי אני רעבה"
"כן גם אני"
"שנשב ב- BBB?"
"אחרייך אחותי" אמרה והתקדמנו לעבר המסעדה. התיישבנו בשולחן, הזמנו את האוכל והתחלנו לדבר, האוכל הגיע, ואחריי שסיימנו את המנות שלנו באו אלינו שלושה בנים ואחד מהם אמר:
"היי, אממ ראינו אתכן יושבות פה, ותהינו אם תרצו לעבור לשבת איתנו?"
הסתכלתי על אגם והיא עשתה כן קטן עם הראש.
"אוקיי אנחנו נשמח" אמרתי והתיישבנו ליידם.
"רק יש עוד חבר אחד שצריך לבוא לשבת איתנו אז.." אמר ואני הנהנתי וחייכתי.
"או הוא הגיע.." אמר הבחור, שבעצם קוראים לו רון.
או מיי גאד זה…


תגובות (8)

תמשיכייייייייייייי

30/11/2013 14:55

תמשיכי!
(קוראת חדשה)

30/11/2013 16:15

בבקשה שלא מאור זה לירן ;) תמשיכיייייי

01/12/2013 01:05

תמשיכי

01/12/2013 01:21

תמשיכי

01/12/2013 01:22

תמשיייכייי

01/12/2013 01:53

תמשיכי דיחוףףף וזה בטוחנ נאור :)

01/12/2013 03:28

מי זה ???
תמשיכיייי (:

01/12/2013 08:39
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך