Kokochan
יצא לי פרק די ארוך, אני די גאה בעצמי :)

Love mafia – פרק 5

Kokochan 04/01/2014 1010 צפיות אין תגובות
יצא לי פרק די ארוך, אני די גאה בעצמי :)

מריה שתתה את התה שלה בשקט. "אז פין נחטף?" היא הביטה בסם ואז בדייסון. "כן, באתי כדי לקחת את הרובה שלי" דייסון נאנח, הולך לעבר הארון ומוציא מתוך ערמת הבגדים רובה. "אבל כבר יש לך אקדח" סם הצביע על האקדח שהיה בכיסו של דייסון. "צריך עוד הספקה, אנחנו רק שניים מול המון אנשי מאפיה" דייסון סגר את הארון בעדינות. "אתם רוצים שאביא לכם תה?" מריה הביטה בהם במבט תוהה, "אנחנו ממהרים" הם אמרו יחד, הם התקדמו לעבר המכונית. "דייסון, סם!" מריה רצה אחריהם, הם הביטו בה רגע לפני שנכנסו למכונית. "בבקשה תחזירו את פין בשלום" היא הביטה בהם במבט מתחנן. "אל תדאגי, הם לא יהרגו את פין" דייסון אמר ברצינות ונכנס למכונית. "סם, אני יודעת שדייסון קשה לפעמים, אבל זה הכל מדאגה" מריה חייכה חיוך קטן, "אני יודע, הוא רק דואג לפין, אני מבטיח שאני אחזיר את פין בשלום" סם חייך, הוא התחיל לנסוע. 'אוסטין, מה עוללת' מריה השפילה מבט, היא הלכה לעבר ביתה בעצב.
סם נסע במהירות מופרזת, "אנחנו מתקרבים אל היעד שלנו" הוא חייך, דייסון הביט מעבר לחלון, סביבם היה יער גדול. "יער?" דייסון תהה. "הם לא רוצים לעשות את המשימה במקום הומה אדם, הם יבחרו במקום שקט שאף אחד לא יכול לשמוע אותם" סם גיחך. "סביב הבניין יהיו המון שומרים, אבל אני מכיר את המקום הזה טוב מדי כדי להיתפס על ידם" סם נעצר. "אני לא רואה שום בניין" דייסון נאנח, "הוא רחוק, עצרתי פה כדי שלא יראו אותנו" סם יצא מהמכונית יחד עם האקדח שלו, דייסון שם לב שבחוגרתו היו כמה סכינים. "אתה מצוייד טוב" דייסון נאנח ועמד ליד סם. "במשימה כזו עדיף להיות מצויידים כמו שצריך" סם צחקק, מתוך היער יצאה אישה לבושה בשחור, כמו צבע שערה ועיניה הירוקות זהרו. "לילי, הגעת" סם צחקק, "הפתח נמצא לא רחוק מפה במקום הרגיל, עוד כמה זמן לבוא עם המכונית?" לילי חייכה. "עוד שעה וחצי" סם התקדם לעבר היער, דייסון הלך אחריו. "אז יש לך כמה מאהבים" דייסון הביט בסם במבט עצבני, סם צחקק. "לך ולפין יש אותן מחשבות, היא לא המאהבת שלי ומעולם לא הייתה" סם גיחך, הוא נעצר ודייסון הביט לעבר הדשא. "פתח ביוב?" הוא תהה, "כן, זה יוצר מחסן כלי נשק שהיה לנו פעם, אבל אז הוא ננטש" סם ירד ודייסון אחריו, הם סגרו את המכסה כדי שאף אחד לא יעקוב אחריהם. "ועכשיו אנחנו צריכים להיות בשקט, יש פה הד ויכולים לשמוע אותנו מפתחי האיוורור" סם לחש, דייסון הנהן, הוא הלך אחרי סם בשקט עד שהם הגיעו לסולם ארוך. סם עלה ראשון ופתח את המכסה. "השטח פנוי" הוא התרומם ועזר לדייסון. הם סגרו את המכסה. דייסון הביט סביב וראה שהם בתוך מחסן נוסף. "אנחנו עכשיו בעליית הגג, היינו בין הקירות" סם לחש, "אף פעם אין פה שומרים כי המקום ננטש" סם פתח את הדלת והביט סביב ליתר ביטחון. כאשר הוא יצא, דייסון יצא אחריו. "יש פה חדר מדרגות, אתה תהיה על הקומה הראשונה ואני על השנייה" סם חייך, הוא התעסק בפלאפון שלו זמן מה, "זה ממש לא הרגע המתאים לבדוק הודעות" דייסון לחש, "יש לי פה כמה חברים שעוד עובדים עבורי, הם יעזרו לך בקומה הראשונה" סם גיחך, הם ירדו ונפרדו בחדר המדרגות.

סם התקדם באיטיות בקומה השנייה, 'מוזר, אין כאן שומרים בנתיים' הוא הביט סביבו. הוא התקדם לסוף המסדרון עד שראה דלת שפתוחה מעט. הוא נאנח בייאוש, ידע ששם נמצא פין. 'אני מקווה שהוא בסדר' סם איגרף את ידיו, יודע שהוא מבקש את הבלתי אפשרי. כאשר התקרב לדלת הוא שמע רעשים. 'הרעשים…הם של פין..' סם התמלא בכעס, יודע מה כבר עשו לפין. הוא פתח את הדלת, הוא הביט בפין נאנס על ידי שלושה גברים "סם! סם!" פין צעק כמה פעמים, למרות שלא שם לב לכניסתו של סם הוא המשיך לצעוק, כקורא לו לעזרה. "תעזבו את פין!" סם צעק. הוא ירה בשני הגברים שהחזיקו בפין בראש, הוא רץ לעבר האיש השלישי, דוחף אותו מעל פין, סם התקדם לעבר האיש וירה בו בראש. "פין!" סם רץ לעבר פין ששכה במיטה עירום. "פין! הכל בסדר, אני כאן!" סם חיבק אותו, פין תפס בחולצתו של סם, מביט בו בעיניים אדומות מבכי. "סם?" פין הביט בעיניים הזהובות שהביטו בו, "אני פה, אל תדאג פין, אני כאן" סם ליטף את פין, לתת לו להרגיש שהוא נמצא כאן איתו. סם הוריד מידיו של פין את החבלים שנקשרו סביבם. "סם, חם לי" פין התנשף. "אל תדאג, נוציא אותך מכאן" סם סידר את שערו של פין. "איזה רגע רומנטי" הם שמעו צחקוק, סם הרים את ראשו, מולו עמד בחור כבן ארבעים בעל שיער בלונדיני ועיניו היו חומות, הוא הביט בהם במבט משועשע. "ריצ'רד" סם מלמל בקול מלא שנאה. "חשבתי שברחת אחרי שהמאפיה התפרקה, הרי אתה המשרת הכי נאמן של אבא" סם גיחך, מצמיד את פין אליו. "אני ממשיך את מה שהאדון לא הספיק לעשות אף פעם, אני נוקם בבן אדם שבגד בכולם" ריצ'רד נכנס לחדר. "בנוסף לזה קיבלתי כסף כדי לחטוף את הנער, המשלם כנראה באמת שונא אתכם" ריצ'רד גיחך. "מי שילם לך?!" סם כיוון את אקדחו לריצ'רד, מסמן לו להתרחק. "אני לא אספר לך, כי אסור לי" ריצ'רד אמר, מביט בסם בעיניו הצרות. "אתה כל כך מגונן על הנער הזה, אתה בגדת בכל מה שאהבת רק עבורו" הוא אמר בקול קר, כמה שומרים נכנסו. "אבל האם עכשיו תוכל להגן עליו מפני כל כך הרבה שומרים?" ריצ'רד צחקק, השומרים התקרבו, בכמה סם הצליח לפגוע עם אקדחו, אך שניים מהם הצליחו להחזיק בידיו ולהרחיק אותו מפין. "פין!" סם צעק, פין המשיך לשכב, מתנשף ורועד. סם הביט בריצ'רד תופס את פין בשערו. "מצאת לעצמך חתלתול יקר ערך הפעם" ריצ'רד הביט בפין, הוא נתן לו סטירה חזקה בלחי. "אל תיגע עם הידיים המלוכלכות שלך בפין!" סם צעק, "הידיים שלי מלוכלכות? מי שמדבר, הבוגד בכבודו ובעצמו" ריצ'רד צחק. השומרים כיוונו אקדחים לעבר ראשו של סם. "לא! לא!" פין ניסה לצעוק, אך הוא רק אמר בקול שקט "מה קרה?" ריצ'רד קירב את פניו לפין, "אל,אל תהרגו את סם, בבקשה" פין דמע. "זו אשמתי שהוא בגד במאפיה נכון? א-אז תהרגו אותי במקום" פין הביט בריצ'רד במבט מתחנן. "אל תדאג, המוות שלך יגיע אבל אני מעדיף שלפני שתמותו, תסבלו קצת" ריצ'רד גיחך, הוא זרק את פין על הרצפה. "הסם שהזרקתי לך כנראה באמת עובד" הוא התקרב לפין ובעט בו בבטן. "פין!" סם ניסה להתאבק אך השומרים רק הידקו את אחיזתם. סם הביט במבט מלא שנאה בריצ'רד, הוא תמיד שנא את ריצ'רד. לפתע עיניו נפתחו בתדהמה כשריצ'רד החל לנסות לאנוס את פין, הוא ליקק את צווארו וירד למטה. "פין!" סם צעק 'אתה לא יכול להגן על פין' מילותיו של סוקה עברו בראשו,הוא נזכר בפין המדמם בחלום, ואז הביט בפין הבוכה והמדמם במציאות, 'אני יכול להגן על פין! אני אגן על פין בכל דרך אפשרית!' חשב סם בכעס, "ריצ'רד, שכחת משהו אחד, שאתה מתעסק עם בוגד, בוגדים הם אנשי המאפיות הכי חזקים" סם צחקק, הוא החל לבעוט בשומרים לירות בהם לפני שהספיקו לפגוע בו. "ריצ'רד אתה באמת חושב שתצליח לגבור עליי? אפילו אבא שלי לא הצליח" סם צחק, הוא דחף במהירות את ריצ'רד מפין אל עבר הקיר, ראשו של ריצ'רד החל לדמם. "אתה יותר עלוב מאבא שלי, ואתה עוד מצפה לנצח אותי?" סם המשיך לצחוק, עיניו הזהובות נמלאו שנאה כלפי ריצ'רד. "כנראה לא שמת לב, אבל בזמן שנלחמת בשומרים קרו עוד דברים" ריצ'רד הצביע על פין. סם הביט לכיוון וראה את פין מדמם יותר עם חתך גדול בבטנו. "אני אף פעם לא אסלח לך על מה שעשית לפין!" סם צעק, הוא תקע סכין בבטנו של ריצ'רד ומיד לאחר מכן החל לבעוט בריצ'רד במשך כמה דקות. "תמות! תמות!" סם התעצבן, הוא נזכר בכל הדברים שריצ'רד עשה לו, כמה הוא שנא אותו ואת אביו עליהם. סם התמלא בדם של ריצ'רד, הוא ידע שריצ'רד כבר לא בחיים אך הוא המשיך. פין הביט בו בעיניים דומעות, 'סם…' הוא חשב בעצב, פין ניסה להתרומם על רגליו למרות הסם והפצעים, הוא הלך באיטיות ובשקט לעבר סם וחיבק אותו מאחורה כדי לעצור בעדו. "סם, תפסיק, הוא מת, הכל בסדר" פין מלמל. "אני בסדר" פין חייך, "אבל הוא פגע בך! הם אנסו אותך!" סם החל לדמוע, נזכר בכל מה שראה בשעה האחרונה, זה הרגיש לו כמו נצח, לראות את פין סובל בצורה כזו. "סם, תסתובב" פין התרחק מעט, סם הסתובב אליו במבט עצוב. כל פרצופו היה מלא בדם. "סם, אל תבכה, אל תתעצבן, אני בסדר עכשיו, הכל בסדר" פין חייך, הוא ניקה את הדם מפרצופו של סם. "אני חי, ואתה חי, וזה מה שחשוב עכשיו" פין חיבק את סם, "חוץ מזה, כל מה שהם עשו לי, כל הנגיעות האלו, זה היה דוחה, מגעיל, זה לא היית אתה" פין החל לדמוע. "סם, ידעתי שתבוא" הוא חייך והתעלף בידיו של סם. "פין!" סם צעק.
דייסון נכנס יחד עם לילי לחדר. "פין!" דייסון רץ לעבר בנו המעולף. "מה קרה כאן?" לילי הביטה סביב, רוב הרצפה הייתה מכוסה דם וגופות. "ריצ'רד, ידעתי שהוא יהיה חלק מזה" לילי הביטה בשנאה על הגופה של ריצ'רד, שערו הבלונדיני כוסה בדם. "צריכים לקחת את פין לבית החולים" סם יצא מהחדר במהירות, לילי הנהנה. הם נכנסו למכונית כשלילי על ההגה וסם מחזיק בפין מאחורה. "ס-סם, כואב לי" פין מלמל, הוא התעורר לאט לאט. "יהיה בסדר, אנחנו בדרך לבית החולים" סם ליטף את שערו של פין, הוא כיסה את פין בג'אקט השחור שלו כדי שלא יהיה לו קר. "סם, מה קרה שם?" דייסון הסתקרן, מנסה לשנות נושא בזמן שלילי נוסעת במהירות. "אני אספר לך בבית חולים" סם לא הביט בדייסון, הוא המשיך להביט בפין ולבדוק את מצבו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך