Love mafia – פרק 6

Kokochan 13/01/2014 1081 צפיות 3 תגובות

דייסון וסם התיישבו בחדר המתנה בזמן שלילי הלכה להביא כוסות קפה מהמכונות. "אז אתה רוצה להגיד לי שבעטת למוות בבחור שהיה אחראי למבצע הזה?" דייסון הביט בסם אחרי שתיקה ארוכה, "הוא לא היה אחראי, הוא קיבל כסף תמורת המבצע, פשוט מינו אותו לבדוק שהכל הולך טוב, לא ממש הלך לו" סם הביט לתקרה, הרגליים שלו רעדו, כמחכה בחוסר סבלנות לרופאים שיבואו להודיע על מצבו של פין. "אתה עדיין בעטת למוות בבחור ההוא, עד כמה חזקה הרגל שלך?" דייסון נשמע מזועזע, "חזקה מספיק כדי להרוס גולגולת של בן אדם בבעיטה אני מניח" סם גיחך, משועשע מהזעזוע של דייסון. "מזל שאתה לא עורף ראשים" דייסון נאנח, "ערפתי פעם, רוצה לראות תמונות של הראש של אחת מהנשים של אבא שלי?" סם חייך חיוך מתוק, "וגם אני גנבתי כסף מהבנקים של אבא שלי, לא משהו גדול" סם גיחך, "אז אתה יכול להשיג כל מה שאתה רוצה בכל זמן שאתה רוצה" דייסון ניסה להתעלם מהעובדה שהבן שלו יוצא עם פסיכופט. "לא, זה לא נכון" סם השפיל מבט. "מה אתה לא יכול להשיג?" דייסון הביט בו, תוהה. "את פין" סם גיחך והתרומם, "אני אלך לבדוק איפה לילי" הוא חייך חיוך עצוב והתקדם באיטיות לעבר איזור המכונות. 'אתה יכול להשיג כל דבר, אבל את פין לא' דייסון השפיל מבט, 'הוא בעט בריצ'רד כשראה את השריטה העמוקה של פין, הוא בעט בו כשהבין שהוא אשם בכל…סם באמת מגן על פין יותר מכל דבר אחר' דייסון נאנח. הוא הביט בפלאפון שלו, רן שלח לו הודעה. "אנחנו אצל לוציפר פוגשים את קלייר" דייסון מלמל, הוא הביט בסמיילי שנהג רן להוסיף בכל הודעה. דייסון גיחך והביט לעבר דלת החדר שמולו, החדר של פין. 'פין…' דייסון הביט לתקרה ונרדם.
לילי לא הביטה לאחור אך שמעה את קול צעדיו של סם, "אתה יכול לעזור לי עם הקפה?" היא הביטה בו בחיוך, "אני לא חושבת שאצליח להחזיק את הכוס השלישית" היא צחקקה, סם הנהן ולקח את הכוס מהמכונה. "הרופאים אמרו לכם על מצבו של פין?" לילי נשענה על המכונה, שותה קצת מכוס הקפה שלה, "הם רק אמרו שהשריטה לא עמוקה מדי אז אין צורך לתפרים" סם נאנח, "אבל יש לו חום והוא איבד הרבה דם" הוא השפיל מבט בעצב, נזכר בבשורות הרופאים. "מסכן דייסון, היה צריך לסבול מחטיפת בנו פעמיים" לילי נאנחה בעצב, "בזמן שנלחמנו היה אפשר לראות איך הוא חיפש בעיניו את פין" היא שתתה מהקפה שלה, "מסתבר שזה בסוף ריצ'רד, אני לא מתפלאת" לילי גיחכה, "לא, זה לא ריצ'רד, מישהו אחר היה אחראי לחטיפה, ריצ'רד היה רק כלי" סם שתה מהקפה שלו, מביט בלילי מזווית עינו הזהובה. "אם כך זה מישהו חולני יותר, כי לפי מה שסיפרת, הם אנסו את פין, פעמיים" היא אמרה כשצמרמורת עברה בכל גופה. "ברגע שאני אמצא את הבן אדם האחראי לזה, אני אהרוג אותו" סם מחץ את כוס הקפה הגמורה וזרק אותה בכעס בפח. "כדאי שנלך לדייסון, הוא יושב שם לבד כבר כמה דקות" לילי חייכה. הם הביטו בדייסון שנרדם על הכיסא בישיבה, "הוא אפילו נראה יותר חמוד כשהוא ישן" לילי התיישבה לידו והביטה בו בחיוך. "אל תגידי לי שנדלקת עליו" סם אמר בזמן שעשה פרצוף נגעל, "הוא מהטיפוסים שאני אוהבת, חוץ מזה אני בת עשרים ותשע, אני לא רואה בעיה למצוא כבר גבר" לילי צחקקה, היא הביטה בדייסון וניערה אותו מעט. הוא פקח את עיניו ומלמל משהו בין שפתיו. "כדאי שתלך הביתה, אתה נראה עייף" סם גיחך, "אבל פין-" דייסון כמעט נרדם פעם נוספת. "אני אשמור עליו" סם חייך, "אתה? תשמור עליו?" דייסון צחקק, "זה כמו לתת לכיפה אדומה להסתובב עם הזאב" דייסון מלמל בכעס, "פין בשמלת כיפה אדומה, נשמע טוב" לילי צחקקה, "אני יודע" סם הנהן בהסכמה. "אני אקנה ליום הולדת שלך" לילי חייכה, "אל תעודדי אותו" דייסון הביט בה, "תפרגן קצת" לילי חייכה, היא הביטה בו בעיניה הירוקות והגדולות, הוא השפיל מבט וחשב דקה ארוכה. "בסדר, אבל אל תעשה לו כלום!" דייסון התרומם בכעס. "שבועת צופים" סם חייך. "אני מכיר את התכסיס הזה" דייסון הביט בו בכעס, "אני חושבת שגם אלך, מחר יש לי עבודה מוקדם מהרגיל" לילי התרוממה, היא הייתה יותר נמוכה מדייסון בכמה סנטימטרים קטנים. "אני אלווה אותך למכונית" דייסון הביט בה, "נהדר, להתראות סם" לילי חייכה, היא כרכה את ידה בידו של דייסון והתקדמה במהירות לעבר היציאה.

סם נכנס לחדר לאחר שהרופאים יצאו ממנו. "הוא יהיה בסדר גמור, ככל הנראה יקום בעוד כמה שעות" אחד הרופאים אמר בחיוך לפני שיצא. סם התיישב ליד מיטתו של פין, הוא הביט בפניו, לחיו של פין הייתה מכוסה בפלסטר קטן ומצחו בתחבושת. 'אתה כל כך חסר אונים ואם זאת אתה חזק' סם שם את ראשו על המזרון. "פין, אני מגן עלייך, חושב עלייך יותר מכל דבר אחר בעולם, ובכל זאת, למה אתה לא אוהב אותי?" סם מלמל בעצב כשהחזיק את ידו של פין. "אני מצטער על כל הצרות שנכנסת אליהן" סם מלמל שוב ונרדם. פין התעורר לאחר שעתיים והביט בסם. "סם.." פין מלמל בחיוך, 'הוא נרדם, חמוד' הוא צחקק מעט, סם התעורר למשמע הצחקוקים והביט בו. "פין!" סם התרומם וחיבק אותו בחוזקה. "אתה בסדר?" סם ליטף את לחיו, "כואב לך משהו? אתה צריך מים?" סם החל להציף את פין בשלל שאלות מתוך דאגה, פין נישק אותו נשיקה קצרה בפה. "אני בסדר" פין צחקק. "אני שמח" סם חייך. "אבל אני אביא לך בכל זאת כוס מים, חשוב שתשתה" סם התרומם והלך לעבר הדלת. פין קם מהמיטה ותפס בחולצתו של סם. "אל תלך, תישאר כאן, זה כל מה שאני מבקש כרגע" פין מלמל בשקט. סם הסתובב אליו כשחיוך רחב מרוח על פניו, הוא הרים את פין למיטה כמו נסיכה ונשכב לידו. "אני מצטער שלא באתי מוקדם יותר" סם ליטף את שערו של פין בזמן שכיסה את שניהם בשמיכה. "אל תדאג, זו לא אשמתך" פין חייך, "איך אתה יכול לחייך אחרי מה שעשו לך?" סם תהה. "כי הכל בסדר עכשיו, אף אחד מאיתנו לא מת, ואתה כאן" פין שם את ידיו סביב צווארו של סם בזמן שחיבק אותו. "איפה אבא?" פין תהה, "הוא היה עייף אז אמרתי לו שילך הביתה" סם ליטף את שערו השחור והחלק של פין, "זה היה תירוץ כדי שאתה תישאר כאן לבד, נכון?" פין צחקק כשסם הנהן. "רציתי אותך לעצמי" סם חייך ונישק את פין נשיקה עמוקה בזמן שליטף לו את הגב. הם התנשקו במשך דקות ארוכות עד שפין התנתק. "סם.." הוא מלמל כשחיבק את סם בחוזקה. סם הרים גבה, כשואל. "תודה, על הכל" פין חייך ונרדם. "פין, כשנחזור הביתה, אני לא אתן לך לישון" סם נשק למצחו ונרדם.


תגובות (3)

ממש אהבתי, אני מש מרחמת עליו :\ זה היה פרק יפיפה! חיכיתי לזה הרבה זמן ^^
הייתי מדרגת 10 אם זה היה אפשרי בהצבעה חח

14/01/2014 06:31

״כשנחזור הביתה, אני לא אתן לך לישון״ XDDDDDD
אני כבר יכולה לחשוב על כל הדברים שהוא חושב עליהם, אני כבר מדמיינת את זה (יש לי יותר מידי ראש כחול, אני חושבת שנדבקתי ממך XDDDD)

18/01/2014 10:59

את חייבת להמשיך את הסיפור הוא נוראה יפה

24/01/2014 04:04
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך