Kokochan
פרק קליל ונחמד, קצת מקדם את לילי מבחינת העלילה של הסיפור הזה ו- Love twins.
מקווה שנהנתם D:

Love Mafia – פרק 7

Kokochan 21/02/2014 1073 צפיות אין תגובות
פרק קליל ונחמד, קצת מקדם את לילי מבחינת העלילה של הסיפור הזה ו- Love twins.
מקווה שנהנתם D:

פין השתחרר מבית החולים מיד לאחר שהתעורר. "הכל בסדר?" סם הביט בו בדאגה, "כן, קצת מדכא להיות באותו מקום כמה פעמים בזמן האחרון" פין נאנח, "אם תישאר איתי אתה תבקר שם הרבה" סם גיחך. הם נכנסו במהירות הביתה וסם מיד החל להתנפל בפין בנשיקות עמוקות וקטנות בגוף. "ס-סם" פין הסמיק. "אמרתי לך שלא אתן לך לישון" סם לחש, לא נתן לפין להגיב והם מיד נכנסו לחדר.
פין הביט בסם, "מ-מתי אמרת את זה?" פין התנשף, "את מה?" סם התיישב בחיוך, "שאתה לא תיתן לי לישון" פין מלמל בזמן שהסמיק, "אני לא זוכר שאמרת את זה" הוא אמר. "אמרתי בזמן שישנת בבית החולים" סם צחקק, "זה לא נחשב, רמאי!" פין הביט בו בכעס, אך הבעתו התחלפה מיד למבט מובך מעט. "מה השעה?" הוא מלמל בעייפות, "חמש וחצי לפנות בוקר" סם הביט בשעון הדיגיטלי שלו שהאיר במספרים אדומים בוהקים, פין הביט לעבר החלון, בין הוילונות הלבנים הציצה הזריחה, "הזריחה, היא יפה" עיניו של פין נצצו, "לא כמוך" סם נשק לו בלחי. "פין, אתה אוהב אותי?" הוא נשכב על הצד וליטף את שערו החלק של פין. לרגע הייתה שתיקה מביכה ששררה במשך דקות אחדות. פין הביט בעיניים הזהובות של סם, שהשתלבו עם הזריחה. "א-אני נכנס להתקלח" פין התקדם במהירות לעבר חדר המקלחת. "היית יכול להגיד שאתה עדיין מאוהב בסוקה" סם מלמל לאחר שפין סגר את הדלת. 'באמת עשינו את זה עד מאוחר הפעם' סם נאנח כשהביט בשעון פעם נוספת. פין הביט במראה, מבחין בכל סימני הנשיקות שסם השאיר בגופו, 'לפחות הפעם זה לא באיזורים שנראים לעין' פין נאנח בייאוש, 'יש לי בית ספר מחר בתשע, איך אני לעזאזל אקום' פין חשב בזמן שחפף את שערו, 'סם כל הזמן נוגע בשיער שלי, זה מרגיש נעים' פין חייך לעצמו. 'סם, שאל אותי אם אני אוהב אותו, אני לא באמת יודע את התשובה, אבל הלב שלי דפק חזק כשהוא שאל אותי את זה' הוא הניח את ידו על חזהו. 'על מה סם חושב עכשיו?' פין הביט במים שנפלו על גופו, "סם…" הוא מלמל בעצב. "קראת לי?" סם חיבק אותו מאחורה, "ס-סם מה אתה חושב שאתה עושה?!" פין הסמיק בחוזקה, "כמו מזה נראה? אני מתקלח עם החבר שלי" סם נישק בלחיו של פין. פין שתק וחיבק את סם.

סם המשיך לעבוד כמו שנהג בכל יום, 'פין בקושי הצליח לקום היום בבוקר' סם גיחך לעצמו כשנזכר במראה של פין נופל מהמיטה מרוב כאב. "סם, הלקוחה האהובה עלייך הגיעה" אחד המלצרים צחקק, "אתה בטוח שאתם לא יוצאים?" המלצר חייך, "אתה יודע שאני לא מעוניין בבנות" סם גיחך בזמן שהלך לשרת את לילי. הפעם במקום החליפות עבודה הרגילות שלה, היא לבשה חולצה שחורה ומעט חושפנית, חצאית משובצת קצרה, גרביונים שחורים ומגפיים עד הברך בצבע שחור. "היום את לבושה שונה, יום חופשי אני מניח?" סם חייך, הוא רשם בפנקס שלו את ההזמנה של לילי, זוכר כבר בעל פה את ההזמנות שלה. "ההנחה שלך נכונה, היום היום החופשי שלי, רציתי ללכת לבלות עם דייסון אבל הוא לא עונה" לילי נאנחה. "את באמת מעוניינת בו?" סם הרגיש נגעל כשחשב על החברה הכי טובה שלו יוצאת עם האבא של החבר שלו. "אני אוהבת טיפוסים כמוהו, קשים להשגה, חמודים וביישנים אבל באותה מידה קרים" לילי חייכה, "כמה פעמים התקשרת אליו?" סם העביר נושא, הוא לא רצה לשמוע את הטעם של לילי בגברים. "התקשרתי פעמיים והוא לא ענה, אז ויתרתי, אני לא בחורה מיואשת שתתקשר יותר מעשר פעמים כל חצי שעה" לילי הרימה את ראשה בהתנשאות. "אבל זה מוזר שהוא לא עונה, הוא תמיד דואג שהפלאפון שלו יהיה לידו ויהיה דלוק" לילי נאנחה. "איך את יודעת?" סם הביט בה בזמן שהביטה בפלאפון שלה. "אתה לא שם לב? הוא תמיד שם את הפלאפון שלו בכיס, וכל כמה דקות בודק שהוא שם, כדי להיות בטוח. הוא בקושי בפלאפון, מה שאומר שאו אין לו מה לעשות או שהוא שומר סוללה למקרה חירום" לילי הביטה בסם בעיניה הירוקות הבהירות. "את רומזת שאת מקרה חירום?" סם ציחקק, "אני יותר מזה ידידי, בחורות הן לא מקרה חירום או משהו שאתה יכול להשתמש בו לצרכים שלך, בחורות הן עם עדין אך חזק שצריכות לעמוד על שלהן, ולכן, אם הוא ירצה להתקשר אליי הוא יתקשר אליי לבד כשיבין שהוא לא יכול לא לדבר איתי" לילי חייכה בזדוניות בזמן שאכלה את הסלט שלה. "את חושבת שאין לו דברים אחרים על הראש? פין, מיקוטו, וכל העניין שקורה עכשיו" סם נאנח, "אתה שוב טועה סם, דייסון הוא בן אדם מחושב, הוא יכול לעשות הכל במהירות, לא ראית אותו נלחם עדיין. לכן, פין וכל מה שהולך עכשיו בחבורה הקטנה שלהם זו רק בעיה קטנה שתיפטר מהר, אבל אני לעומת זאת, הוא לא הולך להרפות ממני" לילי צחקקה. סם התרחק מעט, פוחד מהצד הפמניסטי של לילי. היא הביטה בפלאפון שלה שוב, ולאחר כמה שניות חייכה. "אני יודעת איפה דייסון" לילי לחשה לסם. "איפה הוא?" סם הביט בה בעיניו הזהובות, חודר לעיניה הירוקות הבהירות, אנשים שהביטו בעיניהם התפלאו ליופי הבלתי פוסק שלהן. "הוא בשאול, אוסטין ירה בו והאדס הציל אותו" לילי לחשה, "אבל אסור לאף בן אדם להיות בשאול" סם התפלא, "רגע, איך את יודעת את זה? את לא יודעת בכלל על לו-" סם רצה להמשיך את המשפט אך לילי קטעה אותו במהירות. "יש לי את המקורות שלי" היא צחקקה וסגרה את הפלאפון במהירות. היא השאירה את הכסף והטיפ לסם שתמיד נהגה להשאיר. "להתראות" לילי התרוממה בבת אחת מהבר והתקדמה לעבר היציאה. כל הגברים במסעדה הביטו לעברה. 'היא אוהבת את התשומת לב הזו' סם גיחך והמשיך בעבודתו.

פין וטומו יצאו מכניסת בית הספר. "פין, אתה עדיין גר אצל הסוטה ההוא?" טומו הביט בפין בדאגה., "סם לא סוטה, הוא רק- עצמו" פין משך בכתפיו, לא יודע איך להגדיר את אופיו של סם. "ל-למרות שהוא עושה דברים מוזרים לפעמים…" פין הסמיק בחוזקה, "סם טוב אליי, אני מרגיש בטוח שאני לידו, הוא תמיד יהיה לצידי והוא לא יעז לפגוע בי" פין גמגם במבוכה, הוא הרגיש לא בנוח כשסיפר לטומו על חיי האהבה שלו. "אני מצטער, זה בטח לא מרגיש לך בנוח כשאני מספר על זה" פין חייך, "זה בסדר, זה כמו שאני תמיד סיפרתי לך על החברות שהשגתי" טומו צחקק בזמן שהוא בילגן את שערו של פין. "פין! פין!" שניהם שמעו צעקות מרחוק, אחת מהבנות בכיתה שלהם רצה לעברם. "פין, יש מישהו חתיך שמחכה לך בשער בית הספר" היא חייכה, "פין! מי זה?! דוד שלך? אח שלך?" בחורה אחרת התנפלה על פין בשאלות. "לא, לא, זה-" פין הסמיק במהירות והשפיל את מבטו לפני שהספיק להגיד את המשך המשפט. 'חבר שלי? א-אני בעצמי לא יודע איך אנחנו מוגדריפ' פין חשב במבוכה. "פין!" הפעם היה קול שונה, זה היה סם שרץ בחיבוק גדול אל פין. "סם, מה אתה עושה כאן?" פין לחש במבוכה. "אוסף אותך, סיימתי את העבודה מוקדם וזכרתי שעכשיו אתה מסיים בית ספר, אז באתי" סם חייך, פין הביט סביבו, כל התלמידים הביטו בהם. "ב-בסדר, נעביר את השיחה במכונית" פין גרר את סם לעבר הג'יפ השחור שחיכה מול השער. "אתה לא נורמלי" פין אמר בזמן שחגרו חגורות, "את זה אני יודע, אבל מה עשיתי הפעם כדי לזכות בתואר הזה?" סם הדליק את המכונית. "הגעת לבית ספר שלי, אתה יודע אני מתנגד לזה" פין מלמל. "למה? הו- אני מניח זה כי לא כולם יודעים על הנטיות המיניות שלך?" סם גיחך, פין הנהן. "ואז כשהם רואים אותך מחבק אותי, כולם מביטים בנו מוזר" פין שיחק באצבעותיו בזמן שגמגם, "אני מבין" סם חייך, עברו כמה שניות והוא נישק את פין בחוזקה בפה. פין התנתק במהירות ממנו. "מה אתה עושה? כולם מביטים בנו" פין הסמיק בבהלה, מביט מעבר לחלון בילדים המתלחששים. "פין, אל תפחד מעצמך" סם נאנח, הוא הביט בפין שמעט דמע. הוא ליטף את שערו ברוך, "לא משנה מה יגידו עלייך פין, אתה עצמך, ואסור לך לפחד ממך" סם הביט בו בחיוך, פין הביט בו בעיניו האדומות מבכי. "אם הם חברים אמיתיים, לא יהיה אכפת להם מהנטיות שלך, אלא מהאופי שלך" סם חיבק את פין. "בוא ניסע הביתה בסדר? אני אכין לנו ארוחת צהריים חמה" סם חייך, פין הנהן בחיוך. "סם, תודה" פין הביט בו, עיניו השחורות היו מלאות שמחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך