Kokochan
וככה מסתיים עוד סיפור שלי. אל תדאגו הולך להיות המשך לסיפור שלהם בעונה השנייה של לאב טווינס D: אבל עד אז יש למה לחכות. מקווה שנהנתם מהסיפור!

Love Mafia – פרק 8 פרק אחרון

Kokochan 14/04/2014 1022 צפיות אין תגובות
וככה מסתיים עוד סיפור שלי. אל תדאגו הולך להיות המשך לסיפור שלהם בעונה השנייה של לאב טווינס D: אבל עד אז יש למה לחכות. מקווה שנהנתם מהסיפור!

סם הלך במסדרון הריק כשלצידו לילי. עקביה נשמעו כהד במסדרון. "אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה?" לילי הביטה בו מזווית עיניה הירוקות, סם הנהן בשקט. הם עמדו מול דלת עץ גדולה. "תשמרי על הכניסה, ברגע שיתחיל רעש מהחדר השומרים יבואו" סם אמר ברצינות, פתח את הדלת וסגר מיד אחריו. "סם מה אתה עושה כאן?" גבר, כבן ארבעים בעל שיער חום שהחל להלבין ועיניים זהובות, ישב מאחורי שולחן עבודה שלצידו שני שומרים. "אבא" סם חייך, הוא ירה במהירות בשני השומרים לפני שהצליחו להגיב. "השומרים יגיעו לפה בכל רגע" אביו של סם קם על רגליו, קר רוח. קעקוע הדרקון הירוק עטף את כל ידו. "אני לא חושב, לילי מטפלת בהם" סם גיחך, הוא רץ לעבר אביו והפיל אותו על הרצפה. "אתה אכן מהיר, כמו שהשמועות אמרו" הגבר צחקק. "חבל שהיית צריך לשמוע את זה משמועות ולא לראות את זה בעצמך" סם התעצבן ובעט באביו. "אני חושב שהמוות של סוקה השפיע עלייך" הגבר צחק, סם בעט בראשו. "או שאולי זה הנער העלוב ההוא שסוקה יצא איתו, אתה בטח חשבת שלא ידעתי עליו, אז טעית, אני יודע בדיוק מה עשית בשבוע האחרון כשנעלמת" הגבר צחק סם כיוון לעבר ראשו של אביו את אקדחו, "מילים אחרונות?" הוא גיחך, עיניו הביעו את הנאתו בהריגת אביו, "אני אף לא הייתי גאה בך" הגבר מלמל וסם ירה בו במהירות. "אל תקרא לפין עלוב" סם אמר בכעס, הוא יצא מהחדר, מסדרון של גופות היה מולו כשבמרכזו לילי עמדה. "סיימת?" לילי חייכה. סם הנהן בחיוך והתקדם לעבר היציאה. "ברגע שתצא מהדלת הזו אתה תיחשב לבוגד, האם אתה רוצה לחיות חיים כאלו?" לילי הביטה בסם, יודעת שכאשר היא תצא יחד איתו היא תתחיל את חייה מחדש. "כמו שאמרתי לך בהתחלה, בשביל פין, אני אעשה הכל" סם עזב את המקום במהירות ביחד עם לילי.

פין התיישב בשדה פרחים, הם היו בכל הצבעים האפשריים. פין לבש בגדים לבנים כשהדבר היחידי שלא היה צבוע בלבן זה שערו השחור. פין הביט בצללית שהייתה באופק, "סם?" הוא חייך כשדמותו של סם הופיעה מולו והתיישבה לידו. "פין" סם מלמל כששם בשערו של פין פרח בצבע לבן. להבדיל מפין, סם לבש בגדים שחורים. "סם" פין צחקק, הם התנשקו נשיקה קצרה, כשהתנתקו פין הביט בפרצופו של סם, הוא השתנה. "סו-סוקה?" פין התרחק, מבטו היה מבועת, המום מדמותו של סוקה. "פין, האם שחכת ממני?" סוקה התקרב לפין, הפרחים סביבו נבלו והעולם נהיה שחור. 'שדה הפרחים? מה קרה לו?' פין הביט סביב, רועד מהקור העז שתקף אותו. "פין, למה שחכת ממני? למה אתה עם הבוגד הזה?!" סוקה החזיק בידו של פין, האחיזה הייתה חזקה. "תעזוב אותי" פין מלמל. "לעזוב אותך? למה עכשיו אתה רוצה שאעזוב אותך? אתה אף פעם לא רצית שאעזוב אותך" סוקה ליטף את הלחיים של פין, הן התמלאו בדם. "האם זה משום שיש לך את סם? את הבוגד? או שעליי לומר שאתה בוגד?" סוקה ירד עם ידו לצווארו של פין. "פין, למה בגדת בי?!" סוקה חנק את פין, זה כאב למרות שזה היה חלום, סיוט. "סוקה תפסיק! סוקה די! סוקה!" פין מלמל, לא מצליח להוציא את צעקתו כמו שצריך מבעד לחנק. "סוקה! סוקה!" פין צרח כשצווארו החל להיות מלא בדם, בדמו שלו. "פין! פין!" הוא שמע קול מאחוריו, 'הקול של..סם?' פין חשב. הוא התעורר במהירות מהחלום כשהוא מיוזע ומתנשף במהירות. "פין!" סם חיבק את פין. "אתה בסדר?" סם ליטף את לחיו, פין בדק את ידיו של סם כבודק האם יש דם. "זה רק סיוט" פין מלמל, מביט בעיניו הזהובות של סם שזהרו באור דאגה, "אתה מלמלת וצעקת כמה מילים, דאגתי" סם נישק את פין נשיקה קצרה, ומיד הביא לו כוס מים קרים. "יותר טוב?" סם חייך, פין הנהן. "הרבה יותר טוב" הוא חייך, "אתה צעקת את השם של סוקה, אמרת לו להפסיק, מה קרה בחלום?" סם הביט בו, בוחן את גופו. "היה דה פרחים, אתה היית בו, ואז הפכת לסוקה והוא חנק אותי" פין החזיק בצווארו והשפיל את מבטו לכוס המים הריקה. "סם, חלומות הם שילוב של זכרונות ואירועים מהחיים, אבל אני לא זוכר שסוקה אי פעם הרביץ לי, או רצה לפגוע בי" פין החזיק בידו של סם בחוזקה. "יש המון דברים שאתה לא יודע" סם ליטף את שיערו של פין, "כמו מה?" פין הביט בו בעיניו השחורות והגדולות. "כמו האופי שלו" סם גיחך. "נחזור לישון, יש עוד זמן עד הזריחה" סם חייך ונשכב לצד פין, מחבק אותו בחוזקה ובזהירות, כמו בובת חרסינה. 'פין, אם רק היית יודע' סם נאנח.

פין התעורר לריח בישולים. 'סם מבשל כל כך מוקדם בבוקר?' פין חשב לעצמו בזמן ששם בוקסר וחולצה כחולה. "סם?" פין הלך לעבר המטבח. "בוקר טוב פין, אני מכין פאנקייקים" סם חייך. "אתה צריך עזרה?" פין התקדם לעברו. "תשב, אני כבר אגיע" סם נישק את פין במצחו, פין התיישב ליד השולחן, בזמן שסם הגיש לו את הפאנקייקים. "איך ישנת? אחרי הסיוט.." סם חייך. "ישנתי מעולה, הסיוט לא חזר אליי" פין חייך, אוכל את הפאנקייקים. "זה טעים" הוא אמר, "מכיוון שהיום זה היום החופשי שלי, ואין לך בית ספר היום, חשבתי שאולי נלך למקום נחמד" סם חייך, "איזה מין מקום?" פין הביט בו, שערו של סם היה מעט רטוב. "מסעדה, לונה פארק.." סם חייך, פין הפיל את המזלג שלו. "א-אני מצטער, אני צריך ללכת לשירותים" הוא חייך והתקדם במהירות לעבר השירותים. 'זה עוד פעם סוקה נכון?' סם השפיל את מבטו.
פין הביט במראה, הוא ראה את הדמעות מתחילות לנזול. 'אז אתה מחר מבטיח לקחת אותי ללונה פארק?' קולו הדהד בראשו, נזכר ביום שסוקה נרצח. 'סוקה הבטיח לי ללכת ללונה פארק' פין חשב בעצב, הוא התחיל לבכות בשקט. "סוקה.." הוא מלמל וניגב את דמעותיו במהירות. 'זה בסדר, אני אהיה בסדר' פין הנהן לעצמו ויצא מהשירותים. "הכל בסדר?" סם, שנעמד ליד דלת השירותים הביט בפין באדישות. "כן, רק הייתי צריך לשירותים זה הכל" פין חייך חיוך עצוב, סם התקדם אליו במהירות ותפס בידו. "אתה חשבת על סוקה נכון? שמעתי אותך ממלמל את השם שלו ובוכה! למה זה רק סוקה?!" סם צעק, "ס-סם? מה קרה? למה אתה עצבני פתאום?" פין התמלא בפחד, זו הפעם הראשונה שסם צועק עליו בצורה כזו. סם גרר את פין לחדר השינה וזרק אותו למיטה. "זה כל הזמן רק סוקה, סוקה, סוקה!" הוא נשכב מעליו. "ס-סם? מה אתה עושה?" פין ניסה להתרחק אך סם משך אותו אליו. "למרות שכבר התנשקנו המון פעמים, למרות שאמרתי לך שאני אוהב אותך, למרות שעשינו את זה כל כך הרבה" סם החל להפשיט את פין. "סם, תפסיק!" פין התנגד הוא ניסה לדחוף מעליו את סם, אך סם החל לעשות את זממו עליו. "ועכשיו תביט בעיניים! תביט בי ותגיד לי על מי אתה חושב! עליי או על סוקה?!" סם צעק מביט בפין הדומע. פין נזכר בחלומו, כיצד סוקה הכאיב לו, "סו-סוקה" פין בכה, סם החטיף לפין סטירה. "סם תפסיק! זה כואב לי!" פין צעק בבכי כשסם המשיך עם זממו, סם מיד הפסיק והתרחק מפין, מביט בו בעיניים פעורות, הוא הביט בפין שהמשיך להביט בו בזמן שבכה, "ס-סם…" פין ניסה להתקרב אליו למרות שכאב לו. "תתרחק! תתרחק ממני!" סם קם מהמיטה, הוא התנשף בחוזקה ואז נרגע. "כדאי שתחזור למריה" סם השפיל את מבטו, "אתה לא תהיה מאושר אם תמשיך להיות כאן, במיוחד אחרי מה שעשיתי ל-" סם הפסיק ברגע שפין נפל מהמיטה, "פין!" הוא התיישב לידו, פין התעלף.

פין התעורר לצלילי המים, הוא פקח את עיניו כשהרגיש משהו קר על מצחו. "סם?" הוא מלמל, "לא, זו אני" מריה חייכה. "אבל סם הוא זה שהביא אותך לכאן, עם החפצים שלך" מריה הצביעה על המזוודה שהונחה בקצה החדר. "הוא סיפר לי, מה קרה" מריה השפילה מבט. "אני מעדיף לא לדבר על זה" פין מלמל. "מריה, פין התעורר?" טומו נכנס לחדר, כשראה את פין ער הוא התקרב אליו במהירות. "פין, איך אתה מרגיש? שמעתי מה הוא עשה לך" טומו אמר בדאגה, כשנזכר בדבריו של סם הוא התמלא בכעס. "מריה, אני אמרתי לך שהוא יביא צרות ברגע הראשון שהוא נכנס לכאן לפני שנתיים!" טומו אמר בכעס, מנסה להנמיך את קולו. "לפני שנתיים?" פין התיישב במיטתו, מביט במריה במבט מבולבל. "סם ביקש ממני לא לספר את זה, הוא ביקש מכולנו לא לספר לך" מריה נאנחה, והתיישבה לצד שולחן העץ הקטן שהיה במרכז החדר. "טומו, תביא לנו בבקשה תה" היא הביטה בטומו בחיוך, הוא הנהן ויצא במהירות מהחדר. "פין, תשב" מריה חייכה, פין הנהן והתיישב מולה. "סם הגיע לכאן לפני שנתיים, אחרי שסוקה מת, הוא בא לבקר אותך" מריה חייכה, "הוא סיפר לי מי הוא, ומאיפה הוא. נתתי לו להיכנס לחדר שלך, אתה ישר חשבת שהוא סוקה וחיבקת אותו" היא צחקקה. "'סוקה ידעתי שתחזור, סוקה אל תלך' היית אומר בחיוך בזמן שחיבקת את סם, הוא נשאר עד שנרדמת וחזר בבוקר עם זר פרחים" היא המשיכה לדבר, מביטה בפין. "פין, הוא הרג את אבא שלו עבורך, כדי להיות איתך, כדי לשמור עלייך ממרחק. כל עוד הוא היה תלוי במאפיה, הוא לא יכל לעשות זאת, זה לפחות מה שהוא אמר לי" מריה נאנחה. "ברגע שהתחלת להבריא, הוא נעלם, אך לפעמים ביקר אותי בזמן שהיית בלימודים כדי לשאול אותי לשלומך, הוא החל לצבוע את שערו בשחור כדי לא להידמות לסוקה" היא חייכה חיוך עצוב. "הוא לא רצה שתקרא לו סוקה ברגע שתיפגשו, פין, הוא דאג לך, הוא דאג לך בזמן שדייסון לא היה" מריה אמרה בעצב, "הוא הבטיח שידאג לך, אבל לא נראה שהוא קיים את הבטחתו" טומו נכנס בכעס והגיש את התה לכולם. "זה לא נכון! הוא דאג לי!" פין צעק על טומו. "הוא דאג שאהיה בטוח, הוא בא כשהייתי בצרה, הוא היה לצידי כל הזמן" פין השפיל את מבטו בעצב. "הוא פשוט היה עצבני, אני יודע שהוא לא היה צריך לעשות את זה, אבל הוא הפסיק, הוא הפסיק ברגע שאמרתי לו, הוא הבין שזה לא בסדר" הוא המשיך לדבר, נזכר כיצד סם היה מבועת ממעשיו. "הוא לא רצה שאתקרב אליו, הוא לא רצה לפגוע בי" הוא הביט בטומו. "טומו, סם דואג לי יותר מכל אחד אחר" פין חייך חיוך עצוב וקם במהירות. "לאן אתה הולך?" מריה הביטה בו. "למקום שלא הייתי בו הרבה זמן" פין חייך.

פין הביט בקבר השחור של סוקה. "היי סוקה, לא הייתי איתך הרבה זמן" פין התיישב לצד הקבר, "אני כבר סיפרתי לך שאני גר אצל אחיך הגדול, אצל סם! הוא דואג לי, ואכפת לו ממני, למרות שהוא עושה דברים מוזרים…" פין הסמיק. "היום זה כאב לי, הוא כעס, משום שהזכרתי אותך" הוא איגרף את ידיו. "זה כאב סוקה, כשהוא אמר לי להתרחק ממנו, זה כאב לי" פין דמע מעט, הוא השתתק כששמע צעדים קרבים לעברו, הוא התחבא מאחורי עץ גדול שהיה ליד הקבר. כשפין הציץ לראות מי מגיע, סם התקדם לעבר הקבר כשזר פרחים בידו. "היי סוקה, הרבה זמן לא דיברנו" הוא הביט לעבר הקבר והשתתק לכמה דקות. לאחר כמה דקות הוא זרק את הזר פרחים על הקבר והחל לבכות. "למה תמיד זה רק אתה?! למה אותך תמיד אוהבים! אני הבכור!" סם בכה. "כבר כשהיינו קטנים, תמיד העדיפו אותך, תמיד אמרו שלך יש את הפוטנציאל להנהיג את המאפיה! תמיד כולם היו כל כך גאים בך" סם הביט בקבר בעצב. "אני אף פעם לא הייתי גאה בך" סם אמר, כמצטט דברים. "אילו היו מילותיו האחרונות של אבא אליי, עכשיו הוא בטח מסתכל עליי וצוחק על הפתטיות שלי" סם צחקק, צחוק ציני. "ואפילו פין, הוא כל הזמן מזכיר אותך, חולם עלייך, בזמן שאני מרגיש כמו גלגל שלישי" סם מלמל. "סוקה, אני אנסתי אותו! אני עשיתי לו דברים נוראיים ולא הצלחתי להגן עליו כמו שביקשת ממני!" סם צעק בבכי. "ברגע שהראת לי את התמונה שלו, ואמרת לי שאם יקרה לך משהו אני אגן עליו, הרגשתי שאני חייב להגן על פין לא משנה מה, להביט בתמונה שלו כל הזמן, ולעשות הכל למענו" הוא נרגע, ממשיך לדבר לעבר הקבר. "אבל פין גם ככה לא אוהב אותי, אז מה שווה להמשיך את החיים בידיעה שעשיתי את מה שעשיתי?" סם עצם את עיניו בתסכול עד שהרגיש ידיים חמות עוטפות אותו. "פין?" סם הביט בדמותו הקטנה של פין שחיבק בחוזקה את סם. "סם" פין הביט בסם בחיוך, סם נעמד מול פין. "למה אתה לא מתרחק ממני? למה אתה לא בורח ממני אחרי מה שעשיתי לך?" סם המשיך לדמוע. "כי אני אוהב אותך, אתה לא רצית לפגוע בי, אם רצית לפגוע בי היית ממשיך, אבל לא המשכת, אתה הבנת את מעשיך" פין חייך, "זה נכון שסוקה ישאר תמיד בליבי, אבל זו תקופה אחרת בחיי האהבה שלי, התקופה החדשה זה איתך" פין נישק את סם נשיקה קצרה בפה. "סם, אני אוהב אותך" הוא חייך. "גם אני אותך" סם חייך, הוא הרים את פין כמו נסיכה. "אני לוקח את פין איתי סוקה, אני מקווה שאתה לא עצבני שאני לוקח את הנסיכה הקטנה שלך" סם צחקק, "א-אני לא נסיכה!" פין הסמיק. סם צחק ולקח אותו למכוניתו.

סם ופין התכרבלו יחדיו במיטה. "סם, מריה סיפרה לי הכל, ו-אני מצטער שהייתי אנוכי, ותודה על כך שהיית לצידי גם כשלא ידעתי" פין הביט בסם. "זה בסדר, אתה בכלל לא הייתי אנוכי, אני הייתי הילדותי והאנוכי מבינינו" סם נאנח, מלפף את שערו של פין באצבעו. "פין, הייתי עם בחורות ועם בחורים, אבל אף פעם לא הרגשתי מה שאני מרגיש אלייך" סם נאנח. "אתה אומר את זה לכל אחד?" פין צחקק, "לא אני לא, אולי רק לשניים-שלושה" סם צחק. "אני רוצה להיות היחידי שתגיד לו את זה, ה-האם זו בקשה אנוכית מדי?" פין הסמיק, "לפעמים כשבנות מסתכלות עלייך אני מרגיש צביטה בלב, אני מרגיש כאילו אני רוצה לצעוק 'תתרחקו ממנו הוא שלי!', אני יודע שאני נשמע אנוכי אבל זה מה שאני מרגיש" פין מלמל, סם חייך ונשק ללחיו של פין. "זו כלל לא אנוכיות, זה רק אומר שאתה אוהב אותי, זו הרגשה רגילה אצל כמה בני זוג" הוא אמר. "א-אז, אנחנו ב-בני זוג?" פין הביט בסם, "עוד לפני שבכלל ידעת" סם צחק ונישק את פין נשיקה ארוכה בפה. "זו תחילתה של תקופה חדשה?" פין התנשף, "תקופה הרבה יותר טובה" סם חייך והם צחקו יחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך