עדי צ'אן!!!
מקווה שתאהבו

love school-פרק 3 – והנה זה מתחיל

עדי צ'אן!!! 11/10/2011 640 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו

*בפרק שעבר סיפרתי את הסיפור של ילדי כיתות שקד וורד.

כשאנה התעוררה בפנימייה ליד אחותה היא ידעה שהגיעה הזמן להתחיל מחדש. היא העירה את אחותה,התלבשה יפה והתאפרה. כשהלכה לכיתתה עם אחותה היא נתקלה בילדה הכי קופצנית שראתה אי פעם.
מליסה קיפצה לה לאורך הדרך אל הכיתה עם המוזיקה שלה שהיא מחזיקה את אחותה שכרגיל מגלגלת עיניים. לפתע נתקלה באנה אשר מבטה היה המום. מליסה חייכה קמה בזריזות ועזרה לאנה. אחותה הסתכלה על טלי והתגלגלה מצחוק כמו טלי."היי שמי מליסה גם את חדשה פה??? יואו איזה מגניב פה נכון נכון??"
אנה חייכה וענתה "כן שמי אנה. רשום לי שאני בכיתת ורד. איזה כיתה את??" מליסה ענתה בצרחה אדירה "אהההההה!! את איתי בכיתה" מליסה שילבה את זרועה בזרועה של אנה. אנה חייכה וחשבה לעצמה 'אולי יש פה אנשים נחמדים..' בזמן הזה טלי וטינה חייכו והלכו לכיתתן. מתלחששות להן..

כשאוון הלך לכיתתו הוא נתקל בילדה הכי יפה בעולם. היא הייתה בלונדינית גבוהה ורזה. לידה הייתה ילדה יפה מעט שמנמונת אך בעל טעם טוב בבגדים. הוא נפרד מאחיו טום אשר נתקל בתומס שמיד הפך לחברו הטוב. הוא חייך אליה והיא מיד הסמיקה. הוא שאל אותה "את בכיתת ורד??" מליסה ציחקקה ונתנה מרפק לאנה. אנה ענתה "ככן שתינו מכיתת ורד" ושיפשפה את צלעותיה הכואבות. מליסה עזבה אותם כי ראתה בחור יפיפה בשם בריאן. הוא הלך אליה ואמר "את יודעת איפה כתת ורד??" בריאן לפתע עצר וראה את עינייה הירוקות מנצנצות של מליסה. היא חייכה וענתה "כן כמובן חוץ מזה שמי מליסה מה שמך??" הוא בהה בעינייה ונזכר "אהה שמי בבריאן את במקרה לומדת בכיתת ורד נכון??" הוא חייך כבר מזה שנים שהוא לא חייך ככה. מליסה חייכה את החיוך השובב שלה וענתה "כן ברור!!" ואז היא לקחה אומץ ושאלה "בריאן תרצה לשתות איתי קפה??" בריאן התלהב מחשיבתה של מליסה. הנהן והתחיל ללכת.
אנה בינתיים דיברה עם אוון וגילתה שהוא ממש חכם. כמוה. היא אמרה "בוא נמהר יש צלצול" והי צעדה איתו לעבר הכיתה.


תגובות (2)

מקווה שתתאהבו…. חחח

12/10/2011 08:47

זה יפה, כן. זה יפה :P
תמשיכי !

12/10/2011 10:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך