עדי צ'אן!!!
המשך יבוא :)

love school- פרק 4-

עדי צ'אן!!! 12/10/2011 897 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא :)

כשאנה היתעוררה לאחר סיוט שאביה מוצא אותה ומרביץ לאחותה. על מצחה הייתה זיעה קרה. היא התנשפה וקמה ממיטתה. היא שטפה את פניה התלבשה יפה וחשבה על.. טוב אתם יודעים על מי.. כן כן אוון. הבחור שהיא מפנטזת עליו כול השבוע הראשון. היא לבשה נעלי בובה שחורות, ג'ינס וחולצה ורודה שהיא אוהבת. אך לפתע שמה לב לכתם האדמדמם שעל חולצתה. היא הורידה את החולצה וזרקה אותה הצידה. דמעות ירדו מעיניה. היא לקחה חולצה תכלת עם ארנב והביטה באחותה. היא אמרה לעצמה שהיא בטוחה וכך גם אחותה. היא לקחה את התיק והעירה את אחותה. טלי קמה ולבשה אוברול חמוד עם נעלי סניקרס. אספה את שערה לקוקו ולקחה את תיקה. היא הלכה עם אחותה והן דברו על היום הקודם שעבר עליהן. הן חיכו ליד בית הקפה כרגיל למליסה וטינה. הן הגיעו שתיהן. 4 הבנות ישבו ודיברו להן ולפתע 4 הבנים הופיעו. אוון הגיעה ובאותו הזמן הקפיץ את ליבה של אנה במהירות. מליסה שאהבה את בריאן (אך בגלל שהבריז לה בדייט היא לא דיברה איתו). בריאן היה מסובב על כול הראש בגללה. והוא מצטער מאוד על טעותו המרה.אוון שגם חיבב מאד את אנה החליט הערב להציע לה לצאת איתו. תומאס שבהה בטינה אשר היה מאוהב בה קשות לא שם לב שמדברים אליו. "תומאס תומאס!!!! היי זה אני טום וואו!!" טום חיבב את טלי והיא מאוד אותו. טינה לא כל כך התעניינה בתומאס ולכן הוא היה עצוב. כשהלכו כולם לכיתותיהם ונפרדו אחד מהשני אוון לקח את אנה לצד. אנה הרגישה את זרועו וכבר נמסה מבפנים. הוא שאל אותה בהיסוס "אנה? תרצי לצאת איתי ביום שישי??" אנה הרגישה כמו ילדה שרואה סוסי קרן והרים של ורוד. היא חייכה וענתה "כן אני אשמח!" היא הסמיקה מעט ונכנסה לכיתה מסתכלת על מליסה ומהנהנת. מליסה קרנה מאושר. אך היא הסתכלה על בריאן ונכעסה קצת. עדיין כועסת על ההברזה שלו. בריאן שהסתכל עליה החליט לעשות מעשה נועז. נגמר השיעור ואנה הלכה ואוון אחריה. מליסה אפה את דבריה וראתה שבריאן מאיט. היא התעלמה והתחילה לעזוב את הכיתה. במסדרון בריאן עצר אותה. היא הרגישה את נשימתו המואצת על פרצוה ונמסה. אך המשיכה לכעוס. הוא אמר "אני מצטער בבקשה תסלחי לי… אחי הרגיש לא טוב! בבקשה תסלחי לי!!" ואז היא התחילה לחפור "איך העזת?? אתה יודע שלא עושים דברים כאלה!! אתה בן אדם רע!!!!!! אני לא מאמינה שעשית את זה א חתיכת.." ואז בריאן החליט לעשת מעשה שאולי יעלה לו ביוקר. הוא תפס בפניה והדביק נישקה על פניה. מליסה האדימה כמו עגבנייה אך לא הפסיקה את הנשיקה. היא הייתה ברקיע ה8. כשבריאן עזב את פניה היא הסתכלה עליו "מה זה אומר שאתה חבר שלי??" והוא ענה "כן אם את רוצה כמובן" ומליסה שכחה מהכול ליפפה את זרועתיה סביב כתפיו (בקושי רב כי הוא גבוה) וניסתה לנשקו. בריאן עזר לה מעט. ואנה שהייתה בעננים חיכתה ליום שישי..


תגובות (1)

אוף לא אוהבים??

19/10/2011 09:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך