עדי צ'אן!!!
מקווה שתאהבו..

love school-פרק 5

עדי צ'אן!!! 12/10/2011 743 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו..

יום שישי הגיעה כמו שיא התרגשותה של אנה. היא לבשה את השמלה התכלת שלה הצמודה (שנתראתה עליה מדהים על פי מליסה) לבשה את נעלי העקב שלה ולקחה את התיק שלה. אחותה חייכה אליה ואיחלה לה בהצלחה. (מה שאנה לא ידעה זה שטום בא אל טלי) אנה צעדה אל הכניסה לפנימייה שם אוון חיכה לה. הוא היה יפה. כמו תמיד אבל הפעם יותר יפה. אוון התרגש ופתח את הדלת לאנה ביד רועדת. היא נראת מדהים הוא חשב. או יותר נכון אמר "אנה וואו את נראית מדהים!!" הוא חייך. ואנה הסמיקה. היא חייכה וקולה מעט רעד "תתודה גם אתה." היא כיחכחה בגרונה ואמרה "אז לאן אתה לוקח אותי??" ההוא ענה "זה הפתעה." הם נסעו. אנה הביטה בנוף ונפעמה ממנו. הם הגיעו לצוק עם מעקה עליו. הוא אמר לה לחכות על הספסל. הוא הוציא סלסילה והניח אותה על הספסל. היא חייכה "זה כאילו תמיד הכרנו" היא חייכה. הוא הוציא את האוכל הסיני ואנה צחקה בקול וכך גם הוא. הם דיברו ואז הכול התגלגל והם סיפרו את סיפורם. האמיתי.

מליסה הייתה בחדרה מחכה לטלפון מאנה על הדייט שלה. לפתע הטלפון צלצל. היא חשבה שאולי קרה משהו. היא ענתה "הלו?" "היי מליסה?? זה בריאן.. אח שלי יצא לבית שלך ואני מלווה אותו.. רוצה לבוא איתי???" היא התרגשה והחליפה בגדים וענתה "ברורו אני יוצאת" תומס הלך אל טינה ואמר "היי טינה מנשמע??" טינה גילגלה עיניים ואמרה "בוא אנחנו נפספס את הסרט!!" היא משכה אותו אל תוך הבית. מליסה חייכה אל בריאן והוא חיבק אותה. היא לקחה את ידו והוא לקח את ידה והם צעדו להם. הם התיישבו בגינה ודיברו על השבוע שחלף. מליסה ציחקקה מכל בדיחה שלו. הם כבר גילו הכל אחד על השני. אפילו על מה שקרה להם בבתים. הם ציחקקו לפתע ואז הסתכלו אחד על השני. הוא נישק אותה והיא אותו. היא הניחה את ראשה על כתפו וכך הם ישבו בשקט.

אנה אכלה וכךגם אוון. הן צחקו על מורות וכדומה. הם שמו לב לשעה והתחילו לחזור. הוא ליווה אותה לחדרה והם נפרדו לשלום. הוא נישק אותה על הלחי וחיבק אותה. היא נכנסה וראתה את טלי וטום בקטע אהבה. היא צחקה וצעדה בשקט לחדרה. טלי (שהייתה בעננים) נישקה את טום. טינה הסתכלה על תומס והבינה שטעתה למרות הכול. הוא חייך אליה והתקרב אליה לנשקה. היא חייכה והתקרבה. מליסה נכנסה עם בריאן ואמרה "אחותי חשבתי שאת לא בבית!! אופס…" טניה הסמיקה ונפרדה מתומס. תומס הבין והלך. טינה הלכה לחדרה ונשכבה על מיטתה. בריאן נישק את מליסה ונפרד ממנה לשלום. מליסה נרדמה עם פרפרים בבטן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך