זה הסיפור הראשון שלי, אשמח לתגובות :)

I don't know what to do הקדמה+פרק 1

16/04/2013 753 צפיות אין תגובות
זה הסיפור הראשון שלי, אשמח לתגובות :)

פרק 1! ;)
"רדי למטה אמה! את צריכה לאכול! ולהתארגן ליום הראשון בבית הספר!" אמר אבא….
______

קוראים לי אמה, יש לי שיער שחור חלק ועיינים כחולות, משפחה רגילה כזו, אבא, אמא, שני אחים תאומים -ג'ון ואריק, וכלב, המשפחה שלי הדבר הכי יקר לי…

הכל התחיל כשעברנו לארצות הברית, אמא ואבא לא הסתדרו עם החברה והעבודה פה.בישראל.
אמא מצאה עבודה-פסיכולוגית, ואבא, אבא עורך דין.

נכנסתי לבית ספר חדש,בבית הספר הקודם-בישראל הייתי במעמד חברתי רדוד מאוד, הייתה לי חברה אחת, בקושי.
נכנסתי לבית הספר,כל התלמידים התאספו למקום אחד ודחפו אחד את השני, זה לא מתאים לבית הספר הזה, ניגשתי למקום אחרי שכולם הלכו וראיתי לוח מודעות ומודעה שבה כתוב: "חלוקת ילדים לכיתות!"
ירדתי עם האצבע קצת למטה ומצאתי: "אמה מנדלר- י"א-7" ראיתי עוד שמות של תלמידים, אבל כמובן שלא הכרתי שם אף אחד.

הסתכלתי בשעון וראיתי שכבר 8:25, השיעור הראשון מתחיל ב-8:00 !
רצתי כל-כך מהר, ובו בזמן גם חיפשתי את הכיתה, לפתע הרגשתי חבטה, נתלקתי במישהו, נפלתי, שמעתי קול של בחור מדבר אליי: "את בסדר?" עניתי בעת שהרמתי את ראשי: "אני צריכה לשאול אותך,אני נתקלתי בך,אני מצטערת…." ראיתי בן,בגילי בערך, עיינים כחולות, שיער בלונדיני, אי אפשר להגיד שהוא מכוער… הוא אמר לי "דין, קוראים לי דין, מה שמך?" עניתי לו אמה, "אמה,שם יפה…" הוא אמר, עניתי לו תודה וסליחה שנתקלתי בו, והתחלתי ללכת… שמעתי אותו צועק: "אנחנו עוד ניפגש אמה!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך