Long Live The Evil Queen
סיפור חדש.

M.S.A – הקדמה.

Long Live The Evil Queen 03/10/2012 776 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש.

"מיילס הוקרסון" נשמעה קולה של המנהלת לולה. כולם מחאו כפיים ומיילס ההמום עלה לבמה. המנהלת הרגיעה את מחיאות הכפיים בבת אחת ומיילס נעמד מול המיקרופון. "אממ..טוב אני רוצה להודות לכולם,על שבחרו בי.לא ממש התכוננתי לזה,אז לא בדיוק יש לי מה להגיד." הוא גימגם. הסתכלתי לעיניו הירוקות. "אתה מסוגל." אמרתי לו ללא קול. הוא חייך בחזרה והמשיך לדבר.

אנדי ריברס, בת 17 לומדת ב-M.S.A על מלגה. M.S.A הוא בית הספר הכי גדול והכי מולצח לריקוד. לאנדי היה מזל שהיא התקבלה לשם.ועוד קבלה מלגה. אמא של אנדי נהרגה בתאונת דרכים ואבא שלה נעלם.לאחר מות אמא, אבייה של אנדי עזב והותיר את 2 ילדיו ללא מחסה וללא מבוגר. באותו היום אנדי בת ה-6 ואחייה הקטן בן ה-3 הלכו לחברה מאוד טובה של אמא שלהן,כמעט כמו אחותה ועברו לגור איתה. משרד הרווחה אישר זאת וכעת שוב יש לה משפחה.אנדי היא נערה עם עיניים ירוקות,שיער חום,גבוה ולא רזה או שמנה,נורמלית.אנדי וחברייה הכי טובים לומדים ביחד באותן כיתות,באותם הקורסים.החבורה תמיד יחד,כולם: מיילס הוקרסון,נער בן 17 גבוה.לא רזה ולא שמן,נורמלי.עיינים כחולות ושיער שטני,מייקל קלארק,בן 17,ילד גבוה ורזה,עיינים חומות ושיער שחור,טיילור גייג' ילד רגיל,לא נמוך או גבוה,או שמן או רזה,נורמלי,רגיל.עיינים חומות ושיער שחור, לקסי טרנס ילדה גבוה ורזה,שיער אדמדם,עור לבן,עיינים כחולות כים ומלקלום בנורנס ילד גבוה ורזה עם עיינים ירוקות כאבני ברקת ושיער בלונדיני. כולם מוכשרים בריקוד ובמיוחד בהיפהופ.בזמן הקרוב הם יתמודדו מול מכשולים חדשים,אהבות,מריבות,לימודים ובעיקר,על חברות.


תגובות (2)

תחשיכיי

04/10/2012 01:59

סטאפ אפ 2 :))
תמשיכייי *~*

04/10/2012 03:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך