Long Live The Evil Queen
בהשראת סטפ-אפ 2 *~*

M.S.A – פרק 1 .

Long Live The Evil Queen 05/10/2012 745 צפיות 2 תגובות
בהשראת סטפ-אפ 2 *~*

"אנדי ריברס,מיילס הוקרסון,מייקל קלארק,טיילור גייג', לקסי טרנס ומלקלום בנורנס אתם בקבוצה מספר 29- היפ הופ" אמרה מיס גורדון בקולה הנעים. "יה,מאן,כל הכבוד" אמרו מייקל וטיילור וטפחו על גבם אחד של השני."עשינו את זה,הצלחנו" לחשתי בעודי מחבקת את לקסי.מייקל התקרב אליי ונעמד לידי. חייכנו אחד לשנייה.בעוד כל הכיתה ישבה מתחת למעקה והתבוננה במיס גורדון.כולם ציפו לחדשות שלה.אפשר היה להרגיש את המתח.הרי רק 14 תלמידים יעברו לאודישנים."קבוצה 29 אתם משוחררים" היא אמרה שוב. יצאנו מהחדר בצווחות ובצרחות. "יו A' רוצה לבוא איתנו לסמודי?" שאל טיילור בעודנו עוברים במסדרון הריק. "סורי,אני לא יכולה,אני חייבת להתאמן,אם לא גורדון תכעס." אמרתי וניקיתי את המכנס שלי מהאבק. "כן,היא יכולה להיות ממש מרשעת לפעמים." הוסיפה לקסי וניגבה את הזיעה ממצחה. "מה שנכון נכון" צחקה טיילור וכולנו פנינו לכיוון המעונות. "אז..אני יהיה בחדר,אתם לכו,תבלו." אמרתי כשהגענו לחדר."סבבה,אז זה אני,מייקל,טיילור,לקסי ומלקלום?" "לא נראלי שגם אני ישאר,אחרי הכל,מחר אימונים מ-7 עד 10" הוסיף מייקל וסידר את הכובע הכחול שלו. "נו אחיי.." אמר מיילס באכזבה. "מה לעשות,חייבים לנוח, A' צודקת." אמר מייקל וחייכתי קלות. "טוב נו, יו טיי,לקס,מק זה רק אנחנו,בוא נזוז" אמר מיילס ופנה לכיוון ה"סמודי". הם הלכו וקפצו ועשו גלגלונים בדרך. "אידיוטים" אמרתי בחיוך ונכנסתי לחדר. זרקתי את המפתח על השידה הקטנה שליד הדלת וסגרתי את הדלת. נשכבתי על המיטה שלי. הוצאתי נשימה גדולה ועצמתי את עייניי. התחלתי לחלום. בחלומי ראיתי את עצמי רוקדת. השתחררתי לגמרי. על הבמה. מזיזה את כל האיברים, את כל חלקי גופי. צליל התסרקות קטע את מחשבותיי. "מה זה היה?" קפצתי בבהלה מהמיטה. מולי אני רואה את לקסי מרימה את הספר מהרצפה."תרגעי,נפל לי הספר,רגע מהזה ה—" חטפתי את הספר מידייה."זהה סתם,כלוום" אמרתי ודחפתי את הספר מתחת לכרית. "טוב.אני הוולכת ליישון,היה מעייף בסמודי,מחר אני יספר לך" אמרה ונכנסה למיטה. "טוב,לילה טוב" אמרתי ונשכבתי במיטה שלי. "לילה טוב" ענתה לקסי והלכנו לישון.


תגובות (2)

תמשיכי

06/10/2012 03:30

המשך אחד הדחופים!! :)

06/10/2012 17:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך