MAGICOS DESTINOS-פרק 1

Bloddy bomb 26/10/2019 457 צפיות אין תגובות

מריה דל פילאר, "מריפילי" וניקול היו חברות מאז שנפגשו בתיכון ועכשיו מתכוננות להתחיל את הקורס האחרון לתיכון. הן שייכות לעולמות שונים, אך זה לא הפריע לחברותן להפוך אותן לבלתי נפרדות. רק בבית הספר מריפילי מתבוננת באהבת חייה: חואנג'ו מנצ'ס הילד הכי חתיך ופופולרי בבית הספר, חואנג'ו, שמנהל רומן עם קרלוטה הנחשבת והשווה, שמרגיזה כל הזמן את מריפילי על היותה בעלת מלגה ולא שייכת ברמה החברתית של מרבית חברי כיתתה. תוסיפו לזה את רוני אראוג'ו המעצבן, שתמיד התאהב בבחורה ולא מאבד הזדמנות לעצבן אותה ולהציק לה מול חבריה לכיתה, מביך אותה רוב הזמן ומזכיר לה שלא משנה כמה היא אוהבת את חואנג'ו הוא לעולם לא יהיה בשבילה . הילדה מקלה על עצמה עם ניקול, שמבטיחה לה שיום אחד הילד שם את עיניו עליה.

הן נשמעות על ידי קרלוטה, ששופכת משקה על גבי מריפילי ומקניטה אותה לאחר שאמרה לה שמישהו כמו חואנג'ו לעולם לא בוהה באישה מורעבת כמוה.

ניקול מגנה על חברתה ומתעמתת עם קרלוטה, שגם היא מעליבה אותה, אך פניה המחייכות והלעיגניות משתנות לאחת מזוועות כשניקול סוטרת לה מול כל בית הספר ונשבעת שאם היא תתעקש להתעסק איתם יהיה לה תקופה מאוד לא טובה .

חואנג'ו, שהבחין בהכל, הולך לחברתו כדי להגן עליה ומאשים את ניקול ומריפילי שהם מונטונריות.

האחרונה מנסה להסביר שקרלוטה התחילה את הכל אבל הוא רק מסתכל עליה בזלזול ודורש שלא תנסה להגן על עצמה כי הוא ראה הכל.

הוא עוזב עם חברתו, שמנשקת אותו ומזכירה לו שהוא הבטיח ללכת לארוחת ערב בביתו לפגוש את אביו.

ז'רמן דה לה רג'ורה מדבר בבית עם בנו הבכור, אינאקי, בטלן שמתנגד לאחר לימודיו באוניברסיטה ואינו עושה פרט לחבריו. האב זועם מסיר את מפתחות המכונית שלו ומודיע שהוא ביטל את כרטיסי האשראי שלו עד שהוא לא מרגיש שום ראש. כועס, הילד עושה זעם בבדידות ובוז לנוחותה של הנאנה אמפרין, שתמיד הסכימה לו למרות היחס הגרוע שהוא מעניק לה, בזמן שגרמן מופיע בבית של נלי, אהובתו במשך שנים, שמבטיח לה לדאוג לעתיד ילדיו מאז שהיה אלמן.

היא מנצלת את זה כדי ליידע אותה שכאשר יתחתנו היא תהיה אם טובה לילדיה.

בבית מריפילי סובלת מהמרירות של אמה, יויה פאלסיוס, אישה שתמיד רצתה להשתייך לחברה הגבוהה והשתמשה בבתה כדי לנסות להשיג אותה, ותובעת תמיד שהיא תהפוך לחבר מיליונר אליו היא יכולה להתחייב להתחתן איתו ולהשתמש בזה כדי להצליח בחברה.

זה גורם לילדה להתרחק מהאישה מכיוון שהיא לא חולקת את השאיפות שלה או את הדרך לראות את החיים, ומפלטת בלימודי הקסמים שלה, אותם היא לומדת ברשת אצל ניקול, שבאמת יש לה את החלום להיות מקצוענית הקסם.

חואנג'ו, כמו מריפילי, הוא גם בעל מלגה, אך מעטים יודעים זאת מאז שהיה הכוכב של האתלטיקה שרובם התרכזו בהפיכתו לפופולארית מבלי לתהות מאיפה זה בא.

זו הסיבה שהילד חי מודאג מכיוון שמצבו, אביה של קרלוטה עשוי לעולם לא לקבל אותו.

שתפו את זה עם פרנסיסקו ולולה, הוריהם, שיש להם נקניקיה ומבטיחים לו שהוא ראוי לכל בחורה מכיוון שהוא ילד אחראי ובעיקר עובד קשה.

רוני מבטיח לחברו אריק שהוא יודע לגרום למאריפילי לבסוף לשים לב אליו ולשכוח את חואנג'ו, שהוא לא יותר מפלפסטאן שהצליח להתגנב ולהפוך לפופולרי בזכות המלגה שיש לו לספורט בו הוא כוכב.

קרלוטה מתלוננת על הסטירה החזקה של ניקול מכיוון שיש לה פנים נפוחות.

אמפרין מפתיעה באותה מידה כמו אינאקי וגרמן, שאומרים שמאריפילי היא שהפכה אותה.

האב עוזב את הבית בזעם בזמן שהילדה צוחקת נהנית כיוון שהוא יודע שהאשמת אויבו לפני אביו תקשה רע והוא לא טועה מכיוון שגרמן מופיע בפני יויה כדי לצעוק עליו ולדרוש ממנו לשלוט בבתו או שהוא ידאג לעצמו שהם לוקחים את המלגה שיש לו. היא עוזבת והאישה מקלה על עצמה עם מריפילי, אותה היא מענישה בכך שהיא מורידה את הטלפון והמחשב שלה, כשהיא אחראית לה לסבל של ילדה כה יפה ומיליונרית כמו קרלוטה, שעליה להתיידד לשפשף נגד אנשים מעודנים ומובחנים.

חואנג'ו מופיע בפני ז'רמן, שמתייחס אליו בלבביות ומשאיר את דלתות ביתו לרווחה. ואז באופן פרטי, האב המייסר מגלה לאמפרין שהוא לא מסכים שבתו התלהבה עם ילד כמוהו, כי מהבגדים אפשר לראות שאין לו מה להציע לו או לראות אותו בעתיד. העוזרת מבקשת מהגבר להירגע ולחשוב שחיזורם של הבנים הוא בדיוק זה: חיזור בתיכון שכמו תמיד קורה ייעלם כאשר שניהם הולכים בדרכים שונות במכללה.

ריקרדו וקלודיה וילאר, הוריה של ניקול, מפנים את בתה הגדולה, מיה, כדי להפוך לחברתו של אינאקי דה לה רגוארה, שתמיד הייתה מאוהבת בו. ניקול מתנגדת ומבטיחה שאחותו של הילד איננה נסבלת וכי היא פשוט סטרה לה.

מיה מברכת את אחותה ומבהירה להוריה שהיא תחליט את מי לאהוב. בקרוב היא זוכה לביקור מאינאקי, שמביא לה פרחים ומבטיח לה שהוא לא יכול להפסיק לחשוב עליה. הם מדברים והוא מזמין אותה למסיבת יום ההולדת שאביה יעשה לקרלוטה. הוא נותן לה הזמנה ומיה מבקשת תעודות נוספות כדי להזמין זוג חברים אז היא מחליטה שהיא תיקח את ניקול ומריפילי לנקום בעבירות הילדה כלפיהם, כך שכאשר המסיבה הנחגגת תפיץ הזמנות בתיכון ומתעלמת גם ממאריפילי וגם מניקול, היא צוחקת ומבקשת מחברתה ללכת למסיבה המשוערת שמזלזלת בהם כי הם רק יעשו אותה מרירה בנוכחותה. עם זאת, מריפילי לא רוצה ללכת כי חואנג'ו יהיה שם ולא רוצה לראות איך הוא מתנשק ורוקד עם קרלוטה.

רוני מתקשה לג'ונג'ו בחדר ההלבשה לאחר תחרות אתלטיקה ושחייה. הן עשויות ממילים ועומדות לפגוע זו בזו אך אריק ותיאו, חברים זה של זה, מפרידים ביניהם. ואז חואג'ו פוגש את ניקול, שמאפשרת לו לדעת שזו היא שסטרה על קרלוטה ולא על מריפילי, וחושפת גם מדוע. כאשר הילד מדבר על כך עם חברתו, היא מבקשת ממנו להתמודד עם אישה מורעב כמו מריפילי, שהיא מלגה. חואנג'ו זועם והוא זוכר שהוא במצב זהה לילדה ההיא, אותה הוא מחפש בביתו כדי להתנצל.

יויה מפתיעה אותם ובהמשך לועגת לבתה, שאומרת לה שלאהוב בחור מסכן כמוהם לא תוביל אותה לשום דבר טוב.

פילאר מתעקשת שאמה תדבר איתה על אביה אך יויה מסרבת לעשות זאת ופשוט אומרת לו שדם זורם מעריסה טובה. הילדה משחררת את תסכולה מניקול, שלדבריה היא לעיתים משוכנעת שיויה חיה בענן חלומות שלעולם לא יכלה לכבוש אותם.

ריקרדו הוא רופא בולט שמודיע לגרמן כי אין לו מעט זמן לחיות מכיוון שהוא חולה נורא.

האיש סובל ומקלה על אמפרין, שאליה הוא אומר שאולי הגיע הזמן לומר לילדיו את האמת שהסתירה אותם כל כך הרבה זמן.

העוזרת מתחננת שלא יעשה זאת מכיוון שלעולם אין לדעת אמת זו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך