MAGICOS DESTINOS-פרק 2

Bloddy bomb 27/10/2019 356 צפיות אין תגובות

נלי מקוננת על מצבה הכלכלי לפני ג'רמן, שנותן לה כרטיס אשראי לשימוש בנוחיותה והיא מודה לו בכך שהיא מסירה את עצמו אליו. הגבר עוזב, אך לא לפני שהזמין אותה ליום ההולדת של בתה. האישה מרגישה שמחה מכיוון שיש לה תוכניות גדולות לעתידה והיא משוכנעת כי מגורים ליד ג'רמן יהפכו אותה למה שהיא תמיד חלמה עליו. הוא זוכה להפתעה איומה כשהם דופקים על דלתו וכשהוא פותח את אהובתו הציני, אוסקר, שבחיוך אומר לו להיות מודע לקשר שלו עם איש עסקים חשוב ורוצה נתח של הרווח שיקבל. היא מסרבת ומנהלת אותה ואז הוא מאיים לספר לגרמן על עברה של האישה.

רוני מבקש ממריפילי להתלוות אליו למסיבה של קרלוטה מכיוון שהם נתנו לו מעברים כפולים כמו גם את אריק שניקול יכולה ללוות אותו. מריפילי חושבת שזה הוגן לתת לרוני צ'אנס אז היא מסכימה ללכת איתו. כשיויה מגלה, היא מברכת את בתה כי היא יודעת שהילד שייך לאחת המשפחות הטובות ביותר, ולכן היא לוקחת אותה לקנות שמלה יקרה מאוד, כך שהיא מסתכלת על המסיבה.

אמפרין מפתיעה את אינאקי מנסה לגנוב כסף מהכספת של אביו.

היא מנסה למנוע מהילד לבצע טיפשות וזה מזכיר לה שהיא לא יותר משרתת בבית ואסור לה להיכנס למה שלא אכפת לה. הם שומעים על ידי קרלוטה, המאשימה את אחיה בכך שהוא גנב וחסר אחריות. שניהם עומדים זה מול זה והילדה שותקת כאשר אחיה יודיע לה שמאריפילי יפה יותר ממנה ובמוקדם או במאוחר אהבתו של חוג'ו תילקח, כאשר הוא יגלה את סוג הזבל שקרלוטה באמת.

הילדה בוכה ומתנחמת על ידי אמפרין, שמבטיחה לו שמה שאינאקי אמר לא נכון.

המסיבה של קרלוטה היא אירוע והחגיגה חוגגת את הגדולה ומלאת השמחה אטומה, כמוה, עם בואה של מאריפילי המלווה את רוני, ששואל את חואנחו אם מריפילי היא לא היפה מ המסיבה ההערה מעוררת את זעמה של קרלוטה, המבקשת לרוץ ליריבתה אך אינאקי מונע אותו, שאומר לו שגרמן לעולם לא יסלח לו שעושה שערוריה כיוון שהוא יביך אותו בפני אורחיו.

לילדה אין ברירה אלא לבלוע את גאוותה. עם זאת, כל האושר מתעמעם כשגרמן אומר כמה מילים לבתו ומול כולם עם טבעת אירוסין מבקש מנלי להתחתן איתו. האישה מקבלת את זה וזה מפתיע את ילדי הגבר. איאנקי מחפש שתייה וריקודים עם מיה בזמן שקרלוטה עושה דרמה לפני חואנג'ו, שמנחם אותה ולא נפרד ממנה לרגע. ואז נלי באה לברך אותה והילדה צועקת עליה שלעולם לא תאפשר לה להתחתן עם אביה כי היא יודעת ציד הון. ז'רמן מתפוצץ נגד בתו, שמעליבה אותו לאחר שטענה ששכח את אמה, שבקושי בת שנתיים.

חואנג'ו, מופתע מיופיו של מאריפילי, מזמין אותה לרקוד הגורמת לקנאה של רוני, שמבטיחה שהילדה אתו. מריפילי מבקש ממנו לא לפלוש וקווילומבו חמוש שגורם לשני הנערים להיות מושלכים מהמקום. קרלוטה מאשימה את מריפילי באחריות מכיוון שהיא פלרטוט.

היא בורחת מהמסיבה ובדרך הביתה היא נתקלת בחואנג'ו שמציע לקחת אותה, ובשמיעה אותה, היא מגלה שהיא ילדה פשוטה וחביבה. הוא מציע לה להיות חברות והיא מקבלת. הם נכנסו מאושרים הביתה ומיד סיפרו לניקול מה קרה.

איאנקי מבקש מיה להיות חברתו והיא מקבלת בתנאי שהוא לא ינסה ללכת מוכן. הוא מודיע למשפחתו על החיזור וקלודיה וריקרדו חוגגים מכיוון שגרמן ימות בקרוב ואינאקי יירש אותה.

הילדה שמעה את הוריה מדברים ואומרת שאם זה יקרה היא לא תהיה עם אינאקי לצורך עניין. הוא מגלה לניקול את מה שהוא יודע על אביה של קרלוטה ומאמין שאינאקי צריך לדעת.

מפרין מנסה לגרום לקרלוטה להבין שאביה חופשי לבנות את חייה מחדש, אך הילדה אינה מתכננת לאפשר זאת. לאחר מכן אוסף גרמן את ילדיו לדבר איתם ולגרום להם לנסות להבין שהוא לא יהיה נצחי וראוי לשמוח עד סוף ימיו. למרות שמעצבן, אינאקי מקבל את זה שאביו עושה מה שהוא רוצה אך לא את הילדה הרעה, שנשבעת שלעולם לא תקבל את נלי מכיוון שמאמינים אותה על ידי פורץ שרק יתחתן בגלל עניין.

אוסקר פוגש את יויה ומתחיל להעמיד פנים שהוא מרמה אותה באומרו שיש לו הרבה כסף והוא רוצה לחלוק את זה עם אישה.

היא מסתבכת ושניהם פותחים במערכת יחסים שהוא מתכוון לנצל מכיוון שכאשר הוא פוגש את מריפילי הוא מתלהב ממנה.

חואנג'ו מתחיל להתקרב למריפילי וגורם לקנאתה של קרלוטה, שמאפשרת לחבריה לדעת שהיריבה שלה היא חלקלקה שרוצה לקחת ממנה את החבר שלה.

התוצאה היא שהבנות תוקעות את מריה דל פילאר התמימה, שבוכה ואומרת שהיא לא עשתה שום דבר לא בסדר בכך שפתחה חברות עם החבר של חברתה, שמתעצבן לשמוע איך חברתו נהנית מסבל של אחרים אצל שמה דיו על המדים של מריפילי הסובלת, שהיא מאשימה שהיא אשה רעננה כמו אמה, שהיה לה לאחר שסיבכה גבר נשוי.

מריפילי צועקת שזה לא נכון ובורחת בזמן שניקול מתעמת עם התוקפים שלה, ובמיוחד קרלוטה, שאומרת לה שלפחות חברתה יש לה אימא שונה משלה , שבקרוב תהיה לה אם חורגת.

המילים פוגעות עמוקות בקרלוטה, שמתחילה לבכות בזרועותיו של חואנג'ו, שאומר לו שיש לו את כל מה שמגיע לו בשביל לזלזל שמעולם לא עשה כלום.

כשהילדה מתלוננת, הילד מוחץ ומפתיע את מריפילי בוכה על מה שמייבש את דמעותיה ואומר לה להתעלם ממה שאחרים אומרים, ומבקש ממנה להיות שותפתו לנשף הסיום.

הנערה חוששת מתגובתה של קרלוטה ונרגעת כאשר חואנג'ו מודיע לה שבקרוב הוא ייעשה איתה ומלווה אותה לביתה, שם הם נפרדים ומחוצים בטעות את פיהם. מאותו הרגע הם לא יכולים להפסיק לחשוב אחד על השני.

אבל הם נראו על ידי חברתו השנואה של הילד, שפלשה בזעם עמוק, אוספת את חבריה ויחד הם הולכים לבית יריבה, להתמודד איתה, לסטור לה ולהאשים אותה בהיותה הצעה. את מריפילי המזיקה לא מוגנת על ידי אמה, יויה, שכאשר היא מתביישת עבור בתה, זוכה סטירה על ידי קרלוטה המופרעת, שמאשימה אותה בכך שלא חינכה את הממזרה שהייתה לה עם אדם עשיר, כשהשמיד משפחה שלמה. מופתעת מדברי הילדה הרעה.

מריפילי שואלת את אמה אם זה נכון והאישה מגיבה באלימות על ידי משיכתה של קרימה, שסטרה לה ברחוב, מול אנשים רבים, ונשבעת שגם אם היא בת לאיש חשוב, היא לא תהסס להרוס אותה אם הוא מתעסק איתה או עם בתה.

חואנג'ו היה עד לכל דבר, אליו מבקש קרלוטה להגן עליה, אך הוא לא עושה זאת ומול כל אותם אנשים הוא מסיים את חיזורם.

הילדה מתחננת שהוא לא יעשה זאת אבל הוא לא מתכוון לשנות את דעתו והוא נודע שהוא מעולם לא אהב אותה ורק גרם לה את החבר שלה כדי שתפסיק להציק לו, נחושה לתת לו עוד סיכוי שהוא לא יכול להיות עם מישהו כמו היא קרימה ההרוסה סובלת ובשל כך, מיוסרת, היא נשבעת שהיא תנקום.

ריקרדו לומד את ג'רמן על החיזור בין אינאקי למיה, כשהוא מופתע כשאיש העסקים מאפשר לו לדעת שבנו הוא טוב לחינם, לא אחראי, שלא שווה את זה, מזהיר אותו לדאוג לבתו של חבר'ה כמותו.

אינאקי מבצע הימורים חשאיים וחיוי מאוד בגלל מה שהוא מקבל איומי מוות. אמפרין מגלה על כך, למי הוא לווה כסף בכיסוי חובותיו אך האישה לא גובה סכום כזה ומבקשת ממנו לדבר עם אביו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך