MAGICOS DESTINOS-פרק 4

Bloddy bomb 28/10/2019 441 צפיות אין תגובות

נלי לוחצת על ג'רמן להתחתן והוא מבטיח שהם יעשו זאת בסוף החודש. את זה שומע אוסקר, שחוגג עם אהובתו ברגע שארוסתו עוזב. כשגרמן מגיע הביתה, הוא מפתיע את אמפרין בוכה וגורם לו לראות שאינאקי לא טוב כי עד הרגע האחרון הוא שדד אותו והתעקש להיות טוב לחינם.

הוא ממתין לקרלוטה, שמגלה שהוא יתחתן עם נלי בסוף החודש. הילדה מתנגדת אך הגבר נחוש ואומר לו שאם הוא לא יסכים הוא יכול לעשות את אותו הדבר שעשה אינאקי. אבל לגבי קרלוטה לא הכל כתוב. מחליטה לחפש אחר נלי ולהתמודד עמה, מאשימה אותה שהיא מטפסת ומטפסת. האישה נעלבת ומבטיחה לה שהיא רוצה להיות חברתה, ולא אם פונדקאית. קרלוטה לא מאמינה לה ונשבעת שהיא תמצא דרך לעצבן אותה ולמנוע ממנה להתחתן עם אביה.

הוא מחפש את אינאקי כדי להרפות קיטור והוא ממליץ לו להתפנות בחייו ולשכוח מגרמן, שמעולם לא אהב אותם. הוא מבקש כסף והיא נותנת לו ואז הולכת להכיר את המקום המדכא בו הוא גר. שם מגלה אינאקי שלנלי יש מאהב וכי רימתה את אביו ואולי הוא יתעלם מזה.

מריפילי מסתובבת עם אמה במרכז הקניות היקר ביותר ולפניהם מופיעה אישה מרשימה שמפחידה את יויה, אותה היא מכירה ומאשימה שהיא המפרץ שקיבלה עם בעלה, ושואלת אם הילדה שמלווה אותה היא הממזר שהיה לו כשרצה לשדל אותו. לידה עוזבת עם בתה, הדורשת ממנו לומר לה את האמת, ולכן אין לאישה ברירה אלא לומר לה.

מריפילי כבר לא מתרגזת עליה, יש לה את הרצון לפגוש את משפחת אביה.

בבית, דונה אנריקטה, אלמנת ג'ונקירה, חושפת בפני בנה סנטיאגו וגבריאלה, אשתו, את התקופה הרעה שהייתה בקניון כשפגשה את הזונה איתה בכה בז המנוח שלה לפני שנים, לפני שמתה . לגבריאלה אכפת מחמותה כמו גם מסנטיאגו, שמבקשת מאמה לשכוח את העבר וגם את אותה אישה, הופתעה כשהאישה מזכירה שיויה ליוותה את הבת הממזר שהיה לה, שיש לה את כל הפנים שלה בעל ז"ל את זה שומעת מרלינה, בת הנישואין, המספרת לאחיה תיאו, שמסוקרן לפגוש את אותה בחורה שהיא דודה שלה, ומכיוון שהיא גדלה מאזינה, היא אפילו לא יודעת שהם המשפחה שלה. היא רואה את ניקול, שמספרת את המתרחש והילדה מבינה כמה קשה לסבתו של הילד להיות צריכה לראות את האישה שהרסה את ביתה, בטוחה שלעולם לא תסלח לבעלה או לה אהובתו, מזהיר את אהובתו שלא ללכת בדרכו של סבו ולהטעות אותה.

אמפרין אוספת את כל חסכונותיו ולקחת אותם לאינאקי, שמתעקש לבוז לה אך מקבל את הכסף. האישה מבקשת ממנו לשכוח מסמים ומהימורים מכיוון שהם לא יובילו לשום דבר טוב. הנער משליך אותה מביתה והאישה בוכה במרירות בפאתי המקום, שם היא מופתעת ממיה, שטוענת לאינאקי את הטיפול שהיא מעניקה לאישה, שתמיד דאגה לו. אינאקי מגלה שלעוזרת יש דבקות חולנית שמפחידה אותו, כאילו היא הגנה עליו ודאגה לו באותה חיבה של אם בלי להבין שהיא רק עוזרת.

מריפילי מספרת לחואנג'ו את אמת מקורה והוא מבטיח שכאשר הם יסיימו את לימודיהם הם יוכלו לנצל את לימודיהם כדי למצוא את המשפחה האמיתית של הילדה, שאומרת שהיא לא רוצה לחכות ולהיות מוכנה למצוא את משפחת אביה ואפילו אותו, לפגוש אותו ולתבוע אותו על מה שעשה ליויה, שעסק באוסקר, לו הוא חושף הכל. הוא ממליץ לה לנצל את המצב ולדרוש את הגבר ההריון את תמיכתה בבתה לפני שהיא בת והכל קשה יותר.

סנטיאגו מגלה לגבריאלה שאביה לא היה כבש צנוע וניצל את יויה, שהיתה יפה ושאפתנית, כדי להבטיח לה דברים ולהפוך אותה לאהובה. גבריאלה, בכל אופן, תומכת בחמותה, אנריקיטה, ומבטיחה לבעלה כי לכל אישה אין את הזכות לקחת את בעלה של אחר, לא משנה עד כמה היא מאוהבת.

נלי אוכלת ארוחת ערב בביתו של ז'רמן, כשהיא סובלת מגסות רוח של קרלוטה, שאומרת לאביה שהאישה בוגדת בו ורוצה רק לנצל אותו. ז'רמן עוצר את בתו ומזהיר אותה כי הוא לא ייתן להכפיש את נלי, איתה הוא יתחתן.

קרלוטה מבטיחה לא לומר מילה אחת נוספת ומחכה ליום הנישואין של אביה עם האישה, כאשר היא גורמת לתאונת דרכים בזמן שהגבר מתחתן כך שרק כשהוא עומד לחתום על תעודת הנישואין שהוא מקבל שיחה שחושפת את התאונה של בתו ולכן הוא מיד הולך לבית חולים בזמן שנלי משתוללת מזעם משוכנע שהכל קשור לתעלול של ילדה.

כבר בבית החולים הגבר פוגש את אינאקי, שחושף כי הילדה התקשרה אליו כדי לומר לו מה היה עושה: קח את חייו כדי לראות את אביו נשוי לאישה לא ראויה שלא שווה להתחתן עם אף אחת כמוה.

בגלל זה, ז'רמן מבקש מילדיו סליחה כמו גם מבקש מנלי לדחות את מחויבותה עד שילדיה ישתכנעו שהיא האישה המתאימה לו.

נלי מקבלת במתיקות את מה שהגבר מבקש אבל אחר כך משותללת מזעם לפני אוסקר, שרק לועג לה.

חואנג'ו מגלה על התאונה של קרלוטה ויחד עם מריפילי הולך לבית החולים, שם מבקשת הילדה, הסובלת והלא אנוכית, מהילד לחזור איתה כי בלעדיו אין לחיים כל משמעות. את זה שומע תשמריפילי, שמחליטה לסיים עם החבר שלה כך שהוא יחזור לצידה של יריבתה וכך היא תחלים.

כשזה קורה קרלוטה הרשעה מאמינה שהוא הרג שתי ציפורים באבן אחת. היא מקבלת ביקור של נלי, שמבקשת ממנה לא להיות צבועה כי היא יודעת שהיא לא מרגישה מה שקרה לה.

נלי מחייכת ואומרת שהיא לא ממש מרגישה את זה ומייחלת שהיא תמות אז היה שווה להרוס את החתונה שלה. היא מבהירה שכאישה יש לך הרבה מה להציע לגרמן.

הרבה ממה שהיא, כבת, לעולם לא יכולה וסופה להינשא לו בין אם היא אוהבת את זה או לא.

רוני מגלה על ההפסקה בין מריפילי לחואנג'ו אז הוא ניגש אליה כדי לבקש ממנה סיכוי.

בצורך לשכוח את הילד שהיא אוהבת, הילדה מסכימה ומקבלת נשיקה על ידי המחזר, שמבטיח להפוך אותה למאושרת ביותר. זה לא מסכים לא ניקול ולא תיאו, שמאשימים את חואנג'ו שהוא טיפש על שנפל בפח של קרלוטה. הילד אומר להם שמה שקורה זה העסק שלו ושל מריפילי.

קלאודיה וריקרדו יודעים שאינאקי הוא הבן של אמפרין אז עכשיו, להפך, הם מבקשים ממיה לסיים את מערכת היחסים שלה עם הילד אבל הילדה מכורה ואוהבת אותו באמת. כשהם חושפים בפניה את האמת, היא מופתעת ומאמינה שהיא מסתירה יותר מדי מהחבר שלה וזה לא הוגן. הוא ניגש אליו ומבקש ממנו לעשות רפורמה בעצמו לטובתו, ומגלה שלאביו אין מעט זמן לחיות. אינאקי סובל מכך ומופתע מאמפרין, שלדבריו.

הוא בוכה והאישה מחבקת אותו למה שהוא שואל מדוע הוא מתייחס אליו כאילו היה בנו. היא שותקת ואינה חושפת את סודה.

מרפילי מרגיזה את זואי שהיא וזו מאשימה אותה שהיא זבוב מת שעושה הכל בכך שהיא הופכת להיות חובה, ואפילו מורידה את החבר שלה לאחרים. היא מתעמתת איתה ומבקשת ממנה לא להתעסק איתה מכיוון שהיא כבר לא מוכנה לסבול עלבונות נוספים. עם זאת זואי מתעקשת להטריד אותה בגלל מה שסטרפה הילדה, שמספרת לה שהיא בסופו של דבר עם חואנג'ו בגלל חמלה, כדי לגרום לכאבים של קרלוטה להיות פחות רציניים, שהחברה מספרת לה מה קרה ומעצבן כי עכשיו היא יודעת את הסיבות למה חואנג'ו איתה.

חואנג'ו ורוני שוב מתחרים באתלטיקה והפעם הוא זוכה בראשון, שבנקמה, האחרון אומר לו שמאריפילי כבר קיבלה אותו כחבר ולא ינוח עד שהוא יהפוך אותה לשלו.

חואנג'ו נופל לפרובוקציה ומשליך את עצמו למכות נגד יריבו אז הוא גורש מהתחרויות.

מרלינה, שהיא אשלייתית מצוינת, פותחת סדנאות במרתף ביתה והם רושמים את מריפילי וניקול, שמפתיעים את המורה על כישוריה הנהדרים. אטה מעניקה עניין מיוחד בראשון, מכיוון שהוא מרגיש קשר בין השניים ואז חושף בפני תיאו שגם חברתו וגם חברו טובים מאוד לעשות קסמים אז הוא יכין אותם עד שהם יהפכו למקצוענים.

הם מופתעים מאינרקטה, שרוצה שהקסם של נכדתה יהיה כה גדול עד שיויה פאלאקיוס ובתה הממזרות יוכלו להיעלם מהעולם. כששומע את השם הזה, תיאו מופיע ומתקשר לחואנג'ו לשאול מה שמה של אמה של מריפילי, ומאשר שזו בתו הממזרה של סבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך