My heaven
שבת שלום

Mistake

My heaven 25/12/2015 762 צפיות 2 תגובות
שבת שלום

״איתן״ שנאל צעקה, לא הבנתי מאיפה היא הופיעה, לפני שכבר הספקתי להבין היא התעלפה.
***
טעות פרק 13-
״תזמין אמבולנס״ הודיה צעקה עליי מרוב לחץ והיא רצה להחזיק אותה, לא ידעתי אם לקנות את מה ששנאל עושה כרגע.
***
״הכול בסדר, היא התעוררה את האמת היא התעוררה מהר מאוד.״ הרופא הסביר
״אנחנו שמחים לשמוע״ השבתי בקור רוח
״אני עדיין בודק את הסיבות לעילפון שלה, אך אני סבור שזה מהתרגשות או פחד,
אתם הייתם איתה לא? אולי אתם יכולים לענות על חשש שלי.״
הסתכלתי על הודיה והיא לחשה לי ״אין מצב שזה בגלל זה״.
״אני אשמח לקבל פרטים עלייה, אשוב עוד מעט״ הרופא המשיך ״שיט״ מילמלתי לעצמי.
״מה יש?״ הודיה התקרבה לכיסא שלידי,
״התיק שלה אצלי, אולי מה שהוא צריך זה שם״ הסתכלתי על הודיה, מקווה שהיא לא תיזכר במיקרה.
״ברור שיש שם מה שהוא צריך, אולי המספר של ההורים שלה״ היא הסתכלה עליי והזיזה את העיינים כסימן לקום.
״לא! אתה יודע מה? אני ילך..״ היא קמה והסתובבתי אלייה ״שנאל תשמח יותר לראות אותך״ היא התסכלה עליי לכמה שניות, ולקחה את המפתחות.
״אה איתן, תומר בבית?״ היא שאלה, קצת מודאגת ״לא, הוא בטח בעבודה, למה?״
״סתם״ היא השיבה ״אל תעשה שטיות.״
***
נ׳ק מבט הודיה-
נכנסתי לבית של איתן, ולרוע מזלי תומר היה שם , יושב, רגל על רגל, צופה בכדורגל..החיים דבש.
לא רציתי לדבר איתו, והכול היה רגע של שניות , הוא לא הבין בכלל מה אני עושה פה לבד.
נכנסתי לחדר של איתן, העפתי כמה בגדים, פתחתי מגירות, לבסוף נכנסתי למקלחת וראיתי את התיק,תיק חמוד וקטן בצבע אפור, החזקתי אותו ובאתי לצאת.
״מה אתה עושה?״שאלתי את תומר , כשאני רואה אותו נועל את הדלת.
״את לא שמחה שאנחנו לבד? סוף סוף כשאיתן לא פה ולא רואה״ הוא התקרב לכיווני ״אתה מתכוון לאנוס אותי?״ השבתי כשאני הולכת אחורה, במטרה שלא יגע בי
״לא מה פתאום, למה ככה? , יש לי תוכנית״
הוא חטף את התיק של שנאל מהיידים שלי
והוציא משם אודם, אפילו לא שמתי לב שהוא הביא איתו כמה דברים.
הוא הוריד את החולצה,וכול הגוף השרירי שלו נחשף,הוא לקח מחק והדביק לזה ציור של שפתיים, אני לא יודעת בדיוק מה הוא עשה, הוא לקח צמר גפן , אציטון וכול מיני דברים ,
הייתי עסוקה בלחפש דרך לעוף מפה הכי מהר שאפשר.
ראיתי אותו סוג של חותם על עצמו עם המחק , חותמת של שפתיים ליד החזה והלחי ״הוא לא יקנה את זה״ הנדתי בראש והתרחקתי כששמתי לב שהוא מתקרב אלי לאט עם האודם פתוח.
״תמרחי את זה עלייך״ הוא אמר בקול מאיים ״לא, ממש לא״ הלכתי אחורה עד שנצמדתי לחלון, זאת הייתה טעות מצידי, עכשיו אין לי דרך לברוח.
הוא תפס את היידים שלי בחוזקה והתחיל למרוח לי אודם בצבע ורוד, ניסתי כמה שיותר לזוז אך הוא מרח לי בצורה מדויקת.
״הינה קחי״ תומר הביא לי את המפתח של הדלת, אבל עדיין תפס אותי חזק.
״כשאני יגיד לך, תלכי לפתוח״ הוא נצמד אליי יותר והתחיל להריח אותי, הייתי אומרת אפילו להסניף ״התקשרתי לאיתן, אמרתי לו שאת צריכה עזרה, תאמיני לי הוא יכול לטוס עד הוואי בשבילך מהיום להיום.״ הוא גיחך.
שנינו שמענו קולות של צעדים,וצעקות של שמי ותומר הבין שאיתן כבר פה.
״לכי תפתחי״ הוא דחף אותי והתקרבתי לדלת כשאני מנסה למחוק את האודם, אבל זה רק מחמיר ״מה קרה?״ איתן אמר כשהוא מסתכל עלינו כלא מבין..
״רגע, אני רוצה להבין משהו , התנשקתם?״
בחיים לא הייתי בסיטואציה כזאת.


תגובות (2)

יפה מאוד.
אשמח אם תקראי את פרק 3 ב"פסלון" :)

27/12/2015 08:54

ואת פרק 5

01/01/2016 19:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך