monster hige – פרק ראשון .

xEvilApplex 10/07/2012 742 צפיות 3 תגובות

עמדתי שם , מרגישה את הריח השמימי , רוצה את זה כ"כ אבל מה זה ? הסתכלתי לצדדים בעוד אני עומדת במסדרון בית הספר השומם , רוח מעיפה את שערי השחור החלק בעדינות , הרגשתי צמרמורת בגוף העוברת מהראש אל כף הרגל , התחלתי ללכת אחר הריח שמוביל אותי אל הלא נודע ,טיפות אדומות על הרצפה הנקייה שמובילות אותי לכיוון המרפאה המרפאה , הדלת הלבנה הייתה מרוחה כולה בנוזל האדום והייתה פתוחה טיפה , הרגשתי כאב בלסת התחתונה אשר מועיד על בצבוץ שיניים נוספות " זה לא יכול להיות , אני מפלצת , אני מפלצת !!!"
" ככה גיליתי שאני ערפד " אמרתי ליועצת בפנימייה החדשה , היועצת שברגע הראשון שראיתי אותה , שנאתי אותה שמה הוא רונית .
רונית היא לא הייתה ערפד היא הייתה מפלצת תמנון סגולה עם משקפיים גדולות על עינייה השחורות ,
היא הסתכלה עליי בזמן שהיא משלבת ידייה ואחרי מספר שניות היא שילבה שתיים מכפות ידייה ונאנחה חרישות .
" את יודעת שהיית אמורה לגלות את זה בגיל ארבע עשרה ולא בגיל שש עשרה "היא אמרה והנהנתי
" אז כנראה שאת לא בת סוד " היא הוסיפה והשפלתי את ראשי , היא לקחה דפדפת והתחילה להרשים אותי לבית הספר הזה .
בית הספר למפלצות , בהתחלה היא רשמה את שמי " אמילי גרין " ואחר כך היא התחילה לרשום כל מיני פרטים עלי , הייתי מוטרדת לאות העובדה שאני לא אחזור לחיי הנורמליים ,
דמעות בצבצו מזווית עיני " אל תבכי " אמרה רונית והושיטה לי ממחטה שחורה , לקחתי את הממחטה מידיה וניגבתי את הדמעות בעדינות " הנה " אמרה והגישה לי שני דפים מהודקים , אחד הדפים היה מערכת השעות שלי והשני היה מספר חדר , עם מי אני בחדר ובאיזה כיתה אני נמצאת , ישר הסתכלתי לכיוון הכיתה שאני נמצאת בה , הכיתות בבית הספר הזה לא היו אותיות כמו י' ויא' הם היו מחולקים לפי שמות " כיתת החשכה " ," כיתת האופל " ועוד הרבה מאוד כיתות אבל רינת שיבצה אותי ב"כיתת הצללים " , נאנחתי חרישות וקמתי מהכיסא בכעס , הרמתי את התיק שהיה על הרצפה ושמתי אותו על הכתף והלכתי לכיוון הדלת " להתראות " צעקה לי רונית בקול גבוה , פתחתי את הדלת בתנופה והתחלתי ללכת לכיוון חדרי הבנות , כולם הסתכלו עלי במסדרונות , אלפי עיניים המסתכלות עליך , וכאשר אומרים אלפי עיניים באמת מתכוונים לאלפי עיניים , היתה שם מדוזה בעלת אלפי עיינים או משהו בסגנון , " אמא " צווחתי בתוכי והמשכתי ללכת בזמן שאני משפילה את ראשי כל הזמן , אחרי מספר שניות , נשמתי והרמתי את מבטי וראיתי נער בגילי הולך מקדימה , שער שחור פרוע , פוני שחור לצד , צלקת העוברת בין עין שמאל , הוא הלך ברישול עם הפנים למטה וניסיתי לזוז לצדדים אבל הוא לא נתן לי , הוא פשוט זז באותו קצב , באותו מהירות " אממ " מלמלתי והוא הכניס את הפלאפון לכיסו ותפס בידיי , הוא סובב אותי לכיוונו כך שניביו היו מעל צווארי , נער זר בהחלט מקרב אותך אליו ומחייך , מה זה אומר ?
היה לי מבט שאלה על פניי " פשש קשוחה " הוא אמר ושחרר אותי " פשש נער זר שאני לא מכירה ?" שאלתי אותו והוא חייך " קוראים לי דין אוונס ולך "? הוא שאל ונשק את ידי , נערתי את ידי ושלבתי
את ידי זו בזו " אמילי , אמילי גרין " אמרתי בקול מלא ביטחון " יפה , הילדה החדשה " הוא אמר
והצביע לי ללכת אחריו " אממ לאן זה "? שאלתי מבולבלת והוא צחק והצביע שנית ללכת אחריו , הרמתי
את כתפיי והתחלתי ללכת אחריו .


תגובות (3)

תמשייכיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/07/2012 01:26

חחחחחחח אני נקרעתי מהמעבר החד בין:״זה לא יכול להיות!! אני מפלצת!!! מפלצת!!!״ ובין:״ככה גיליתי שאני ערפד״. חח הסיפור מעניין אותי ממש תמשיכי D:

11/07/2012 06:38

חח

11/07/2012 07:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך