Y.N lovestory
זה לא כל הסיפור , ואפילו לא ההתחלה , לא הספקתי לכתוב היום הכל , לכן אני רוצה לדעת אם להמשיך , בבקשה כתבו בהודעות , ( אגב היא תפגוש בן , זה לא סיפור רגיל שנפגשים ומתאהבים אלא יוצא דופן) , בבקשה כתבו אם להמשיך

My Dark ~ Hebraw

Y.N lovestory 09/11/2013 165 צפיות אין תגובות
זה לא כל הסיפור , ואפילו לא ההתחלה , לא הספקתי לכתוב היום הכל , לכן אני רוצה לדעת אם להמשיך , בבקשה כתבו בהודעות , ( אגב היא תפגוש בן , זה לא סיפור רגיל שנפגשים ומתאהבים אלא יוצא דופן) , בבקשה כתבו אם להמשיך

התעוררתי משעון המעורר , והתחלתי להתקדם לעבר המטבח , הייתי עדיין יושנת ועייני היו סגורות , שפשפתי אותן כדי לראות מה הייתה השעה , איירתי בשעון התלוי על הקיר והתעוררתי מהר , השעה הייתה 8:23 , החלתי לרוץ למקלחת ; באותו היום קבעתי עם חברותי להיפגש בקפה "קינג" , אנו נפגשות בו בכל ימי שישי ב 9:15 ושם מספרות על מה שעבר עלינו בכל השבוע . אני וחברותי : אנג'ל ואמה , עשינו עליה לאנגליה לפני כשנה . לפני זה התגוררנו באותו דירה ברחוב הולמס צ'אפל צ'שייר, אנגליה . אך אמה מצאה לעצמה חבר ועברה לגור בדירתו , אנג'ל עברה לסבתא שלה כאשר שמעה שחלתה במחלה ואף אחד לא יכל לעזור לה , לכן לקחה את האחריות בידיה והחלה לשמור עליה , וכך נשארתי אני בודדה לבד … . נחזור לזה שאני רצתי למקלחת , צחצחתי את שיניי , שרקתי את שעריי , לבשתי במהירות את הג'ינס והג'קט והתקדמתי בזריזות לעבר הדלת , הזמנתי מעלית והתיישבתי בטקסי .

**לאחר זמן**

נתתי כסף לנהג , יצאתי מהטקסי והחלתי להתקדם לעבר הקפה . "היי בו , איפה היית כ"כ הרבה זמן ?"
צעקה אנג'ל לעברי , "היי בנות , מצטערת , אתמול היה יום עמוס לכן הלכתי לישון בשתיים בלילה" אמרתי לחברותי באכזבה . התיישבתי מולן והתחלנו לשוחח , צחקנו , נזכרנו בזיכרונות הילדות וכו' . " בננות יש לי משהו להודיעה לכן… " אמרה אמה בכאב . גם לפני שהתיישבתי מולן שמתי לב שאמה הייתה על הפנים , עצובה וסגורה ובקושי צחקה איתנו . "מה קרה ?" שאלתי אותה , "אני ומרק נפרדנו…" אמרה אמה והחלו לרדת דמעות מעייניה . "ששש אל תדאגי , הכל יהיה בסדר " ניסינו להרגיע אותה . "כן , אני לא כ"כ דואגת על זה שנפרדנו …" אמרה אמה בבכי . "אז על מה? , על מה ? אמ תעני לנו !" אמרה אנג'ל וחיבקה אותה.
"אני בהריון ממנו…" אמרה אמה והחלה עוד פעם לבכות , "מה איך ? , איך זה קרה ?" שאלה אנג'ל . "יש לך איפה לשון ?" שאלתי אותה . "אני אמצע משהו" אנתה לי , ודמעותיה הפסיקו לזלוג . "לא ! את באה אלי , אני גם ככה בודדה לבד , יהיה לנו כיף ביחד , ולתינוק יש מקום" .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך